Vilniuje, Vaidilos teatre, trečiadienį buvo pristatyta dizainerės Janinos Zibirevos drabužių kolekcija. Kūrėjos užmojis stebina tuo, kad, pasitelkdami drabužių dizainą, J.Zibireva nori skatinti visuomenę atkreipti dėmesį į žmogų: tiek skurdą, benamystę ir socialinę atskirtį kenčiantį, tiek sėkmingą, kuris neabejingas šioms problemoms.
Visa Janinos kūryba nuo pat mokyklos laikų buvo nukreipta į individualybės atskleidimą, unikalumą, į tai, kad kiekvienas žmogus yra gražus. Ji kuria po prekės ženklo „Lech Lecha Design“ vardu.
Kolekciją pristatė profesionalūs modeliai ir aktoriai – Marcelė Zikaraitė, Aistė Lasytė. Net asmenys, patiriantys socialinę atskirtį – tie, kurie prisidėjo prie kolekcijos gamybos.
J.Zibireva siekia, kad jos veikla taptų socialiniu verslu, kurio tikslas – ne tik uždirbti pinigų, tačiau ir nuveikti ką nors prasmingo pasauliui.
Šalies prezidentė Dalia Grybauskaitė inicijavo socialinę kampaniją „Už saugią Lietuvą“. Štai prie šios kampanijos ir prisijungė originalus socialinis projektas – naujos krypties mados prekinis ženklas „Lech Lecha Design“ , kurį sukūrė dizainerė J.Zibireva.