Dizainerė Viktorija Jakučinskaitė: „Keliaudami su nameliu ant ratų Italijoje patekome tarsi į mažą rojų“

Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Ieva Maja ir Veronika / Asmeninio albumo nuotr.
2012-09-12 17:23

Dizainerė Viktorija Jakučinskaitė (30) dar rugpjūčio viduryje švęsdama savo jubiliejų tikino, kad nuo jo stengiasi pabėgti į užsienį, tačiau šiais metais kelionę dėl darbų teko nukelti. Ir štai galiausiai su dukromis Ieva Maja bei Veronika ir gyvenimo draugu, kurį Viktorija vadina savo vyru, Vitalijumi Jančenkovu dizainerė leidosi į trijų savaičių kelionę po Italiją. Ir ne bet kaip, o su nameliu ant ratų.

Trečią kartą Italijoje

Dizainerė patikino, kad tokiai kelionei mašina ji ryžtasi jau nebe pirmą kartą, tad ko tikėtis, ji puikiausiai žinojo. „Mes kiekvienais metais į kokį nors šiltą kampelį Ispanijoje ar Italijoje atostogauti keliaujame su mašina. Italijoje turime savo mėgiamą kurortą – Lido di Jesolo, nes iš ten labai patogu aplankyti visus didelius miestus. Šį kartą važiavome su kemperiu ir galėjome kur kas daugiau daiktų su savimi pasiimti bei sustoti nakvynei praktiškai bet kur. Labai patogu“, – pasakojo dizainerė.

Trečią kartą Italijoje atostogavusi moteris patikino, kad pasirinko gana tradicines Viduržemio jūros pakrantėje nusidriekusios šalies vietas. Nepaisant to, ši kelionė buvo kiek kitokia, nes šį kartą jie nusprendė pasiimti ir dviračius.

„Mūsų šeima į Italiją važiuoja paprasčiausiai pabūti prie jūros. Kaip ir visuomet, mes nuvažiavome į Veneciją, pakeliavome po Florenciją. Šį kartą su savimi pasiėmėme ir dviračius, o su jais apvažinėjome visą Florenciją taip, kad nebeliko nei vienos neapžiūrėtos gatvės“, – įspūdžiais dalinosi Viktorija.

Atostogos namelyje ant ratų – rojus

Viktorija pasakojo, kad su nameliais ant ratų keliauti ne tik patogiau, bet ir daug įdomiau. Ji patvirtino, kad užsienyje stūksančios stovyklavietės labai gražios. Maža to, jos įkurdintos veik pačioje miesto širdyje, o iš šalia esančios panoraminės aikštelės matosi visas miestas.

„Florencijoje stovyklavietė įkurta senoje alyvmedžių giraitėje, tarp kalnų. Labai graži vieta, o keliaudamas su kemperiu jautiesi visiškai laisvas, nuo nieko nepriklausomas", – patvirtino dizainerė.

Mano pats mylimiausias Italijos miestas vis tik yra Venecija, nes ji gal turi kažkokią ypatingą aurą. Be to, mums dar liko pagal viską apžiūrėti Romą ir būsime Italijos ekspertai.

Viktorija netruko pridurti, kad keliaujant ir gyvenant tarsi nuosavame „sodo namelyje“ ant ratų esi nevaržomas išorinių veiksnių: viešbučių taisyklių, konkrečios vienos vietos ar nepatenkintų kaimynų. O tai, ypač keliaujant su vaikais, didelis privalumas.

„Mes visur keliaujame su vaikais, o jei gyveni viešbutyje, jie yra varžomi. Jei tu nori tiesiog pagulėti ir pailsėti, vaikas visuomet turi būti prižiūrimas. O štai kuomet iškeliauji su kemperiu – ir vaikas eina kur nori, ir tu gali atsipūsti. Pavyzdžiui, pavargsti važiuoti, visuomet gali sustoti, kad ir prie degalinės ar kokioje nors patikusioje vietoje, ir ten pernakvoti. Šalia tavęs sustoja dar keletas kemperių, visi ima plepėti kas kur buvo, ką matė, ką dar planuoja pamatyti“, – patikino dizainerė

Viktorija pasakojo, kad su kemperiu keliaudamas net nesijauti palikęs namų, tačiau vos pravėrus duris – jau esi gamtoje. „Mes turėjome dvigubą didžiulę lovą, tualetą, virtuvę, šaldytuvą, didžiausią televizorių... Planavome pasižiūrėti šimtą filmų, bet matėme gal tik du, nes buvome visą laiką užimti. Kelionė su kemperiu – tarsi mažas rojus, gamta su patogumais. Tiesą pasakius, mes net nenorėjome grįžti į Lietuvą“, – kelionės akimirkomis dalinosi Viktorija Jakučinskaitė.

Beliko aplankyti Romą

Su dviem dukromis ir gyvenimo draugu Vitalijumi keliavusi dizainerė pripažino, kad Italijoje jie neaplankė tik Romos, o mylimiausias jos miestas – Venecija.

„Prieš kelionę man labai išgyrė Florenciją. Net ėmė atrodyti, kad tai stebuklų miestas. Tačiau jis man visiškai negriebė už širdies. Net ten esantis menas – Dovydo skulptūros originalas arba Sandro Botticelli paveikslas „Veneros gimimas“ – kažkodėl nesukėlė jokių emocijų. Architektūra irgi gana klasikinė. Mano pats mylimiausias Italijos miestas vis tik Venecija, nes ji turi kažkokią ypatingą aurą. Mums dar liko apžiūrėti Romą ir būsime Italijos ekspertai“, – juokėsi Viktorija.

Mados namų „Tiulio fėja“ savininkė atviravo, kad į Italiją ją traukia įspūdinga šalies istorija, architektūra ar meno dirbiniai. „Man labai patinka italų gyvenimo būdas ir jų posakis „Dolce Vita“. Jie tikrai atsipalaidavę gyvena, niekur neskuba, labai gražiai atrodo, rūpinasi savimi. Visai kitaip nei Lietuvoje, kur labai daug negatyvo ir mažai saulės“, – kalbėjo iš atostogų grįžusi Viktorija.

Viktorija pasakojo, kad kiekvieną rytą Italijoje, gerdama kavą ji vartydavo mados žurnalus, aplankė gausybę drabužių parduotuvių, tačiau labiausiai jai patiko aukštosios mados prekės ženklų, tokių kaip „Valentino“ ar „Dolce&Gabbana“, modeliai. Iš jų, anot dizainerės, ji daugiausiai ir pasisėmė idėjų.

„Eilinės parduotuvės man buvo neįdomios ir aš beveik nieko iš jų nenusipirkau. Pavyzdžiui, mes išėjome pasivaikščioti po Florenciją ir tą dieną baisiai lijo. Mano batai sušlapo visiškai. Tuomet ant kojų aš užsirišau žalius polietileninius maišelius, kad jos nuo srūvančio akmenuotomis Florencijos gatvėmis vandens nesušlaptų dar labiau. Aplankiau gal dešimt batų parduotuvių, tačiau nei vieni batai man nepatiko, tad iki automobilio grįžau šlapiomis kojomis su tais maišeliais“, – pasakojimą apie savo kelionę baigė Viktorija.