„Burberry“ pristato kalėdinę reklamos kampaniją – tai pirmasis Riccardo Tisci šventinis darbas

Kalėdinė „Burberry“ reklamos kompanija/„Burberry“ nuotr.
Kalėdinė „Burberry“ reklamos kompanija/„Burberry“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-11-15 10:15
AA

Šiandien visame pasaulyje pasirodė naujoji „Burberry“ mados namų šventinė kampanija. Ji – pirmoji tokia dizaineriui Riccardo Tisci, kuris pats atrinko kampanijos veidus, susietus meilės, draugiškumo, buvimo kartu idėja.

Tarp reklamos veidų – tokie žinomi žmonės kaip Carla Bruni, Fran Summers, tarptautiniai „Burberry“ ambasadoriai Zhou Dongyu ir Yoo Ah-in, Shay, Ikram Abdi Omar, Lea T, Boychild, Wu Tsang, Cecilia Chancellor, Sasha Pivovarova, Marina Morena, Mahmood ir Ruben Loftus-Cheek.

„Man visuomet aktualios vienybės, buvimo kartu idėjos, taip pat naujas požiūris į tai, kas šiandien yra vadinama meile. Būtent šie apmąstymai man siejasi ir su šventiniu periodu, kuris man kasmet tampa ypatingu laiku sustoti, paskirti akimirką savirefleksijai ir grįžti pas žmones, kurie man padeda jaustis tarsi namuose – kad ir kuriame pasaulio taške bebūčiau. Pirmajai savo „Burberry“ šventinei kampanijai norėjau sukurti būtent tokią meilės atmosferą ir būti apsuptas žmonių, kurie mane palaikė nuo pat pirmų dienų „Burberry“ komandoje“, – kampaniją apibūdina „Burberry“ mados namų vyriausiasis kūrybos vadovas Riccardo Tisci.

Reklaminės kampanijos ašis – video klipas, kuriame visi modeliai šoka pagal „Dee-Lite“ dainą „What is Love?“. Už kameros objektyvo stovėjo žinomas mados fotografų duetas Mert Alas ir Marcus Piggott.

Kalėdinė „Burberry“ reklamos kompanija/„Burberry“ nuotr.

„Man labai patiko kampanijos koncepcija – didžiulis būrys skirtingų žmonių, leidžiančių laiką kartu. Su Riccardo dirbti visuomet puiku, taip pat ir su Mert ir Marcus duetu. Fotosesijos metu Riccardo man leido jaustis absoliučiai laisvai ir tik darkart įrodė, kad jo talentas – sunkiai nusakomas žodžiais. Jo žinios apie madą ir susižavėjimas ja leidžia nuostabiai panaudoti praeitį kuriant ateitį“, – kūrybos procesą apibūdino Carla Bruni.

Jai antrino ir Mart bei Marcus: „Buvo labai smagu dirbti su šiuo „Burberry“ projektu. Darbas su Riccardo reiškia, kad bus daug idėjų, daug diskusijų, bandymai atrasti tikrą ryšį – tai mūsų darbą paverčia dar įdomesniu ir prasmingesniu. Jau daugelį metų esame draugai ir puikiai vieni kitus pažįstame, tad susitikimų metu tikrai netrūksta ir juoko. Smagiausias Kalėdų prisiminimas – vakarienės ruošimas, kuomet orkaitė tiesiog ėmė ir sudegė, tad visiems nudegė blakstienos ir, žinoma, likome be kalakuto. Gal kažkiek liūdesio ir buvo, bet likęs vakaras buvo tikrai smagus.“

„Burberry“ mados namų kodai iš naujo atgimsta šventiniam sezonui, tad naujoji kolekcija – kupina šiltų ikoniškais logotipais margintų lauko drabužių, stilingų šalikų ir rankinių. TB rankinių šeimą, kuri pabrėžia įkūrėjo Thomas Burberry inicialus, papildo naujos spalvos ir medžiagos. TB rankinė šį sezoną ryškiai raudona, ruda, driežo odos su dryžiais ir sidabrinė. „Lola“ rankinės modelis papildytas dygsniuota oda, vilnos tvidu, raudonais žvyneliais ir turi naują dvigubos rankenos modelį bei yra dekoruota leopardo kailio raštu.

Moterims siūloma vakarinė apranga dekoruota rankomis kurtu žiedmarškės motyvu ir kristalais. Suknelės puoštos plunksnomis, kaspinais, juostomis, mini suknelės nusėtos žvyneliais ir turi puošnias V formos iškirptes. Vyrams siūlomi klasikiniai angliški smokingai, atnaujinti kristalų dekoracijomis ir aksominiais kaklaryšiais.

Naujoje papuošalų linijoje – Thomas Burberry monogramos formos auskarai, dideli auskarai-žiedai su netikru perlu, kristalais puošti žiedai, skulptūriškos apyrankės. Alfabeto pakabukai puošti kristalais. Maži odiniai aksesuarai: monograma puoštos piniginės, kortelių dėklai, diržai.

Šilkiniai šalikai puošti naujai atrastais archyviniais raštais. Klasikiniai kašmyriniai šalikai atnaujinti TB monograma, dryžiais ir dalmantino raštu.

Šventinė „Burberry“ reklamos kompanija (12 nuotr.)
+6