Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaiva Jasevičiūtė nori atgauti 40 eurų: garsioje parduotuvėje pirkta suknelė susidėvėjo per kartą

Skaiva Jasevičiūtė
Asmeninio albumo nuotr. / Skaiva Jasevičiūtė
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Moterys mėgsta puoštis, o radusios patikusią suknelę džiaugiasi galėdamos ją įsigyti. Radijo laidų vedėja Skaiva Jasevičiūtė, svajojusi ir nusipirkusi ryškiai geltoną suknelę, ja džiaugėsi vos vieną kartą – nekokybiška medžiaga vos po vieno apsivilkimo pakeitė savo išvaizdą.

„Klientas NE visada teisus. Deja, bet su šiuo požiūriu susiduriu vis dažniau. Šį kartą nustebino mano mėgstama „<...>“ (Viena populiari drabužių parduotuvė, – red.past.) Pamenat, kaip svajojau apie geltoną ryškią parodinę suknelę? Galų gale aš ją gavau. Taupiau, pirmą kartą pasipuošiau per taksų klubinę parodą. Jau po poros valandų visi pastebėjom, kad visur kur tik suknelė lietėsi su kita medžiaga (diržu, kėde, striukės apačia) liko tokios nusiburbuliavusios žymės.

Kartą vilkėta Skaivos Jasevičiūtės suknelė dėl sąlyčio su kitais daiktais ėmė keisti prekinę išvaizdą
Kartą vilkėta Skaivos Jasevičiūtės suknelė dėl sąlyčio su kitais daiktais pakeitė prekinę išvaizdą

Grįžus po parodos ramiai nunešiau rūbą atgal – pasitaiko juk brokas. Bet pasak parduotuvės vadovybės, čia ne jų brokas, čia aš kalta, kad suknelė turėjo sąlytį su kitomis medžiagomis. Na, nežinojau, kad su ja negalima sėdėti ir nieko kito kartu dėvėti.

Esu nustebusi. Suknelės kaina 40 eurų, nėra kosminė suma, bet kaip vienam kartui prabangoka... Sėdžiu dabar ir galvoju – ar kreiptis į vartotojų teises ir gaišt laiką, ar nurimt ir pamiršt. Bet many gyvenantis teisybės ieškotojas jau urzgia... kaip situacija atrodo jums?“, – socialiniame tinkle problema esama situacija pasidalijo S.Jasevičiūtė.

Asmeninio albumo nuotr./Skaiva Jasevičiūtė
Asmeninio albumo nuotr./Skaiva Jasevičiūtė su minėta suknele

Žmonės.lt S.Jasevičiūtė sakė, kad jau parašė laišką „Aprangos“ grupei ir tikisi, kad į šią situaciją įmonės darbuotojai deramai sureaguos.

„Organizacija didelė, kol kas net nežinau pačios situacijos, todėl nelabai galiu ką pakomentuoti. Turėčiau pamatyti klientės pretenziją, pasiteirauti mūsų žmonių, ar prekė buvo žiūrėta, koks buvo duotas atsakymas. Būna įvairių situacijų, bet kol kas pretenzija iki manęs neatkeliavo, ją gavę tikrai pasižiūrėsime“, – Žmonės.lt situaciją lakoniškai pakomentavo „Aprangos“ grupės pardavimo ir rinkodaros direktorė Irma Marcinkienė.

Kaip manote, kas šioje situacijoje teisus? Ar S.Jasevičiūtei parduotuvė turėtų grąžinti pinigus už šią suknelę? Nuomonę išsakykite komentaruose.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt