„Dolce&Gabbana“ verdiktas Milane paneigė Florenciją: „Diktuoja tik jaunoji karta“

„Dolce & Gabbana“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.
„Dolce & Gabbana“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2017-01-19 16:10
AA

Antrajame tekste iš itališkųjų mados savaičių vyrams pažadėjau kalbėti apie tendencijas. Būtų visai lengva pamokyti paprastai ir be didelių išvedžiojimų: kitai žiemai įsigykite technologišką gaidžio pėdos mikropiešiniu margintą pončą be pamušalo, plonytį, per žiedą ištraukiamą margą kašmyro šalį ir Japonijos „Spingle Move W“ fabrikėlyje degintos vilnos batus su ergonomišku padu.

Nepamirškite besvorės skrybėlės ir vėžlio šarvą primenančių akinių. Įsigykite baltus marškinius, pečius ir taliją aptempiančius taip, kad kiekviena dailiosios lyties atstovė apie jus susapnuotų erotinį sapną.

Bet viskas nėra taip paprasta.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Kas privers mylėti save?

Kad jokie draugiški patarimai vyrams šią žiemą nepadės, privertė pagalvoti Milane apie vyrus prabilusi Italijos dizainerė Donatella Versace. Ėmiau ir nusijuokiau: gal legendinio dizainerio Gianni Versace sesuo jau bus perskaičiusi pernai pasirodžiusią mano knygą vyrams „Stilingi egoistai“?

Nes, užuot šį sausį komentavusi naujausias mados tendencijas, dizainerė ėmė ir prabilo kitaip: „Kas padės vyrams išgyventi juodžiausius gyvenimo momentus? Kas išgelbės nuo depresijos ir drastiškų veiksmų. Kas suteiks pasitikėjimo ir meilės sau?“.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Jau Florencijoje tapo aišku, kad kitąmet išgyvens tik tie vyrai, kurie bus dinamiški: judės, šoks, sportuos, lavins raumenis. Su šia nuotaika žurnalistai, tinklaraštininkai, fotoreporteriai ir pirkėjai persikraustėme į Milaną. Ir niekam lyg ir nebuvo nuostabu, kad ant „Versace“ podiumo pamatėme sureikšmintą idėją: Donatellos kolekcija kaip niekada atvirai teigė, jog sporto misija yra ne tik laimėti, bet išgyventi.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Nors ant „Versace“ podiumo nemačiau sportinių marškinėlių, trikotažo kelnių ar teniso batelių, bet pražingsniavus vos keliems modeliams tapo aišku, kad būtent raumenų lavinimas užtikrins vyrams dvasios ramybę.

Nors ant „Versace“ podiumo nemačiau sportinių marškinėlių, trikotažo kelnių ar teniso batelių, bet pražingsniavus vos keliems modeliams tapo aišku, kad būtent raumenų lavinimas užtikrins vyrams dvasios ramybę. Raumenys – dideli ir žavūs, panašūs kaip prieš keletą metų, kai ant šio podiumo pražingsniavę Milane audrą sukėlę Donatellos gladiatoriai, tapo pagrindiniais kolekcijos herojais.

Kita vertus, žvelgiant į šių metų „Versace“ podiumą neteko prisiminti filmų apie senovės Romą ir „Spartaką“, nes raumenys buvo tik numanomi po rafinuotais modeliais.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Prabangios škotiškos striukės bomberiai, ruonio kailiuko golfo stiliaus kepuraitės su snapeliu, „amfibijų“ (it. šarvuotu padu) batai su veltinio detalėmis pakluso ir estetikos filosofijai: vyro kūnas gražus, kai jis tobulai ištreniruotas. Šimtasiūlių striukių taliją Donatella taip smarkiai suveržė diržu, kad jos atrodė siauresnės nei moterų. Kaip atrodė vyrų pečiai? Aišku, keliskart platesni nei tradicinių striukių.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Pašiltintų, laminuotų, higroskopiškų ir netgi dvipusių su pončo silueto įdėklu bomberių vyrams pasiūlė „Blauer“, „Cp Company“, „Piermau“ mados bendrovės. Jos skirtos nepaliaujantiems sportuoti vyrams.

Pozityvumas nugalės pyktį

Ant kiekvieno Milano kaip ir Florencijos podiumo – vis nauja dinamikos forma, kitas ritmas, naujos spalvos. Donatellos vyrai važiuoja dviračiais aplink gražiausius Milano ežerus – Madžorės ir Komo. Florencijoje kolekciją pristačiusio Alessandro Sartori „Z Zegna“ stiprioji lytis atsiduoda slalomo malonumams Apeninų Gran Saso, Dolomitų ir Alpių trasų rojuje.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Slidinėjimo sportą dievina ir „Emporio Armani“ jauni klientai, kuriems dizaineris jau antrus metus iš eilės paberia technologiškų naujienų: laminuotų ir higroskopiškų audinių, margintų subtiliomis „armaniškomis“ spalvomis – „blu ministeriale“ (it. tamsiai mėlyna), pilka ir purvo, vaistažolių. Ir Giorgio Armani – estetikos maniakas. Naujų technologijų sukurti „Emporio Armani“ audiniai sportuojant užtikrina kūno estetiką. Argi tai nenuteikia pozityviai?

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Milane pasiekė dar viena žinia: kitąmet vyrams teks saugotis pykčio. Ne, ne priešų ir konkurentų keršto. Jaunimo dievinamo ženklo „Diesel“ meno vadovas Renzo Rosso užsimena apie vyrus, pakeliančius ranką prieš pačius save. Milanas dar nepamiršo liūdnos istorijos, kai vyrų mados savaitės metu pyktį prieš save nukreipė dvidešimtmetis modelis. Psichologiškai silpnesniems vyrams „Diesel Black Gold“ siūlo rinktis metropolijų ritmui pritaikytą „arti marziali“ (it. rytietiškas kovos sportas) stilių. Šių dienų ninzėms „Diesel“ dizaineris Andreas Melbostad vyrų dievinamą švarką „chiodo“ (it. vinis) siūlo pakeisti elegantišku pašiltintu švarkeliu su triušio kailio gobtuvu.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

„Moschino“ mados namai liūdesį nugali ironija. Stilistas Jeremy Scottas šiems mados namams nupiešė militaristinę kolekciją, kurioje mimetinis piešinys tapo floristiniu.

Kitokia „malonumo gyventi“ filosofija

Florencijoje akį džiugino solidaus amžiaus barzdoti dendžiai languotomis eilutėmis ir ekstravagantiškomis šukuosenomis, o Milane teko juos pamiršti. Čia ant podiumo žingsniavo ne seneliai ir anūkai, o stilinga jaunoji karta.

Piave gatvės „Metropol“ teatre jau kelerius metus iš eilės paparacus džiugina žiūrovai. Tai Holivudo ir roko garsenybių palikuonys – jauni, dailūs ir garsūs dvidešimtmečiai vaikinai. Bet dizainerius šiandien jie ypač domina ne todėl, kad palikimą jiems užtikrinę tėvai leido tapti brangių mados namų klientais.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Jauni „Dolce&Gabbana” kolekcijos herojai – tai naujas mados variklis. Jie – puikiai išmano savęs populiarinimo formas. Jie žavi savo mokėjimu bendrauti ne tik tiesiogiai, bet ir alternatyvioje erdvėje.

Jauni „Dolce&Gabbana” kolekcijos herojai – tai naujas mados variklis. Jie – puikiai išmano savęs populiarinimo formas. Jie žavi savo mokėjimu bendrauti ne tik tiesiogiai, bet ir alternatyvioje erdvėje. Būtent ta alternatyvi erdvė suteikia jiems galimybę užsitikrinti mano jau minėtą filosofiją „il piacere di vivere“ (it. malonumą gyventi). Jie žino, kaip būti įvykių centre, kaip, esant reikalui, padėti vieni kitiems arba užsitikrinti sau įdomią ir gerai apmokamą veiklą. Vienintelis jų galvos skausmas – tobulai ištreniruoti savo kūną sporto salėje ir brangiai savo atvaizdą parduoti. Kita vertus, ta erdvė tai ir galimybė kitaip nei anksčiau bendrauti su mada, jos kūrėjais.

Būtent todėl elegantiška ir žaisminga „Dolce&Gabbana“ mados namų kolekcija šią žiemą skirta jaunajai kartai. Elegantiški juodi smokingai su aksomo ir damasto švarkais ant ištreniruotų dailių modelių Cameron Dallas ir Lucky Smith figūrų įkvėpė jaunuosius žiūrovus. Jaunatviški žaismingi striukių, primenančių pliušinius žaislus, modeliai skirti jiems – mokantiems juoktis, kaip tai moka smėlio dėžėje žaidžiantys vaikai.

Jaunoji karta – nauja šios planetos karalienė. Jai – instagramo gerbėjų dėmesys ir „Dolce&Gabbana“ nugalėtojų karūna.

Ir, neabejoju, mūsų visų ateitis.

Prabanga be stabdžių

Gyvenimo džiaugsmu spinduliuoja 2017-2018 metų seserų iš Romos „Fendi“ žiemos kolekcija. Milane kalbinau jaunosios „Fendi“ kartos atstovę Silvia Venturini Fendi ir ji neleido prieštarauti: žiemą vyrams padės išgyventi ne tik sportas, bet ir gaivališkas komforto troškimas. Florencijoje kalbintas princas Emanuele Filiberto di Savoia komforto jausmą siejo su mamos rankų šiluma ir vaikystės sapnais, o „Fendi“ klientams jis tiesiog proporcingas prabangai, kuri Milane vadinama „lusso sfrenato“ (it. prabanga be stabdžių).

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Jauni vyrai rinksis prabangius „baby cashemere“ – Mongolijos ožiukų vilnos paltus ir nertinius su įaustu lamų ir alpakų moherio siūlu. Šių verpalų apdirbimo technologijas pasaulyje išmano vos keli mados namai ir beveik visi jie yra Italijoje. Būtent audiniai ir technologiški kailiai leis patirti malonią komforto būseną žiemą ir suteiks vyrams polėkio eiti pirmyn, nepasiduoti blogoms emocijoms.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Lyg šachmatų lenta iš skiaučių sudėlioti kailinukai puikiai tiks vyrams išėjusiems į lauką iš sporto salės. O savo sportavimo aprangą jie įsimes ne į impregnuotą fitneso klubo krepšį, o ryškia geltona spalva akinančią dvirankinę, su kuria, vilkėdami elegantišku kostiumu, ankstų rytą atvyko į biurą. Ekstravagantiška rankinė ir šlepetės iš kailio įkvėps provokuoti ir nusijuokti net niūriausią žiemos dieną. „Fendi“ ir Karlas Lagerfeldas siūlo vyrams neprarasti ironijos jausmo ir tradicinį šalį, prieš susukant aplink kaklą, supinti į šiltą mielą kasą.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.

Šįmet „Fendi“ prabanga Milane pribloškė visus ir tai buvo žinia: jaunoji madą dievanti šių mados namų klientų karta dar kartą pasauliui pranešė: Italijos mada – mūsų rankose.

„Emporio Armani“ 2017-2018 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymas / Vida Press nuotr.