„CVS“ uždraus manipuliuoti retušuotomis nuotraukomis grožio prekės ženklams

Kompanijos išplatintos pavyzdinės nuotraukos / "CVS Health" nuotr.
Kompanijos išplatintos pavyzdinės nuotraukos / "CVS Health" nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-01-16 14:02
AA

„CVS Health“ pirmadienį pranešė, kad uždraus nuotraukų manipuliacijas savo parduotuvių grožio produktų reklamose – toks sprendimas priimtas dėl didėjančio neigiamo poveikio, kurį moterims sukelia retušuotos netikroviškos nuotraukos.

„Mes visi kasdien suvartojame milžiniškus kiekius medijos, ir nebūtinai žvelgiame į atvaizdus, kurie yra tikroviški ir teisingi. Stengtis atrodyti kaip tos moterys mums yra neįmanoma, nes netgi tos moterys neatrodo taip, kokios jos yra pateikiamos fotografijose“, – usatoday.com argumentavo „CVS Health“ vykdomoji viceprezidentė ir „CVS Pharmacy“ vadovė Helena Foulkes.

Kompanija ketina uždrausti nuotraukų retušavimą savo grožio rinkodaroje, įskaitant parduotuvių stendus ir pranešimus socialinėje medijoje. Tikimasi, kad visa tai bus įgyvendinta iki kitų metų balandžio.

Jei kažkas nuspręs, kad jiems vis tiek reikia retušuoti nuotrauką, mes norime, kad merginos ir moterys mūsų parduotuvėse tai žinotų.

Prekės ženklams, kurie iki 2020 m. nevykdys tokių „CVS“ nuostatų, kompanija ketina uždėti įspėjamąjį ženklą su užrašu „digitally modified“ („skaitmeniškai modifikuota“). „Jei kažkas nuspręs, kad jiems vis tiek reikia retušuoti nuotrauką, mes norime, kad merginos ir moterys mūsų parduotuvėse tai žinotų“, – paaiškino H. Foulkes.

O tie atvaizdai, kurie nebus skaitmeniškai pakeisti, gaus naują etiketę, pavadintą „CVS Beauty Mark“. Teigiama, kad nuotraukų retušavimo priemonėmis nebus keičiamos žmogaus kūno ar veido formos, dydis, proporcijos, odos ar akių spalva, išryškinamos ar nutrinamos raukšlės ir visos kitos individualios charakteristikos.

Kaip teigė H. Foulkes, nemažai kompanijos parduotuvėms produktus tiekiančių prekės ženklų palaiko šią idėją.

Tarp didžiausių kompanijos produktų tiekėjų yra „Procter & Gamble“, „Johnson & Johnson“, „L'Oreal“, „Maybelline“, „Coty“ ir kt.

Kaip usatoday.com skelbia „Revlon“ kosmetikos kompanijos vadovo Šiaurės Amerikoje Johno Colliero elektroninį laišką, „Revlon“ ir visi kompanijos prekės ženklai remia „CVS“ misiją pristatyti pozityvius ir autentiškus moterų atvaizdus, kurie atspindi jų individualias charakteristikas ir asmeninius skirtumus“.

„CVS“ yra didelis parduotuvių bei vaistinių tinklas, prekiaujantis sveikatos priežiūros bei grožio produktais.