„Burberry“ pristato pirmąjį internetinį žaidimą „B Bounce“

Debiutinė „Burberry“ kampanija su Gigi Hadid/Nick Knight nuotr.
Debiutinė „Burberry“ kampanija su Gigi Hadid/Nick Knight nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-10-27 11:41
AA

„Burberry“ mados namai pristato savo pirmąjį internetinį žaidimą, pavadintą „B Bounce“, taip pirmą kartą sujungdami žaidimo patirtį su mados namų idėjomis. Tai – dovana klientams visame pasaulyje, mat žaidimą galima pasiekti internetinėje „Burberry“ svetainėje Burberry.com.

Šiame įtraukiančiame ir smagiame žaidime jo dalyviai valdo animuotą stirną ir kartu su ja skuba link mėnulio naudodami Thomas Burberry monograma puoštas pūkines striukes. Vos stirnai parinkę striukę, žaidėjai šuoliuoja viršun ir juda tarp platformų kol pasiekia mėnulį. Tiesa, pakeliui galima rinkti auksinius TB logotipus bei dronus, kurie keliauti padeda dar sparčiau.

Žaidėjų, žinoma, laukia ir ypatingi „B Bounce“ prizai – laimėjusiems sukuriami GIF formato paveikslėliai ir į pasirinktą nuotrauką įklijuojamos „Burberry“ striukės. Tiesa, žaidime galima laimėti ir šį tą daugiau – tikrą „Burberry“ striukę iš naujosios žiemos kolekcijos, kuri atiteks žaidėjams iš Didžiosios Britanijos, JAV, Kanados, Kinijos, Japonijos arba Korėjos.

„B Bounce“ žaisti bus galima ir milžiniškame ekrane „Burberry“ centriniame salone Regent gatvėje Londone.

Mark Morris, „Burberry“ skaitmeninės komercijos vice-prezidentas, pasakoja: „Ne kartą bandėme eksperimentuoti su žaidimais Kinijoje, tačiau „B Bounce“ yra pirmas mūsų globalus bandymas nudžiuginti jaunosios kartos klientus. Suprantame, kad jų gyvenime žaidimo principas naudojamas beveik visur, tiek skaitmeninėje erdvėje, tiek realybėje. Tad džiaugiamės, jog ir „Burberry“ dabar gali jiems pasiūlyti prisijungti prie didelės mados namų bendruomenės ir interaktyviai atrasti mūsų kolekcijas.“

„B Bounce“ žaidimas pasirodo kartu su naująja „Burberry“ žiemos striukių kolekcija, kurią išvysti galima Burberry.com.