Donato Čižausko medaus mėnuo Tailande: plėšikės beždžionės, intymūs masažai ir atrastas rojus

Donatas Čižauskas su žmona Ieva / Asmeninio albumo nuotr.
2016-11-04 10:08

Smaragdinis vanduo, balti paplūdimiai, netikėti nuotykiai ir mylimiausias žmogus šalia – taip atrodė grupės „Du Donatai“ nario Donato Čižausko ir žmonos Ievos medaus mėnuo Tailande. Tiesa, ne viskas ten buvo taip tobula ir gražu – atostogų pradžia Bankoke visgi atlikėjui nelabai patiko, tačiau nuvykus į Puketo salą, jis sako pasijautęs kaip rojuje.

Šį rudenį Donatas Čizauskas amžiną meilę prisiekė mylimajai Ievai. Po vestuvių pora susikrovė lagaminus ir išvyko medaus kopinėti į Tailandą.

„Iš tikrųjų nežinau, kodėl pasirinkome Tailandą. Šiaip turėjome skristi į Ameriką, bet buvo kažkokių nesklandumų, atšaukė skrydžių rezervaciją. Kai grįžau namo po koncertų, buvau labai pavargęs, ir, tiesą sakant, neatsimenu, kodėl nusprendėme vykti į Tailandą. Kitą rytą atsikėlęs net nustebau, kad važiuosim ten“, – juokėsi D.Čižauskas.

Į Tailandą 10-iai dienų pora išsiruošė pirmą kartą ir sako, kad buvo nieko nesusiplanavę – tik rezervavo viešbutį Bankoke.

„Ten prabuvome keletą dienų. Pirmas įspūdis – kraupus. Aišku, viešbutis geras, gyvenome 27-ame aukšte, turėjome baseiną ant stogo. Bet nusileidus į apačią, į gatvę visiškai kitoks gyvenimas. Tada supratau, kaip gerai mes Lietuvoje gyvename.

Donatas Čižauskas / Asmeninio albumo nuotr.

Nuo kvapų įvairovės net galva sukosi – tai smirdi, tai kvepia. Bet dažniausiai smirdi. O ir oras nemalonus – 30 laipsnių ir labai drėgna. Nesupranti, ar čia prakaitas bėga, ar kas. Tai man Bankokas buvo tragedija, norėjau greičiau skristi į Puketą“, – Žmonės.lt pasakojo jis.

Be to, ten Donatas minėjo savo 27-ąjį gimtadienį: „Bet šventėme ramiai, pabuvome mieste, pasiėmėme kokteilių ir iš balkono stebėjome naktinį Bankoką, nes apačioje mums būti nelabai patiko.“

Bet vos tik atkeliavus į salą, prasidėjo tikras rojus... „Pagaliau dingo visi nemalonūs kvapai“, – juokėsi atlikėjas.

Donato ir Ievos Čižauskų medaus mėnuo Tailande (14 nuotr.)

„Aš pirmą kartą buvau kelionėje, kurioje labiau pavargau, nei pailsėjau. Viešbutyje turėjome kambarį su privačiu baseinu ir vaizdu į jūrą. Bet tame baseine buvau gal vieną kartą – atvažiavau, įšokau ir viskas“, – sakė Donatas.

Pora išsinuomojo motorolerį ir apvažiavo visą Puketą: „Dabar galėčiau drąsiai dirbti gidu, visas gatveles atmintinai moku. Mes net žemėlapio neturėjome, internetas veikė tik viešbutyje ir vis tiek sunkiai – tai elgėmės spontaniškai. O dar angliškai vietiniai taip prastai šneka, kad po to dviese bandydavome išsiversti, ką mums ką tik pasakė. Bet radome visas lankytinas vietas.“

Donatas Čižauskas / Asmeninio albumo nuotr.

Švieži kokosai, plėšikės beždžionės ir intymūs masažai

Donatas pasakojo, kad kone didžiausią įspūdį paliko salos gamta: „Atplaukėme su valtimi į kažkokią mažą salą, nusipirkome šviežią kokosą, pardavėjas įsmeigė šiaudelį, mes atsigulėme paplūdimyje, kuriame milžiniškos bangos ir žydras vanduo... Rojus.“

Taip pat pora išbandė ir pasivaikščiojimą su drambliais. Tačiau Donatas teigė, kad jam ši pramoga buvo labai baisi.

„Sėdėdami ant dramblių kilome į kalną – tai man buvo baisiau nei bet koks atrakcionas, visą valandą sėdėjau stipriai įsitvėręs į kėdę. Kelias buvo šlapias, tie drambliai galėjo bet kada nukristi... Žmona visą laiką juokėsi iš manęs, filmuotoje medžiagoje girdisi vien mano keiksmažodžiai“, – juokėsi D.Čižauskas.

Pažintis su beždžionėmis irgi juodu išgąsdino. „Važiavome į beždžionių kalną. Reginys buvo labai juokingas – trys beždžionės prie tavęs gerinasi, ketvirta bando prie motorolerio esančią kuprinę pavogti. Nors ir vos paneša, bet vis tiek ją tempia. O po to beždžionių gauja atėjo, tai pasidarė nebe smagu, o jau baisu.“

Ar jų neapiplėšė? „Ne, aš jau buvau pasiruošęs. Kamerą prie rankos su lipnia juostele apvyniojau, telefonai buvo giliai šortuose užsegti“, – juokavo Donatas.

O atvykęs į masažą, Donatas išgirdo kiek netikėtą pasiūlymą. „Man jie labai patiko. Masažavo nuo ausų iki kojų, bet kelis kartus sulaukiau klausimo, ar noriu „su laiminga pabaiga“, nors žmona buvo už kitų užuolaidų. Ten prostitucija iš tikrųjų išvystyta iki aukščiausio lygio“, – teigė Donatas.

Donatas Čižauskas / Asmeninio albumo nuotr.

Nors Tailandas ir garsėja gatvės maistu, jaunavedžiai jo neišdrįso paragauti. O ir restoranuose patiekalai buvo kiek per aštrūs.

„Nors restorane ir paprašydavau, kad paruoštų maistą neaštriai, bet vis tiek atnešdavo tokį aštrų patiekalą, kad negalėdavau valgyti. Taip pat jie labai daug deda citrinžolės ir atrodo, kad viską valgai su kilimų valikliu – toks poskonis lieka burnoje. Aišku, skanu, kai viską ragauji, bet 6-ą dieną organizmas jau nepriėmė. Jau jam, matyt, buvo per daug. Žmona atlaikė 8 dienas. Bet nieko baisaus, organizmas greit išsivalė ir tęsėm savo atostogas“, – juokėsi D.Čižauskas.

Visgi atostogomis Donatas ir Ieva liko labai patenkinti: „Į Tailandą dar grįžčiau, bet su gera kompanija. Norėtumėm nueiti į naktinius klubus. Jei būtumėme nuėję dviese – mane čiuptų tailandietės, o ką mano žmona veiktų – jai visi tailandiečiai iki pažastų.“

Ir kelionėje su žmona mėgavosi nauju žmonos ir vyro statusu: „Jaunavedžiai jaučiasi labai gerai, puikiai tiesiog. Pagaliau nebereikia pristatyti Ievos kaip būsimos žmonos, aiškinti, kada vestuvės, pasakoti susipažinimo istorijos... Kai pasakau, kad čia mano žmona, viskas visiems tampa aišku. Bet dabar visi klausia, kada vaikai.“

Tai kada? „Kada Dievas duos. Bet planuose jau yra“, – Žmonės.lt pasakojo Donatas Čižauskas.

TAIP PAT SKAITYKITE: Atlikėjas Donatas Čižauskas Plungėje vedė Ievą Šakinytę: liudininkais tapo Valinskai

Donato Čižausko ir Ievos Šakinytės vestuvės Plungėje (64 nuotr.)