Andrius Bialobžeskis apie naują vaidmenį: „Jeigu galėčiau, jis rytų vienuoles pusryčiams“

Andrius Bialobžeskis / Pauliaus Gasiūno nuotr.
Andrius Bialobžeskis / Pauliaus Gasiūno nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2018-11-15 10:51
AA

Gruodį Vilniaus „Siemens“ ir Klaipėdos „Švyturio“ arenose debiutuosianti naujo pastatymo roko opera „Meilė ir mirtis Veronoje“ toliau plečia legendinius vaidmenis įkūnysiančių ryškiausių šalies aktorių ir atlikėjų gretas – prie komandos jungiasi Romeo pusbrolį Benvolijų vaidinsiantis atlikėjas Justinas Lapatinskas ir du kino ir teatro veteranai, įvertinti „Sidabrinėmis gervėmis“. Giedrius Arbačiauskas įkūnys Džuljetos tėvą Kapuletį, o charizmatiškajam Andriui Bialobžeskiui patikėtas tragišką Romeo ir Džuljetos meilės baigtį lėmusio vienuolio Lorenco vaidmuo.

Matėme jus vaidinantį TV serialuose, teatro scenoje, o koks jūsų santykis su dainavimu?

Na, dainavau dainavau... Yra tokia nuodėmė mano kūrybinėje diskografijoje (juokiasi). Netgi toje pačioje „Meilėj ir mirty Veronoje“, tik tai buvo seniai ir netiesa. Dar 1996 m. E. Nekrošiaus statytame spektaklyje iš pradžių buvo trys herojų poros, viena iš jų aktorinė. Spektakliui įgavus pagreitį, liko tik dainininkai, o aš buvau perdislokuotas į Juokdario vaidmenį. Vėliau dainavau, deja, trumpą gyvenimą gyvavusiame K. Antanėlio ir A. Navako miuzikle „Peras Giuntas“. Dainavau ir Tadą Blindą A. Mamontovo kurtame miuzikle. Taigi, pastūgavęs paūbavęs esu (šypsosi).

„Meilė ir mirtis Veronoje“ komandoje daug ryškių veidų, asmenybių, kurios įpratusios būti dėmesio centre. Ką reiškia būti tokios komandos dalimi?

Visada smagu dirbti su ryškiomis asmenybėmis. Tai didžiulė mokykla, apsikeitimas energija, idėjomis. Visada į tai žiūriu kaip į patikrinimą, savęs išbandymą.

Jums patikėtas vienuolio Lorenco vaidmuo, kuris buvo Romeo patikėtinis ir iš dalies yra kaltas dėl tragiškos kūrinio baigties. Ar jums pažįstamas kaltės jausmas? Kaip su juo gyventi ar nuvyti šalin?

Kaltės jausmo jokion šalin nenuvysi – jis ateina naktį kaip juodas sapnas ir staugia vienišo vilko balsu. Lorencas gal kažkiek kaltas dėl jaunų žmonių meilės tragiškos baigties, ne dėl kūrinio. Tai – jo paslaptis, todėl jis ir įdomus.

Koks bus A. Bialobžeskio kuriamas Lorencas? Ar jo įvaizdis sutaps su pjesėje atskleidžiama V. Šekspyro vizija?

Tuo metu, kai ruošiausi Šekspyro paklausti apie jo viziją, jis buvo išvykęs pasižmonėti amžinybės plotuose, tad nesu tikras, kad mūsų vizijos sutaps. Vizijas derinsime kartu su roko operos režisieriumi Ramūnu Cicėnu.

Andrius Bialobžeskis / „Domino“ teatras

Peržiūrėjus jūsų sukurtus vaidmenis, atrodo, kad dažniau jums tenka kurti neigiamus veikėjus. Šį kartą, atrodo, bus priešingai...

Bus visai nepriešingai – Lorencas bus monstras, demonas ir pabaisa. Jeigu galėčiau, jis rytų vienuoles pusryčiams. Akimis, žinoma (šypsosi).

Jeigu galėtumėte pakeisti kūrinio pabaigą: sukurtumėte jam laimingą, pasakišką, baigtį ar pasiliktumėte prie Šekspyro varianto?

Paprastai pasakos baigiasi vestuvėmis, tik visi pamiršta, kad po to būna parašyta – „Pasakos pabaiga“. Tebūnie jau kaip yra. Man, beje, patinka daugtaškiai...

Aktoriaus ir režisieriaus Ramūno Cicėno režisuojamoje roko operoje pagrindinius – Romeo ir Džuljetos – vaidmenis atliks Ieva Zasimauskaitė ir Justinas Jarutis. Be jau minėtos aktorių trijulės, scenoje taip pat pasirodys Inga Valinskienė, Vidas Bareikis, Kęstutis Cicėnas, Mindaugas Papinigis, Marius Jampolskis, Paulius Šinkūnas ir Aidas Barkauskas. Naujausias roko operos „Meilė ir mirtis Veronoje“ pastatymas gruodžio 28 d. bus parodytas Vilniaus „Siemens“ arenos, o diena vėliau, gruodžio 29-ąją, – Klaipėdos „Švyturio“ arenoje.