Australijos žirgų lenktynėse Žilvinas Grigaitis pastebėjo šventės vardui nepalankų momentą

Žirgų lenktynės Melburne - Žilvino Grigaičio akimis / Asmeninio albumo nuotr.
Autorius: System
Publikuota: 2017-11-06 10:21
Verslo konsultantas Žilvinas Grigaitis lapkritį tradiciškai sutinka prestižinėse Melburno žirgų lenktynėse.

Žirgų lenktynės visuomet tampa Australijos pavasario pranašu bei šiltojo sezono atidarymo renginiu. Būtent čia galima išvysti naujausias šou verslo tendencijas ir tai, kas pasaulyje sukurta prabangaus.

Šįmet, anot Ž. Grigaičio, renginio svečius aiktelėti privertė prie įėjimo į sporto šventės vietą pastatytas, 2,2 mln. kainuojantis „Mumm Grand Cordon “kateris. Jam nenusileido „Emirates Airlines“ pirmos klasės baras iš naujausio „Emirates Airbus 380“ lainerio su baltos odos sėdynėmis ir paauksuotomis rankenėlėmis. „Kennedy“ kompanija savo VIP ložę papuošė „Cartier“ laikrodžiais už 2 mln. dolerių, o „1 OLIVER“ gatvėje esančio 6 žvaigždučių viešbučio registratūra svečius pasitiko su prancūziško stiliaus šokėjais ir padavėjais.

Asmeninio albumo nuotr.
Asmeninio albumo nuotr.

Visi, kurie galėjo patekti į lenktynių „VIP Birdcage“ teritoriją, stebėjo įvairius šou pasirodymus, ragavo maisto šedevrus ir laiką leido su ryškiausiomis pramogų pasaulio garsenybėmis. Bet, pasak Ž. Grigaičio, vis dažniau kyla klausimas, ar viskas iš tiesų yra taip gražu, kaip pristatoma.

„Kiekvienais metais galima sekti tam tikras naujas renginio tendencijas, bet tiek Viktorijos valstijos spauda, tiek ir pagrindiniai Australijos dienraščiai pastebi, kad žirgų lenktynės netenka savo blizgesio bei tampa ne prabangos ir išskirtinio sporto švente, bet komercišku reginiu su labai dideliais įsipareigojimais rėmėjams. Nenutyla kalbos ir apie žiaurų žirgų išnaudojimą, nes tie, kurie įveikia kvalifikacijos etapą ir patenka į pagrindinius bėgimus, yra prižiūrimi, o likusieji – tiesiog nurašomi“, – dėstė Ž. Grigaitis.

Viktorijos valstijoje pagrindinė žirgų lenktynių diena yra paskelbta nedarbo – tam, kad pavasario laukiantys ausralai galėtų pasimėgauti būsimu atostogų sezonu.

„Skrybėlės, nauji kostiumai, spalvų deriniai ir papuošalai, kiek ir kas gėrė šampano, kiek suvalgė austrių ar šokolado, kokios įžymybės ir kaip leido laiką – tai temos, kurios dvi savaites dominuos Australijos spaudoje“, – sakė Ž. Grigaitis.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai