Atgimstanti legenda: kodėl šis mineralinis vanduo vertinamas nuo carų iki kosmonautų?

„Borjomi“ / Gamintojo nuotr.
„Borjomi“ / Gamintojo nuotr.
Projekto partnerio turinys
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
2021-09-21 16:02
AA

„Borjomi“, bene daugiausia mineralinių medžiagų turintis vanduo, unikalus dėl savo vulkaninės kilmės ir sudėtyje esančių magmos mineralų, suteikė pagrindą mitams apie gyvybės vandenį.

Nesenstantis mitas apie gyvybės vandenį

„Borjomi“ jau 130 metų mėgstamas ir vertinamas visų: nuo carų iki kosmonautų. Ir šiandien daugeliui pasaulio žmonių tai mėgstamiausias mineralinis vanduo. Jį renkasi būtent dėl gyvybinės energijos. Todėl šis mineralinis vanduo yra vartojamas kasdien. 

Išlikę begalė mitologinių pasakojimų apie stebuklingą Sakartvelo žemės gelmių vandenį, kurio šaltinį aptiko sužeistas elnias ir kuris gali palengvinti daugybę negalavimų. 

Atrodo, tie mitologiniai pasakojimai apie gyvybines galias grąžinantį vandenį labiausiai tinka „Borjomi“ mineraliniam vandeniui. Šis slaptų galių turintis vanduo puikiai atgaivina kiekvieną kasdienybės akimirką.

Viską apibendrinus, šis prekės ženklas pagrįstas vis dar gyva gyvojo vandens legenda: nuo folklorinių iki nūdienos pasakojimų – ir jau 130 metų kartojamas motyvas apie gyvybės vandenį, atgaivinantį kūną, protą ir sielą. 

„Borjomi“ / Gamintojo nuotr.

Vulkaninės kilmės vandens gydomosios savybės

Neseniai atlikti tyrimai atskleidė unikalių „Borjomi“ savybių priežastį: jis išgaunamas iš tokių didelių gelmių, kad sudėtyje yra magmos mineralų. Ir dabar vulkaninės kilmės mineralinis vanduo ten tebeslypi. Naudojant šiuolaikines technologijas, iš gelmių pas vartotojus jis ir patenka be jokio sąlyčio su oru. 

Šiame vandenyje yra daugiau nei 60 rūšių mineralų ir jų junginių. Jie padeda atgauti prarastas jėgas ir subalansuoti tam tikras funkcijas. Be to, pasižymi išraiškingu skoniu.

„Borjomi“ yra šarminis mineralinis vanduo, kuris suderina rūgščių ir šarmų pusiausvyrą organizme, skatina medžiagų apykaitą, gali gerinti dėmesio koncentraciją bei nuotaiką ir taip, kone iš tikrųjų, atkurti kiekvieno prarastas jėgas.

„Borjomi“ / Gamintojo nuotr.

Ikonografija ir mitologija

Legenda apie „Borjomi“ tokia pat unikali, kaip ir pats vanduo. Pagal ją, šaltinį atrado jaunas elnias, gelbėdamasis nuo jį sužeidusio medžiotojo. Sužeistas elnias bėgdamas stabtelėjo atsigerti iš šaltinio ir akimirksniu išgijo, paveiktas gydomųjų galių. Nuo tada ir ėmė sklisti legenda apie šį vandenį.

Ir šiandien neperdėsime sakydami, kad „Borjomi“ yra unikalus tarp kitų rūšių mineralinio vandens. Siekiant sukurti jo vertą vaizdinę reklamą, pasirinkti simboliai, kurie perteikia Sakartvelo kultūrinį palikimą, bet nesvetimi ir jaunimo kultūrai. Panaudoti gatvės stiliaus, mados estetikos ir mistiniai grafikos elementai. 

Šriftas ir logotipas tobulinti modeliuojant linijas ir elementus, būdingus Bolnisio kryžiui, vaizduojamam vienoje iš Sakartvelo vėliavų. Simbolikoje užkoduota ir perteikiama visa tai, kas „Borjomi“ daro išskirtinį: šaltinių gylis, sveikatinančios galios, „Borjomi“ atsiradimas, Sakartvelo paveldas ir elnias, kuris buvo svarbiausias atrandant šį vandenį. 

Prekės ženklas atpažįstamas iš Sakartvele simbolinės žalios spalvos, bylojančios apie gyvybines galias, kuriomis pasižymi Sakartvelo šaltinių vanduo, didingų kalnų ir giedro dangaus.

„Borjomi“ / Gamintojo nuotr.

Sukurta Sakartvele

Prekės ženklo naujasis pozicionavimas puikiai perteikiamas naujajame vaizdo klipe. Jis nufilmuotas Sakartvele, iš kur ir kilęs „Borjomi“. Reklaminiame klipe pasakojama legenda apie „Borjomi“ atradimą, jame – daug fantazijos, mistikos elementų, mados ir meno detalių.

Skamba nacionalinio orkestro, diriguojamo Nicholo Rachvelio, sukūrusio „Himną gyvajam vandeniui – „Borjomi“, muzika.

Pats maestro džiaugiasi, kad galėjo prisidėti prie šio filmuko kūrimo. Jis su pasididžiavimu pasakoja, kad nėra nė vieno kartvelo, kuris nemėgtų šio vandens

Reklaminiame filmuke pagrindinės herojės vaidmenį atliko garsus Sakartvelo modelis Lika Rigvava. Filmuota Tbilisyje, Martvilio kanjone, garsiojoje Prometėjaus oloje ir pačiame Boržomio slėnyje, šio vandens gimtinėje.

Reklamą kūrė „Virtue“, medijų grupei VICE priklausanti kūrybinė agentūra. Filmo režisierius – Cedas Pakuševskis, prodiuseris – „Mr. Frank“. 

„Borjomi“ prekės ženklas – atgimstanti legenda (10 nuotr.)
+4