Baldų ir interjero detalių ženklas „Iddo“ pakvietė į naujų namų Užupyje įkurtuves

Parduotuvės atidarymas/Organizatorių nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-10-18 14:04
Ruduo – naujų pradžių sezonas, o spalio mėnuo lietuviškui interjero prekių ženklui „Iddo“ tapo dar ir reikšmingu – ketvirtadienio vakarą prekių ženklo atstovai savo partnerius, bičiulius, kaimynus ir dizaino mylėtojus pakvietė į savo pirmąją parduotuvę, kurį įsikūrė Užupyje.

Įkurtuvių tema buvo namų jaukumas, kurio „Iddo“ neįsivaizduoja be žmonių ir bendravimo. „Norėjome jaukios, neįpareigojančios ir bičiuliškos patirties, tad kvietimą atvykti į atidarymo pavakarę išsiuntėme ne tik ženklo partneriams ir draugams, bet ir kaimynams – kaip per tikrų namų įkurtuves.“ Lietuviškumas ir etno tradicijos – tai dar viena vakaro metu vyravusi tema. Svečiai buvo vaišinimami lietuviškų tradicijų įkvėptais,  restorano „Ieti“ ruoštais užkandžiais, o parduotuvės erdvė dekoruota nostalgiškojo „Vynvyčio“ sukurtomis, lietuvišku mišku dvelkiančiomis gėlių kompozicijomis.

 

Parduotuvės atidarymas/Organizatorių nuotr.
Parduotuvės atidarymas/Organizatorių nuotr.

Daugeliui jau žinomo prekių ženklo istorija prasidėjo iš meilės keramikai ir etno tradicijoms, kai visa tai peraugo į šeimos prekių ženklą, kuriantį ir gaminantį baldus ir namų aksesuarus Lietuvoje, pagamintus iš metalo ir betono, kuriuos sušildo medis, kamštis, oda, linas ir vilna. 

Anot įkūrėjos Ievos Dorelaitienės, erdvės, kuriose gyvename ar leidžiame laiką, yra itin svarbios žmonių emocinei harmonijai ir net saugumo jausmui. „Iddo“ filosofija grįsta gyvenimo būdo ritualais, autentišku tarpusavio bendravimu ir ryšiu. Prekių ženklas skatina atsakingą vartojimą ir žavisi esensializmo kaip dizaino filosofijos pagrindu – mažiau daiktų, tačiau tokių, kurie džiugintų kiekvieną dieną ir su kuriais užmegztumėme emocinį ryšį ir, kurie būtų esminiai laimingesnio gyvenimo elementai.

„Iddo“ – tai kontrastavimas tarp naujo ir seno. „Mes visuomet ieškome pamirštų ir „nutilulusių“ medžiagų, išraiškos formų, kurias bandome prakalbinti ir suteikti joms naują gyvenimą ir naujas – modernias formas.“ , – apie ženklą pasakoja Ieva Dorelaitienė.

Parduotuvės atidarymas/Organizatorių nuotr.
Parduotuvės atidarymas/Organizatorių nuotr.

Svarbus ženklo verslo aspektas – tai požiūris į jų kuriamų daiktų ilgaamžiškumą ir tvarumą. Medžiagos, kurios naudojamos baldų ir detalių gamybai, yra aukštos kokybės, natūralios, turinčios ilgą išliekamąją vertę bei puoselėjančios gamtą. Ieva Dorelaitienė įsitikinusi, kad mediena su laiku tik gražėja ir įgija daugiau atspalvių.

Nors pirmosios prekių ženklo kolekcijos buvo kurtos pačių įkūrėjų, šiandien jie didžiuojasi galėdami partneriauti su autentiškais ir inovatyviais šalies dizaineriais ir vietiniais amatininkais – tekstilininkais, keramikais, pinėjais.

Temos:

Namai

Naujausi straipsniai