„Eurokos“ organizuotame renginyje – nauji vėjai kosmetikos pasaulyje

„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Autorius: Projekto partnerio turinys
Publikuota: 2019-10-17 13:51
Ketvirtadienio vakarą tinklaraštininkės, grožio specialistės bei influencerės rinkosi į išskirtinį EUROKOS organizuotą kosmetikos prekės ženklo GOSH COPENHAGEN naujienų pristatymą, kuriame viešnia iš Danijos, vizažistė Dinna Kafton supažindino dalyves su įmones veikla ir naujausiais produktais, Lietuvos parduotuvių lentynas pasiekiančiais jau artimiausiu metu.

Paprašyta išskirti rudens ir artėjančios žiemos makiažo įvaizdžiuose vyraujančias spalvas, meistrė siūlo atkreipti dėmesį į žalią spalvą – jos šaltuoju sezonu ant veido matysime vis daugiau: „Žalia, kaštoninė, oranžinė – tai spalvos, be kurių šį sezoną neapsieisime. Geltona tarp kosmetikos gamintojų paskutiniu metu buvo pradėjusi populiarėti, tačiau TOP pozicijose neįsitvirtino, tikėtina, kad ji sugrįš pavasarį.“

„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Viešnia iš Danijos siūlo nepamiršti šiltų, pastelinių atspalvių: „Neoninės spalvos, kurioms visi žadėjo tendencijų viršūnes, greitai iš jų nusileido. Jos liko paauglių aprangos ir makiažo detalėmis, tačiau platesnio rato europiečių moterų kosmetinėse neatsirado. Nors įmonės viduje svarstėme išleisti neoninių spalvų priemonių, likome prie nuomonės, jog mūsų ištikimai auditorijai jos bus per daug svetimos.“

Tačiau ryškios lūpos, pasak specialistės, niekur nesitrauks ir bus sutinkamos vis dažniau. Matinė raudona, ryški rožinė, net oranžinė ant lūpų bus pasitinkama kaip naujausia tendencija: „Ryškūs matiniai atspalviai visada mylimi mūsų klienčių, tad parduotuvėse jų išvysite vis daugiau. Tiesa, pamilusių rusvus, neutralius tonus mes taip pat nepamiršime.“

D. Kafton juokauja, jog dabar didžiausia tendencija yra laužyti visas diktuojamas taisykles: „Viskas kosmetikoje šiandien yra leidžiama, tad mokome klientes žaisti tendencijomis ir jomis eksperimentuoti. Žinoma, kurdami naujas priemones bandome klientėms nurodyti kryptį ir supažindinti su naujausiomis technologijomis, tačiau aš šiandien lūpų pieštuką naudojau kaip akių pieštuką, nes spalva man tiko prie suknelės. Taigi, kaip ir matome „Youtube“ klipuose ar socialinėje medijoje, makiažas šiandien yra kūryba ir žaidimas.“

„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Kalbėdama apie turbūt ryškiausią šių metų makiažo tendenciją – gaivios ir spindinčios odos efektą  – meistrė patikina, jog jis niekur nedings: „Dar 2017-aisiais iš P. Korėjos atkeliavęs šlapios odos efektas nežada trauktis, tad ne tik žiemą, bet ir artėjančią vasarą kosmetikos lentynose rasite spindesio suteikiančias makiažo bazes, pagrindus ir skruostams skirtus produktus. Spindesio bus tik daugiau.“

Viešnia taip pat atkreipė dėmesį į vis labiau populiarėjančius prie odos spalvos prisitaikančius, taip vadinamus „chameleoninius“, produktus, tokius kaip makiažo bazė ar pagrindas, padedančius išvengti „kaukės“ efekto: „Buvome pirmieji, kurie pristatėme prie odos prisitaikančias kosmetikos priemones, o makiažo industrija tik dabar pradeda mus vytis ir pristatinėti „chameleoninius“ produktus. Kita „karšta“ naujiena tampa „hibridinės“ kosmetikos priemonės, pasižyminčios savo daugiafunkciškumu. Nenustebkite šį žodį pamatę ant savo naujo makiažo pagrindo ar skaistalų. “

„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
„Eurokos“ vyko „Gosh Copenhagen“ naujienų pristatymas/Pauliaus Peleckio/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Hibridinis makiažas pasižymi didesne nauda odai ir tekstūromis, kurios paprastai randamos odos priežiūros priemonėse. Kitaip tariant, tai savo pradinę funkciją atliekantis makiažas, kuris iš tikrųjų rūpinasi jūsų oda.

Meistrė pažymi, kad renkantis kosmetiką svarbu atkeipti dėmesį ne tik į tendencijas, bet ir produkto bei jo pakuotės sudėtį: „Geresnės sudėties produktas visada kainuos brangiau, bet jūsų oda už tai jums vėliau atsidėkos skaistumu. Taip pat ir su kosmetikos pakuotėmis. Jeigu rinksitės iš perdirbto plastiko pagamintose pakuotėse talpinamas makiažo priemones, Žemė jums tikrai atsidėkos.“

Renginio viešnios ne tik sužinojo apie naujausius GOSH prekės ženklo kosmetikos produktus, bet ir turėjo galimybę juos išbandyti. Renginio organizatoriai dalyvėms paruošė ne vieną siurprizą. Renginį vainikavo šviesų, garso, stingdančio šalčio efektai, tobulo skonio pasirodymas – desertų šou. O GOSH COPENHAGEN pasirūpino, kad kiekviena renginio dalyvė išeitų pasipuošusi žinomos Danijos dizainerės Cecilijos Copenhagen naujausios kolekcijos drabužiu.

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose

Naujausi straipsniai