Barberis Mindaugas Kostenko: „Be akinių savęs neįsivaizduoju“

Mindaugas Kostenko / Gretos Skaraitienės nuotr.
Autorius: Projekto partnerio turinys
Publikuota: 2021-11-18 09:31
Barberis Mindaugas Kostenko (29) akinius nešioja nuo vaikystės. „Pirmieji mano akiniai buvo... nekokie, – šypteli. – Rėmeliai neišvaizdūs, keistos stačiakampės formos, stiklai neapsaugoti nei nuo įbrėžimų, nei nuo ultravioletinių spindulių – baisu net prisiminti. Paauglystėje dėl rėmelių dizaino nesukau galvos: ką tėvai išrinkdavo, tas ir būdavo gerai, bet subrendus jau ėmė rūpėti mada, dizainas, prekių ženklai ir, žinoma, kokybiški akinių lęšiai.“

Kasdieniame darbe Mindaugas skiria daug dėmesio savo aprangos stiliui, o akiniai – puikiai jį papildanti detalė; visgi jam svarbiausia – akių sveikata.

„Esu kirpėjas, dirbu dešimt valandų per parą, visą laiką tenka įtemptai žiūrėti, todėl norisi, kad akys kuo mažiau pavargtų, – teigia jis. – Po darbo daug laiko praleidžiu prie kompiuterio. Kai nešiodavau prastesnius akinius, žiūrint į ekraną ilgainiui imdavo skaudėti akis, net miego kokybė buvo suprastėjusi. Tačiau šiandien, kai stilingų akinių ir lęšių technologijų pasirinkimas yra toks platus, kai akiniai prisitaiko prie žmogaus poreikių ir gyvenimo tempo, galiu sąžiningai pasakyti: net jei rega būtų puiki ir man nereikėtų korekcinių akinių, turbūt vis tiek nešiočiau akinius be dioptrijų, nes be jų savęs nebeįsivaizduoju.“

Mindaugas Kostenko / Gretos Skaraitienės nuotr.
Mindaugas Kostenko / Gretos Skaraitienės nuotr.

Sulaukus pasiūlymo pasimatuoti naujosios HUGO akinių kolekcijos modelius, Mindaugui teko nemenka užduotis: išsirinkti tuos vienintelius, kurie papildytų jo akinių kolekciją. Užsukus į „Fielmann“ optiką ir apsižiūrėjus, arčiausiai širdies jam pasirodė klasikinė juodos spalvos, griežtų kampų, masyvi retro forma.

„Dauguma vyrų nelabai linkę nešioti tokių akinių: lietuviai konservatyvūs, retas drįsta išsiskirti iš minios, o aš džiaugiuosi atrodydamas kitaip. Man patinka rėmelių spalva ir forma: dideli, masyvūs, kone per visą veidą...

Ir užsidėti smagu, nes labai patogiai priglunda: svarbus ne tik stilius, bet ir patogumas, todėl renkuosi tokius akinius, kurie nespaustų, ilgiau panešiojus netrintų nosies ir nepaliktų žymių ant veido. Visuomet išsirenku tokius, su kuriais nejaučiu diskomforto ir kurie šimtu procentų man patinka. Su HUGO kolekcijos akiniais jaučiuosi išskirtinis: kiti žmonės gal kuklintųsi, nedrįstų, o man patinka traukti aplinkinių akį.“  

Mindaugas Kostenko / Gretos Skaraitienės nuotr.
Mindaugas Kostenko / Gretos Skaraitienės nuotr.

Belaukiant šimtmečio

„Hugo Boss“ – prabangūs Vokietijos mados namai, įsikūrę Mesingene, Badeno-Viurtembergo žemėje. 1924-aisiais juos įkūrė vokietis siuvėjas Hugo Bossas. Iš pradžių kompanija gamino drabužius, o 1930-aisiais, šalyje įsigalėjus nacių partijai, ėmė siūti ir nacių uniformas. Karo metais „Hugo Boss“ tiekė uniformas „Hitler Youth“, „Waffen-SS“ ir kitoms Vokietijos vyriausybinėms organizacijoms, todėl pardavimas smarkiai išaugo. 

Po Antrojo pasaulinio karo ir įkūrėjo mirties „Hugo Boss“ liovėsi koncentruotis į uniformas ir sutelkė dėmesį į vyriškus kostiumus. 1988-aisiais kompanija pristatė savo kvepalų liniją, 2000-aisiais – moteriškų, o 2006–2007 metais – vaikiškų drabužių kolekcijas ir nuo to laiko tapo globaliais, visas rinkos sritis apimančiais mados namais. 

Pirmuosius licencijuotus saulės akinius „Hugo Boss“ išleido 1989-aisiais. Klientams, vertinantiems individualumą ir naujausias tendencijas, įkurtas patronuojamasis kompanijos prekės ženklas HUGO. Kad pritrauktų kuo daugiau jaunųjų stileivų dėmesio, 2021-ųjų kovą HUGO pristatė savo naujausią projektą „HUGO Louder“ – išskirtinę muzikos platformą, leidžiančią klausytojams išgirsti įkvepiančių menininkų ir jaunųjų talentų, siekiančių pakeisti pasaulį, balsus.

HUGO akinių rėmelių stiliai

HUGO siūlo įvairiausių stilingų siluetų akinius. Klasikos gerbėjai nudžiugs kolekcijoje radę gerai pažįstamus aviatorius ir žymių keliautojų išpopuliarintus akinius apvaliais rėmeliais. Itin šiuolaikiškiems vyrams ir moterims patiks aptakios stačiakampės ir ovalo formos. Siauri ir stori, apgaubiantys visą stiklą ar tik viršutinę jo dalį rėmeliai lengvai pritiks prie bet kokio garderobo.

Spalvų kaleidoskopas nustebins net išrankiausius: kolekcijoje jie ras ir įprastų atspalvių, ir vienspalvių su ryškiais raštais, ir pereinamų spalvų rėmelių, kurie viršuje tamsesni nei apačioje. Tie, kuriems norisi mažyčio spalvos blyksnio, pasirinks rėmelius, nuspalvintus tik iš vidaus.

HUGO akiniai gaminami iš aukščiausios kokybės medžiagų: tvirto, ilgaamžio ir draugiško odai Monel metalo, lengvumu pasižyminčio blizgaus plastiko ar išgaunamo iš medvilnės acetato, leidžiančio sukurti sodrių spalvų ir raštų tekstūras.

Šūkis

EIK SAVO KELIU

#iamHUGO

HUGO skirtas vyrui, kuris nori ne sekti, o vadovauti, ir moteriai, kuri nesileidžia į jokius kompromisus – net ir stiliaus.

Dramatiški pjūviai, švarus dizainas ir šaunūs akcentai, nepaisantys stereotipų, – HUGO orientuotas į stiliaus individualistus, kurie visada eina savo keliu. Šiuolaikinio dizaino ir tvirtų tradicijų derinys garantuoja išskirtinį įvaizdį lyderiams, stiliaus žinovams ir tendencijų kūrėjams.

Vienintelė HUGO stiliaus taisyklė: nebūk niekuo kitu, tik savimi. Užsukite į „Fielmann“ optikas ir išsirinkite savo „Hugo Boss“ akinius!

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.

Naujausi straipsniai