Dvigubo pagurklio bėdos: kodėl atsiranda ir kaip išvengti?

Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2016-01-08 09:00
Moterys vis randa, kas joms nepatinka jų išvaizdoje. Tai nosis per didelė, tai smakras per stambus, tai akys per arti viena kitos… Iš tikrųjų kai kurios nesupranta, kad tokie „trūkumai“ jas kaip tik paverčia išskirtinėmis ir traukiančiomis akį.

Galų gale net ir ne grožis svarbiausias gyvenime. Tačiau dėl vieno daugelis sutaria – dvigubas pagurklis tikrai nepuošia, o ir atsiranda nepastebimai.

Dažniausios priežastys

Daugelis mano, kad dvigubas pagurklis kamuoja tik žmones, kurie turi antsvorio. Tačiau tai nėra tiesa – kartais šis išvaizdos trūkumu skundžiasi ir jokio antsvorio neturinčios moterys. Kas dar turi įtakos?

  • Amžiaus pokyčiai. Deja, laikas negailestingas ir odos bei raumenų stangrumas silpnėja, tad jie suglemba, nukąra ir sudrimba ne itin patraukliomis klostėmis;
  • Netaisyklinga laikysena;
  • Nejudrus gyvenimo būdas;
  • Netaisyklinga mityba, nuolatinis mėgavimasis nesveiku maistu, žalingi įpročiai. Pavyzdžiui, rūkymas ir alkoholis turi įtakos ankstyvam senėjimui, ir veido kontūras gali „išplaukti“;
  • Genetinės ypatybės;
  • Skaitymas atsigulus;
  • Darbas nešiojamuoju kompiuteriu – netaisyklingai sėdint, vis nunarinus galvą ar dirbti kompiuterį pasidėjus ant kelių;
  • Staigūs ir drastiški svorio svyravimai, taip pat staigus sulieknėjimas.

Dvigubas pagurklis gali atsirasti bet kuriuo amžiaus tarpsniu, tačiau dauguma moterų jį pastebi perkopusios 30-metį. Specialistai pataria griebtis profilaktinių veiksmų ir tada galbūt šios problemos jūs ir akyse neregėsite: padėti gali taisyklinga mityba, masažai, kosmetika, raumenų stiprinimas, pratimai, kontrastiniai kompresai.

Naminės priemonės

Pratimai. Jeigu juos atliksite kiekvieną dieną, jau po mėnesio galite pamatyti rezultatus.

Pavyzdžiui, jūs galite vaikščioti su knyga ant galvos – tai padės jums pagražinti laikyseną, stiprės kaklo raumenys. Tam skirkite bent dešimt minučių.

Kitas pratimas dar paprastesnis: išsižiokite, iškiškite liežuvį ir jo galiuku pieškite aštuonetukus tai į vieną, tai į kitą pusę. Pratimą reikėtų padaryti 50–70 kartų.

Taip pat skaitykite: Natūralūs produktai organizmo valymui ir imunitetui

Trečią pratimą reikėtų atlikti atsisėdus ir alkūnėmis atsirėmus į stalą, o sunertomis rankomis prilaikyti smakrą. Dabar stenkitės išsižioti, tuo pačiu stumdamos rankomis smakrą į viršų (sukurkite pasipriešinimą). Turi dirbti žandikaulio, kaklo raumenys. Pratimą kartokite 30 kartų.

Masažas. Ištepkite probleminę vietą aliejumi ar kremu ir tuomet braukite delnais nuo smakro centro link ausų ir žemiau – turite tai atlikti švelniais ir glostomaisiais judesiais. Šioje vietoje oda yra labai jautri ir gali būti pažeista, pradėti greičiau raukšlėtis, jeigu persistengsite, naudosite jėgą. Svarbiausia pasirinkite tinkamas kosmetikos priemones, turinčias anti aging efektą. Masažu užsiimkite kiekvieną dieną ryte ir vakare.

Kaukės. Pagurkliui padės citrinų kaukė – išspauskite sultis, suvilgykite marlės audinį ir jį pritvirtinkite prie probleminės zonos. Palikite 20 minučių, po to nuplaukite vėsiu vandeniu ir odą palepinkite maitinamuoju kremu.

Taip pat tinka šią zoną kasdien plauti šaltu vandeniu, masažuoti ledo kubeliais. Galite sušaldyti ramunėlių, mėtų nuovirus, kurie atgaivina odą.

Naujausi straipsniai