Apie žvejus uždainavusios „Queens of Roses“ sulaukė dėmesio iš visame pasaulyje žūklės reikmenimis prekiaujančios įmonės

„Queens of Roses“ / Naglio Bieranco/Fotogenijų nuotr.
„Queens of Roses“ / Naglio Bieranco/Fotogenijų nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2017-02-11 17:27
AA

Šiemet savo laimę nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje bando nemažai grupių ir pristato platų spektrą dainų kiekvieno skoniui, tačiau viena iš jų – tikrai išskirtinė. Grupė „Queens of Roses“ yra pasiruošusi sudrebinti Europą daina apie... žvejus ir žvejybą!

Merginų atliekama „Fisherman“ (liet. „žvejys“) yra tokia keista ir unikali, jog žaviosios atlikėjos sulaukė pasiūlymo savo daina reklamuoti prekes žūklės mėgėjams.

Portalui Žmonės.lt merginos pasakojo, jog prie dainos dirbo net penkių kūrėjų grupė.

„Pasirodo, tokią, lyg ir paprastą, gal kam ir banalią, dainą sukurti reikia nemažai pastangų ir daug kūrybinės galios. Sulaukusios pasiūlymo dalyvauti „Eurovizijos“ atrankoje su šia daina rimtai susimąstėme.

Iki šiol dažniausiai mėgindavome televizijos scenoje būti santūrios, „susitupėjusios“, į viską žiūrėti labai rimtai, nors gyvenime ir koncertuose gyvasties, energijos ir nutrūktgalviškumo nei vienai netrūksta. Kiek pasvarsčiusios nusprendėme rizikuoti ir imtis šiokio tokio iššūkio – atrankoje dalyvauti su originalia daina apie žvejybą“, – pasakojo grupės merginos.

Anot jų, nors dainos autoriai ir paaiškino, ką turėjo omenyje kurdami šią dainą, grupės „Queens of Roses“ merginos nenori klausytojų apsunkinti sudėtingais išvedžiojimais apie dainos prasmę.

Akivaizdu, kad daina patiko ne tik grupės merginoms, bet ir klausytojams. Grupė sulaukė intriguojančio pasiūlymo šia daina reklamuoti žvejybos prekių parduotuvę užsienyje. Atlygis – barteriu.

Nors iš pradžių vien mintis reklamuoti žūklės reikmenis prajuokino tiek jas, tiek jų artimuosius, vėliau merginos į tai pažvelgė kiek rimčiau.

„Queens of Roses“ / Naglio Bieranco/Fotogenijų nuotr.

„Kai sulaukėme laiško įmonės, užsiimančios žvejybos reikmenų internetine prekyba pasauliniu mastu, pirmiausiai garsiai pasijuokėme. Tada pasijuokė ir mūsų vyrai bei draugai. O kiek vėliau pratęsėme pokalbį ir su pasiūlymą atsiuntusia įmone.

Kadangi praėjo dar labai nedaug laiko ir visų pasiūlymo detalių nespėjome išsiaiškinti, supratome tik tiek, kad mums siūlo savo produkciją mainais už reklamą.

Ši užsienio įmonė atrodo pakankamai rimta, siūlomų prekių spektras beribis, o mums, sutikus reklamuoti jų produktus, reiktų gerokai giliau susipažinti su visu žuvininkystės ūkiu. Juk negalėtume reklamuoti meškerių, kurių pačios nesame išmėginusios, taip?“ – juokėsi grupės merginos.