Dizaineris Robertas Kalinkinas: „Įdomiausi dalykai lieka už kadro“

Robertas Kalinkinas / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Robertas Kalinkinas / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-10-04 09:35
AA

Pastaruosius septynerius metus ne tik kaip dizaineris, bet ir kaip kino filmų bei reklamų dekoracijų dailininkas ir scenografas, televizijos laidų stilistas dirbantis Robertas Kalinkinas pats daug prisidėjo ir prie į jo kolekcijos pristatymą kviečiančių vaizdo klipų kūrimo. Dizaineris pats kūrė ir ruošė dekoracijas, parinko modeliams drabužius, žiūrėjo, ar jie tinkamai krinta ir gula, kaip viskas atrodo per vaizdo kameros objektyvą ir galiausiai – ekrane.

Spalio 10 dieną į kolekcijos pristatymą „Siemens“ arenoje kviečiantis R.Kalinkinas kino ir reklamos industriją prieš septynerius metus atrado ieškodamas darbo vasarai. „Viskas prasidėjo tada, kai įsidarbinau asistentu tuo metu Lietuvoje filmuotame užsienio televizijos projekte apie Romos imperijos žlugimą. Atvažiavau į Nemenčinės miškuose įkurtą filmavimo aikštelę ir labai nustebau pamatęs, kaip lengvai aptarnaujantis personalas kelia ir neša sunkiausius akmenis, geležinius vartus. Taip iš arti susipažinau su kino iliuzija, su visa filmuose būnančia, tačiau žiūrovui tikrai nežinoma butaforija. Pamažu ir pats pasinėriau į šią nekaltą apgaulę“, – pasakoja dizaineris.

Kino ir reklamos filmavimo aikštelėse patirties įgijęs Robertas netruko sulaukti pasiūlymų savarankiškai kurti dekoracijas, tapti įvairių projektų, reklamų dailininku. „Gavau galimybę ne tik įgyvendinti kitų paliepimus ar norus, bet ir pats kurti, teikti pasiūlymus komandai. Prisipažinsiu: nuo pat pradžių jaučiau ir dabar jaučiu aistrą bei meilę gražiam kadrui“, – sako R.Kalinkinas.

Roberto Kalinkino kolekcijos pristatymo plakatas / BVRG nuotr.

Pačiam dizaineriui labiausiai patinka žiūrėti fantastinius filmus. Tarp jo mėgstamiausių – ne tik „Svetimas“, bet ir visiems puikiai žinoma Hario Poterio istorija. „Daug kas juokiasi, kai tai pasakau, tačiau aš filmuose matau ne tik siužetą, istoriją ar tai, ką filmui prideda specialieji efektai, bet ir dekoracijas, kostiumus“, – teigia R.Kalinkinas.

Į dizainerio kolekcijos pristatymą kviečia du klipai. „Abu jie trunka vos po 30 sekundžių, tačiau į jas sudėta daugybė dienų sunkaus darbo, idėjų ir diskusijų, emocijų ir nuovargio, pasiruošimo ir, galų gale, išvydus rezultatą – nenusakomos euforijos. Taip jau būna, kad nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro kuriant įdomiausi dalykai dažnai lieka už kadro. Tačiau mes juos įamžinome ir norime pasidalinti su visais – nes jie nuostabūs! Tai visos mūsų komandos, be galo talentingų žmonių bendras darbas. Aš pats irgi visada dalyvauju kūrybiniame procese – juk tai mano asmeniniai projektai. Tad kad ir kas prie jų dirbtų, tie žmonės turi gerai suprasti bei gyventi ir mano vizija“, – kalba R.Kalinkinas.

Kaip buvo kuriami į dizainerio kolekcijos pristatymą kviečiantys vaizdo klipai, žiūrėkite čia: 

Idėjos vaizdo klipams gimė bendradarbiaujant su agentūra „AD McCann Vilnius“. Abu vaizdo klipus filmavo itin talentingas operatorius Ronaldas Buožis. Dizaineris R.Kalinkinas pats rūpinosi vaizdo klipams reikalingomis dekoracijomis, drabužiais ir aksesuarais modeliams, filmuojant patarinėjo jiems, kaip vaidinti, perteikti reikiamas emocijas.

Muziką vienam iš vaizdo klipų sukūrė, o antrajam pritaikė Leonas Somovas. Kartu su juo Jurga Šeduikytė R. Kalinkino kolekcijos pristatymo metu surengs gyvą pasirodymą ir atliks dainas iš naujausio Jurgos albumo „Breaking the line“, kurį, beje, irgi įkvėpė žinomi kino filmai. Filmuojant abu vaizdo klipus modelių makiažams kurti buvo naudojama „Max Factor“ kosmetika. Būtent ją kino filmavimo aikštelėse naudoja profesionalūs vizažo meistrai.

Jūsų dėmesiui – į dizainerio kolekcijos pristatymą kviečiantis vaizdo klipas:

http://www.youtube.com/watch?v=6pOUBkGQOfQ&feature=youtu.be

Spalio 10 dieną „Siemens“ arenoje dizaineris R.Kalinkinas jau antrą kartą pristatys asmeninę mados kolekciją. Jis taip pat žada ir išskirtinę, netikėtą, visą areną bei podiumą apimsiančią scenografiją. R.Kalinkinas intriguoja, kad pažintis su jo naujausia kolekcija ir 2014-ųjų pavasario-vasaros dvelksmu prasidės jau nuo pat pirmojo žingsnio į arenos vidų, tačiau, kas konkrečiai tai bus, neišduoda.

Mados renginys atviras visiems. Bilietus į jį platina „Tiketa“, su „DailyCard“ kortele bilietams taikoma 15 proc. nuolaida.

Daugiau informacijos apie renginį www.facebook.com/robertkalinkin ir www.robertkalinkin.com.

Kaip buvo kuriami į dizainerio kolekcijos pristatymą kviečiantys vaizdo klipai, žiūrėkite čia: