Anušauskų atostogos Kroatijoje: kelionė automobiliu ir galerijų lankymas jau tapo poros tradicija

Lina ir Arvydas Anušauskai / Asmeninio albumo nuotr.
2016-08-04 13:16

Kai nepavyksta ištrūkti ilgų atostogų, net ir kelios dienos gali tapti puikiu poilsiu. Kaip sakoma – svarbiausia pakeisti aplinką ir pasirinkti gerą kompaniją, o tuomet – nors į pasaulio kraštą.

Prasiblaškyti paskutinėmis liepos dienomis nusprendė ir politikas Arvydas Anušauskas. Drauge su žmona Lina Anušauskiene jis leidosi į beveik penkias dienas trukusią išvyką. Savais keturiais ratais keliauti nevengiantys sutuoktiniai šįkart pasirinko Kroatiją.

„Ši išvyka buvo gana spontaniška. Iš pradžių net neplanavom kur nors keliauti, paskui sugalvojome, kad reikia važiuoti pasižvalgyti po Vokietiją, aplankyti Bavarijos. Tačiau planus pakeitė orų prognozės – tuomet, kai ketinome išvykti, ten žadėjo lietingus orus. Galiausiai apsisprendėme vykti į Kroatiją. Saulė ten beveik garantuota, o ir šiaip buvome pernai, labai patiko“, – Žmonės.lt kalbėjo L.Anušauskienė.

Lina Anušauskienė / Asmeninio albumo nuotr.

Pora iš viso kelyje praleido 40 valandų. Tačiau šiandien jiedu sako, kad nors ir pavargo, keliaujant automobiliu pamatyti daugiau pavyksta, gali sustoti kada kur pats nori.

„Esame ne kartą skridę ir lėktuvu, tačiau „esant ant žemės“ tikrai pati kelionė turiningesnė, daugiau įspūdžių, daugiau įsimintinų vietų, nei skrendant iš taško A į tašką B. Pagaliau tai žymiai pigiau. Pravažiavome Čekiją, Austriją, Slovėniją... Pastarojoje turėjome ilgesnį sustojimą, norėjome aplankyti karstinius urvus. Grįžtant jau niekur nebestoviniavom, atgal važiavom apie 22 val. be didesnių pertraukų“, – pasakojo L.Anušauskienė.

A.Anušauskas Kroatijoje jau yra viešėjęs ne kartą, čia buvusi yra ir Lina – praėjusiais metais jiedu lankėsi šalyje drauge, tuomet kartu aplankė Trogirą, Splitą, šįkart – Adrijos jūros skalaujamą Istrijos pusiasalį, kuris yra mėgstamas lietuvių. Pora apsistojo Rovinjo miestelyje.

Lina Anušauskienė / Asmeninio albumo nuotr.

„Džiaugiamės, kad kelionė labai sklandžiai praėjo. Nevargino karščiai, nors skirtingai negu praeitais metais grįžtant teko stovėti ir dideliuose kamščiuose. Visuomet kelionėse stengiamės derinti pramogas – stengiamės ir pajūrį aplankyti, ir miestus, ir galerijų nepamirštame. Kaip tik aptikome Chagal’o litografijų ir eskizų parodą. Žinoma, nuvažiavę turėjome tik tris dienas, bet įspūdžių – išties nemažai“, – pasakojo ji.

L.Anušauskienė visiems, kurie žavisi gamta ir nori šilumos, rekomenduoja į atostogų maršrutą įtraukti Kroatiją. „Tai labai kontrastinga šalis, kurioje visuomet yra ką naujo pamatyti, ten gražūs paplūdimiai, vienas už kitą jaukesni miestai“, – sakė pašnekovė.

Antrą kartą šalyje viešėjusi pora sako, kad net ir dar kartą čia norėtų sugrįžti. Šįkart – į pietų Kroatiją, Dubrovniką, Juodkalniją. Kroatija, kaip ir Prancūzija – viena mėgstamiausių judviejų kelionių krypčių. Į pastarąją Anušauskai sako galėtų vykti dar ir dar kartą – abu žavisi prancūzų kalba ir kultūra.

Lina prasitarė taip pat svajojanti apie Ameriką, Indiją, egzotiškesnius kraštus.

„Dar ne dabar, bet kada nors ateityje turime minčių su Arvydu pasiplanuoti ir tolimesnę kelionę. Nors jam nepatinka didelė egzotika, labiau patinka Europoje ir kalnuose, bet aš norėčiau pažinti iš arčiau ir kitas kultūras“, – pasakojo Lina.

Linos ir Arvydo Anušauskų kelionė automobiliu į Kroatiją (41 nuotr.)