„By Karolina Meschino“: ypatingas dėmesys detalėms ir klientui – pristatyta net 15 prekių kategorijų per pusmetį

Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ tvirtai žengė į mados pasaulį
Autorius: Projekto partnerio turinys
Publikuota: 2021-02-10 16:46
Ryškiai ir su ambicingu užsidegimu į mados pasaulį įžengė naujas prekės ženklas – „By Karolina Meschino“. Verslui vadovaujanti socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino savo internetinės parduotuvės duris atvėrė visai neseniai – vos daugiau nei prieš pusę metų, bet jau gali didžiuotis apčiuopiamais rezultatais – stipriai išplėstomis produktų kategorijomis ir akimirksniu graibstomomis prekėmis.

Nors mados pasaulyje šis prekės ženklas lyg šviežias oro gurkšnis, įsilieti į kitų mados verslų gretas jam pavyko itin lengvai. „By Karolina Meschino“ tapo greitai atpažįstamas ir pirkėjų pamiltas prekės ženklas dėl kruopščiai apgalvotų detalių, nesibaigiančių kūrybiškų idėjų ir talentingos komandos priešakyje.

Tikro gyvenimo atgarsiai ir kruopštus dėmesys detalėms

Prekės ženklo įkūrėja Karolina Meschino atskleidžia, kad šis didžiulis jos gyvenimo kūrybinis projektas – „By Karolina Meschino“ prekės ženklas yra įkvėptas jos tikro ir nesuvaidinto gyvenimo. Kiekviena kolekcija rūpestingai apgalvota – nuo prekės įpakavimo iki kiekvienos apčiuopiamos prekės detalės.

Visas kilusias idėjas man padeda įgyvendinti talentinga jaunų merginų komanda, kurią galiu drąsiai vadinti savo antrąja šeima.

„Labai ilgai apie tai svajojau, džiaugiuosi, kad visas kilusias idėjas man padeda įgyvendinti talentinga jaunų merginų komanda, kurią galiu drąsiai vadinti savo antrąja šeima. Į galutinį produkto rezultatą įdedame daug laiko ir pastangų, užtrunka, kol atsirenkame geriausius audinius ir atrandame visus prekės akcentus. Mes siekiame, kad klientas mėgautųsi malonia patirtimi nuo pat pirmos pažinties sekundės – vos atsidarius įpakavimo dėžutę jį pasitinka saldžios dovanėlės ir mano mylimiausių kvepalų aromatas. Kūrybos procese didelį dėmesį skyrėme unikaliam prekės ženklo elementų raštui sukurti, kuris nugulė ant mūsų įpakavimo dėžučių – kiekvienas elementas turi savitą reikšmę ir didelė dalis jų – tai mano tatuiruotės“, –  mintimis dalijasi K.Meschino.

Karolina Meschino / Asmeninio albumo nuotr.
Karolina Meschino / Asmeninio albumo nuotr.

Mados verslo „By Karolina Meschino“ įkūrėja priduria, kad nemažai laiko ir pastangų investuojama į vizualų prekių pristatymą – fotosesijų organizavimą ir įgyvendinimą. Taip pat, plečiamas ir unikalių, tik šiam prekės ženklui būdingų žodžių žodynas, pavyzdžiui, „Kjūtalas“ ir „Bučkiss“, kurie įkvepia ne vieną produktą ir dažnai tampa kertiniais žodžiais, padedančiais atpažinti šį prekės ženklą rinkoje.

Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui
Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui

Net 15 skirtingų prekių kategorijų

Ne kartą stilingiausia Lietuvos moterimi nominuota K.Meschino pasakoja, kad mados verslas, startavęs su ypatinga ir provokuojančia maudymosi kostiumėlių kolekcija, per pusė metų išsiplėtė net iki 15 skirtingų prekių kategorijų: džemperių, kojinių, veido kaukių, pižamų, kepurių, suknelių, telefono dėkliukų, marškinėlių, sijonų, kailinių,  rankinių, apatinio trikotažo, šalikų, megztinių ir drabužių vaikams.

Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui
Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui

„Moteriškas kolektyvas generuoja ir įgyvendina puikias idėjas, nes kuria tik tai, ką nešiotų ar naudotų pačios. Internetinėje parduotuvėje mes siūlome platų prekių asortimentą, kad išpildytume net išrankiausio kliento lūkesčius. Visgi, eksperimentuodamos vis labiau pažįstame savo vartotoją ir pastebime, kokių prekių poreikis yra didžiausias, pavyzdžiui, anksčiau susidomėjimas sukurtais vaikiškas džemperiais buvo kiek pasyvesnis, dabar, kai tapau mama, mamyčių auditorija didėja“, – sako prestižinį Instituto Marangoni universitetą Milane baigusi K.Meschino.

Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui
Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui

Ragina išdrįsti būti savimi

Šio prekės ženklo vadovė K.Meschino pabrėžia, kad jos komandą kasdien lydi skambus šūkis: „No risk, no magic“ (liet. Jei nerizikuosi – nebus magijos), kuris yra puiki kasdienė paskata bandyti, išdrįsti ir atrasti naujus dalykus. „By Karolina Meschino“ atvirai ir garsiai deklaruoja pasitikėjimo savimi vertę ir siekia, kad meilė sau kiekvienam taptų kasdieniu prioritetu be jokių išimčių.

„Klientai tampa mūsų „By Karolina Meschino“ šeimos dalimi – jie pasitiki mumis ir nuoširdžiai vertina, kad įdedame visą savo širdį ir dar daugiau. Aš žinau, koks yra svarbus bendravimas su savo sekėjais, todėl čia taikau tą patį principą – mes aktyviai komunikuojame su savo klientais ir  atsakome į kiekvieną rūpimą klausimą, dažnai klientės su mumis pasitaria kaip su draugėmis, o vaikinai, norėdami nustebinti merginas, klausia mūsų rekomendacijų. Mes norime juos įkvėpti pasitikėti savimi, padrąsinti pažiūrėti į save ir ištarti sau: „Aš esu ypatingas“. Norime, kad jie kasdien, kaip ir mes, vadovautųsi žodžiais: „Laisvė – tai požiūris“, – akcentuoja K.Meschino.

Socialiniame tinkle „Instagram” šis prekės ženklas per pusė metų užsiaugino nemažą sekėjų auditoriją – turi daugiau nei 50 tūkst. sekėjų.

Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui
Prekės ženklas „By Karolina Meschino“ – ypatingas dėmesys detalėms ir klientui

Pirkėjų pamilta – Valentino dienos linija

Žinoma nuomonės formuotoja K.Meschino pasakoja, kad praeitą savaitę paleido ilgai puoselėtą, Valentino dienos inspiruotą kapsulę.

„Valentino diena tik paskatino dar plačiau galvoti apie meilę. Mums svarbi meilės išraiška, neapibrėžta lyties ir datos. Meilė sau, sesei, mamai, draugei ar kolegei. Šį kartą asortimentą papildėme gundančiu, šilkinių apatinių trikotažu, aukštos kokybės merino vilnos, kašmyro megztiniais ir šalikais bei staigmena saldumynų mylėtojams – saldainių rinkiniu. Išduosime, klientų taip pat laukia dar vienas siurprizas”,  – atvirauja K.Meschino.

„Siekiame, kad mūsų siūlomas asortimentas padėtų nustebinti mylimą žmogų. Dažnai pastebime, kad artėjant svarbioms progoms, vyrai dažniausiai susiduria su sunkumais, todėl mes siekiame būti jų pagalbininkėmis, kurios padeda tobulai atspėti mylimosios norus. Na, o jeigu negalite apsispręsti, visada siūlome įsigyti dovanų kuponus, kurie leis Jūsų mylimiems žmonėms patiems išsirinkti norimas prekes mūsų internetinėje parduotuvėje”, – teigia K.Meschino.

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.

Naujausi straipsniai