Apatinių drabužių „Lane Bryant“ atkirtis „Victoria's Secret“ gražuolėms: „Mes ne angelai“

Apatinių drabužių gamintojo „Lane Bryant“ naujas šūkis – „Mes ne angelai“ / Stop kadras
Apatinių drabužių gamintojo „Lane Bryant“ naujas šūkis – „Mes ne angelai“ / Stop kadras
Šaltinis: Žmonės.lt
2015-04-08 14:47
AA

Apatinių drabužių „Lane Bryant“ gamintojas naujoje savo reklaminėje kampanijoje įgėlė garsiajam konkurentui „Victoria's Secret“. Didesnių dydžių apatinius gaminančios kompanijos „Lane Bryant“ naujas šūkis – „Aš ne angelas“.

Naująja reklamine kampanija „Lane Bryant“ siekia įrodyti, kad kiekviena moteris gali būti seksuali, o ne tik tos, kurios atitinka nerealistiškus grožio standartus.

„Mūsų kampanija #ImNoAngel sukurta tam, kad VISOS moterys pamiltų kiekvieną savo kūno dalelę“, – sakė „Lane Bryant“ vadovė Linda Heasley.

„Lane Bryant“ reklaminėje kampanijoje nusifotografavo būrys dailių, charizmatiškų ir savimi pasitikinčių plius dydžio modelių: Ashley Graham, Marquita Pring, Candice Huffine, Victoria Lee, Justine Legault ir Elly Mayday.

Ši reklaminė kampanija kritikuoja pernai pasirodžiusią „Victoria's Secret“ reklamą „The Perfect Body“, kuri papiktino ne vieną moterį, nes neva gėdina visas, kurių figūra nėra tokia tobula kaip „Victoria's Secret“ angelų. Dėl kilusios visuotinės pasipiktinimo bangos, „Victoria's Secret“ pakeitė savo reklamos šūkį į „A Body For Everybody“, tačiau modeliai reklamoje liko tie patys.

Pasipiktinimą sukėlusi „Victoria's Secret“ reklama „The Perfect Body“ buvo pervadinta į „A Body For Everybody“ / Stop kadras