„Idėjų vagys? Fantazijos ubagai? Ar tiesiog plagiatoriai?“ – tokie klausimai kilo dainininkei Džordanai Butkutei, pamačius naują vieno Vilniaus prekybos centro reklamą. Atlikėja įsitikinusi, kad reklamos idėja nukopijuota nuo jos koncertinio turo po Lietuvą „Nesudeginta ant laužo“ nuotraukų.
Pamačiusi prekybos centro „Panorama“ reklamą Dž.Butkutė socialiniame tinkle išpublikavo nuotrauką, klausdama: „Sutapimas?“ ir netruko pareikšti pasipiktinimo: „Idėjų vagys ar fantazijos ubagai?“
Išties, tiek reklamoje, tiek Džordanos nuotraukose ryškiai šviečia raudoni plaukai, primenantys ugnies liežuvius.
Idėjų vagys ar fantazijos ubagai?
Dainininkės gerbėjai pritarė nuomonei, kad dainininkės nuotraukos ir šios reklamos stilius akivaizdžiai panašus.
Dalis jų tikino, kad vos pažvelgę į prekybos centro plakatą iškart pagalvojo, kad jame įamžinta Džordana, kiti sveikino dainininkę, kad ji „buvo nukopijuota“ – neva daug blogiau, kai to nieks nebedaro.
Tačiau buvo ir tokių, kurie su Dž.Butkute nesutiko, tikino, kad tokio pobūdžio fotografijų apstu visame pasaulyje.
- Andrius Mamontovas ir Tomas Augulis pristatė idėją – „Lietuvos žvaigždžių kelią“ Vilniuje
- Monika Šedžiuvienė įkūnijo Džordaną Butkutę: „Baisiausia buvo nusidažyti plaukus“
- Džordana Butkutė koncerte tikisi sulaukti ne mažiau gerbėjų nei „Red Hot Chili Peppers“
- Raudonplaukė prekybos centro reklamoje – „bohemiečių“ idėja
- Lietuvos popscenos karalienė Džordana Butkutė po ilgos pertraukos skelbia koncertinį turą „Nesudeginta ant laužo“
- Džordana Butkutė kreipėsi į savo gerbėjus: „Nemoku užsidėti „koncertinės“ kaukės ir vaidinti, kad viskas visada yra gerai“
- Džordana Butkutė: „Nesakau, kad šventai gyvenau. Klydau. Tačiau tegul į mane meta akmenį tas, kuris be nuodėmės“
- Įvertinkite: Džordana Butkutė pristato hito „Man patinka taip gyventi“ roko versiją
„Raudona spalva buvo ir bus... Kai kas nors išras tokią spalvą, kuri dar neegzistuoja, tas ir bus išradėjas. Raudonais plaukais labai daug žmonių, nemanau, kad čia kažkas kažka kopijuoja...“, – taip į Džordanos klausimą socialiniame tinkle atsakė viena mergina.
Netrukus po to, kai pasirodė šis Žmonės.lt tekstas, „Vilnius City Opera“ išplatino pranešimą, paaiškinantį, kaip minėtoje reklamoje atsirado raudonplaukė.
Žmonės.lt kviečia skaitytojus įvertinti, ar šios reklamos – panašios. Ar įžvelgiate plagiatą?