Eglės Čepaitės-Keturkės kelionė į Tenerifę: užlieti apartamentai šeimos atostogų nesugadino

Eglė Čepaitė-Keturkė su vyru Albinu ir sūnumi Kristupu Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.
2016-11-29 09:45

Kai Lietuvoje visi jau išsitraukė žieminius paltus ir šilčiausius šalikus, dainininkė Eglė Čepaitė-Keturkė kartu su šeima ir draugais šį procesą nutolino – išlėkė atostogų į Tenerifę, kur galėjo mėgautis gaivinančia jūra, baseinu, baltais paplūdimiais bei saulės voniomis.

Tenerifėje Eglė, dar žinoma kaip atlikėja Jolee, lankėsi ne pirmą kartą – prieš 4 metus su vyru Albinu ekspromtu leidosi į kelionę, norėdami atšvęsti dainininkės gimtadienį ten, kur šilta. Ir to pakako, kad šį kraštą įsimylėtų ir norėtų grįžti dar ne kartą.

„Sala sužavėjo savo gamtos grožiu, švelniu klimatu, skaniu maistu ir įvairove, todėl po kelerių metų ir nusprendėme apsilankyti darkart – su sūnumi ir draugais, taip pat keliavusiais su mažu vaiku“, – 15min sakė Eglė Čepaitė-Keturkė.

Atostogos prasidėjo su nesklandumais

Šįkart Eglė su vyru kelionę kruopščiai planavo iš anksto – juk kartu vyko mažamečiai vaikai, todėl vienas svarbiausių kriterijų buvo – ramus šeimyninis kurortas.

„Dar vasarą nusipirkome lėktuvo bilietus, susiradome apartamentus, išsinuomojome automobilį, kruopščiai pasirinkome kurortą ir būstą – visgi keliavome su vaikais, dėl to atsižvelgėme į keletą svarbių aspektų – ramybė, tyla, kuo mažiau stačių įkalnių, kad namie nebūtų laiptų...

Pasirinkome pietinėje salos dalyje esantį Kosta Adechė miestą, garsėjantį savo plačiais paplūdimiais, pėsčiųjų taku prie vandenyno, besidriekiančiu iki žavaus žvejų miestelio La Caleta. Tačiau ir pasiruošimas nepadėjo išvengti nuotykių – likus keturiom dienom iki atostogų pradžios iš nuomotojų gavome pranešimą, jog mūsų užsakyti apartamentai yra užpilti ir juose neįmanoma apsistoti...“ – 15min pasakojo Eglė.

Eglė Čepaitė-Keturkė su vyru Albinu / Asmeninio albumo nuotr.

Tad pirmą naktį draugų kompanijai teko praleisti laikiname būste, o kitą dieną jie buvo palydėti į kitą gyvenamąją vietą, kuri buvo būtent tokia, kokios jie nenorėjo – kitame mieste, aukštame pastate šalia greitkelio...

„Kadangi keliavome sezono įkarštyje, kitų mūsų poreikius atitinkančių apartamentų jie mums pasiūlyti negalėjo. Teko nemažai pavargti, kol suradome kitą vietą apsistoti – iki šiol visi esame dėkingi mano vyrui, kuris ėmėsi iniciatyvos, ir ištrūkome iš triukšmingo ir nieko bendro su, mūsų požiūriu, ramiomis šeimos atostogomis neturinčio būsto ir Plaja de las Amerikas miesto. Taigi persikėlėme ten, kur buvome pirmąjį kartą Tenerifėje – Puerto de Santiago miestelį, įsikūrusį šalia įstabių Los Gigantes uolų“, – šypsosi E.Čepaitė-Keturkė.

Ramus poilsis, tobulas maistas ir ispaniški ritmai

Nors kelionės pradžia ir atnešė šiek tiek streso, tačiau vos įsikūrę, Eglė su šeima kaipmat atsipūtė ir mėgavosi prasidedančiomis atostogomis.

„Mūsų poilsis buvo gana ramus – rytiniai ir vakariniai pasivaikščiojimai vandenyno pakrante, maudynės Atlanto vandenyne, automobiliu aplankėme kelis miestelius ir ragavome skirtingo maisto, tačiau daugiausia, žinoma, jūros gėrybių.

Ispaniška atmosfera tiesiog tvyrojo ore ir to nepastebėti neįmanoma. Nors vakarais ilgai netekdavo pabūti restoranuose, tačiau net ir dienos metu vaikinų su sombrero melodijų pasiklausyti pavykdavo“, – kalbėjo Eglė.

Eglė Čepaitė-Keturkė su vyru Albinu / Asmeninio albumo nuotr.

Na, o kol moterys ramiai popietes leisdavo su vaikais prie baseino, vyrai leidosi į kiek ekstremalesnius nuotykius.

„Kiek intensyviau atostogas leido mūsų kompanijos vyrai – pavyzdžiui, kol mes vieną dieną su vaikais ramiai mėgavomės šiluma prie baseino, šie leidosi į žygį irklentėmis – išplaukė į vandenyną ir apžiūrinėjo uolas iš vandens. Iš pasakojimų supratome, kad tai buvo gana ekstremalus nuotykis, o kiek dar turbūt mums nepapasakojo...“ – juokėsi Eglė.

Pasak dainininkės, mažamečiai pailsėti nesutrukdė. Be to, Eglės ir Albino vienerių sūnui Kristupui ši kelionė buvo ne pirmoji – pavasarį jau atostogavo Graikijos Korfu saloje.

„Vaikas leidžia atsipalaiduoti, kai jis miega, nors ir tai ne visada, – šypsosi. – Būti mama juk reikia nuolat 24/7. Bet pakeisti aplinką ir pasisemti gerų emocijų tikrai pavyko. Juk žmonės ir su 2 mėnesių kūdikiais jau keliauja, viskas nuo tėvų požiūrio priklauso. Mes patys mėgstam keliauti, kol kas tai patinka ir Kristupui.“

Eglė Čepaitė-Keturkė su vyru Albinu / Asmeninio albumo nuotr.

O juk vaiko džiugios emocijos atperka visą nuovargį.... „Didžiausią įspūdį paliko geros vaiko emocijos, ryšys su vandeniu ir vandenynu. Jis su didžiuliu noru ir beveik be baimės skuodė į vandenį, noriai maudėsi ir tarsi susimąstęs žvelgė į vandenyno bangas“, – sakė Eglė.

Kadangi atostogomis liko labai patenkinti ir visko apžiūrėti nespėjo, tad Eglė su šeima būtinai planuoja apsilankyti dar sykį.

„Pasižadėjom sugrįžti vien jau dėl to, kad bent iš trečio karto užsikeltume į Teidės ugnikalnio viršūnę – tiek pirmąjį kartą, tiek ir šį to padaryti negalėjome dėl oro sąlygų – neveikė keltuvas. O šiaip tai puiki poilsio kryptis tiek aktyvaus, tiek ramesnio poilsio mėgėjams. Gana toli nuo Lietuvos, todėl galbūt labiau verta ten atostogauti ilgesnį laiką. Taip ir bandysime susiplanuoti kitą kartą“, – 15min sakė Eglė Čepaitė-Keturkė.

Eglės Čepaitės-Keturkės atostogos Tenerifėje (26 nuotr.)