Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Karolina Toleikytė Vilniaus oro uoste patyrė šoką: „Pirmą kartą susidūriau su siaubingu aptarnavimu“

Karolina Toleikytė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr. / Karolina Toleikytė
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Modelis Karolina Toleikytė pasipiktino Lenkijos oro linijų (LOT) atstovybės darbu Vilniaus oro uoste (VNO). Karolinos teigimu, pavėlavusi kelias minutes į keleivių registraciją ji susidūrė „su visišku darbuotojų abejingumu“.

Į Varšuvą numatytu laiku neišskridusi Karolina pasidalijo žinute socialiniame tinkle.

„Aš esu šoke. Pirmą kartą susidūriau su siaubingu aptarnavimu, visišku abejingumu, pakeltu balso tonu, išsprogdintomis akimis ir tujinimu. Kuomet už skrydžio bilietą paskutinę minute sumokėjau daugiau negu 500 eurų, ir vietoj to, kad man skrydžio bendrovė padėtų patekti į lėktuvą (nes pavėlavau 3 min. į registraciją), (jau nekalbu apie VNO oro uostą, kuriame esu nuolatinė klientė ir jie taip pat nesugebėjo man padėti išspręsti situacijos), tai dar turėjau atsiklausyti pakeltu tonu ir visišką nepagarba man pulsuojančios LOT darbuotojos.

Asmeninio albumo nuotr./Karolina Toleikytė
Asmeninio albumo nuotr./Karolina Toleikytė

Turbūt, auksinė verslo taisyklė „Klientas visada teisus“ šitai skrydžių bendrovei negalioja, o savo klientus, kurie yra patekę net į paprasčiausias, bet nemalonias situacijas, jie yra linkę ne nuraminti ir padėti tą situaciją išspręsti, bet apšaukti ir tujinti lygioje vietoje.

Ir visa tai daryti mano mamos akivaizdoje. Pagarbos nei man, nei mano mamai, nei įmonei, kurioje ši moteris dirba – nerasta.

P.S. Dar važiuodama pakeliui į oro uostą, kol registracija nebuvo uždaryta, skambinau ir į VNO, ir į LOT kompaniją, prašiau, kad manęs palauktų, nes vėluosiu max. 5 min.“, – feisbuke parašė Karolina.

Pasak Vilniaus oro uosto atstovės spaudai Indrės Baltrušaitienės, jei žmogus vėluoja į skrydį, išeičių tikrai yra.

„Jeigu žmogus vėluoja tik kelias minutes, jis gali prieiti prie vadinamos aviacinės patikros gyvatėlės ir paprašyti žmonių, kad jį praleistų greituoju būdu. Jis taip pat gali nusipirkti greitosios patikros bilietą – tai galima padaryti ir internetu, ir mobiliuoju telefonu. Išeičių tikrai yra. Tačiau jeigu žmogus vėluoja 10 minučių ir daugiau, deja, mes padėti niekuo negalime“, – Žmonės.lt sakė ji. 

Viskas priklauso nuo aviakompanijos, būtent jie nustato konkretų laiką. „Todėl geriau nevėluoti į skrydį ir tiesiog atvažiuoti anksčiau“, – kalbėjo I.Baltrušaitienė.

Su Lenkijos oro linijų atstovybe pirmadienio pavakarę Žmonės.lt susisiekti nepavyko.

Kaip jūs vertinate tokią situaciją? Gal patys buvote patekę į panašią?

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt