„Due.“ pristato M. K. Čiurlionio įkvėptą kolekciją, kurios herojais tapo „Garbanotas Bosistas“ nariai

„Due.“ prekės ženklo fotosesija – „Sinestezija“/Artiom Ponkratenko nuotr.
„Due.“ prekės ženklo fotosesija – „Sinestezija“/Artiom Ponkratenko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-10-23 17:45
AA

Sinestezija – įvairių meno sričių papildymas viena kita. Būtent šiuo žodžiu yra pavadinta lietuviško prekės ženklo „Due.“ fotosesija, kurioje vilkėdami M. K. Čiurlionio darbais puoštus marškinėlius bei tampres įsiamžino „Garbanotas Bosistas“ nariai.

Kaip teigia ženklo kūrėjos I. Lukošiūnaitė ir I. Raubaitė, fotosesijai ši grupė pasirinkta neatsitiktinai: „Jau kuris laikas stebime ir žavimės šios grupės kūryba. „Garbanotas Bosistas“ nariai yra tarpusavyje skirtingi, tačiau dirbdami drauge jie sukuria didelę vertę tiek individualiam klausytojui, tiek bendrame šalies muzikos industrijos kontekste. Tuo tarpu mes šia fotosesija vieniems primename, o kitus supažindiname su M. K. Čiurlionio talentu. Muzikos, mados, tapybos derinys ir yra sinestezija, kurią perteikiame šios fotosesijos vaizdais.“

„Due.“ tęsia kolaboracijas su lietuvių menininkais. 

„Tamprių kolekcijos modeliu yra buvusi Miglė Vilčiauskaitė-MIGLOKO, maudymosi kostiumėliais puošėsi talentingos balerinos Kristina Gudžiūnaitė ir Rūta Lataitė, o šventinė suknelių kolekcija pristatyta drauge su aktore ir radijo laidos vedėja Beata Tiškevič. Nėra abejonių, jog ir ateityje pristatysime dar ne vieną dėmesio vertą kolaboraciją“, – intriguoja I. Raubaitė.

I. Lukošiūnaitė, paklausta, kaip gimė mintis kurti M. K. Čiurlionio kūriniais puoštus drabužius, pasidalino, jog dalį ankstesnių kolekcijų yra įkvėpę skirtingi menininkai iš viso pasaulio, tačiau jau prieš kurį laiką nusprendė atiduoti duoklę puikiai žinomam lietuvių autoriui ir sukūrė tamprių kolekciją. 

„Due.“ prekės ženklo fotosesija – „Sinestezija“/Artiom Ponkratenko nuotr.

Dabar „Due.“ prekės ženklas pristato ir marškinėlius: „Šis menininkas žavi savo gilia, paslaptinga kūryba, tai didis kompozitorius, tapytojas, grafikas, palikęs ryškią žymę dailės istorijoje. Kurdami kolekcijas su jo darbais, mes turime galimybę pažiūrėti į šio autoriaus kūrybą iš kito kampo ir suteikti progą dėvėti garsuosius darbus iš „Pasaka“, „Sonata“, „Zodiakas“ ir kt. kūrinių ciklų.“

Pasiteiravus „Garbanotas Bosistas“ vokalisto Šaruko Joneikio, kokių sąsajų jis turi su M. K. Čiurlionio kūryba, atsakė, jog jau nuo pat mažens šis kūrėjas lydėjo savo garsais ir vaizdais: „Pamenu, močiutės bute ant sienos kabėjo keletas M. K. Čiurlionio reprodukcijų, tad dažnai tekdavo jas patyrinėti. Giminėje turime „Čiurlioniškos“ nuotaikos – krikšto mama tapė ir piešė, o mama dažnai leisdavo Čiurlionio muziką.“

Š. Joneikis taip pat pasidaljno naujiena, jog šiuo metu grupė įrašinėja lietuvišką albumą, kurį gerbėjams pristatys jau artimu metu.

„Due.“ kūryba pasižymi gamtos motyvais, kūrėjos bendradarbiauja su jaunais menininkais bei prisimena klasikus. Susipažinkite su naujausia fotosesija ir marškinėlių bei tamprių kolekcijomis jau dabar.

„Due.“ prekės ženklo fotosesija – „Sinestezija“ (9 nuotr.)
+3