Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Dėl teisės atstovauti Lietuvai „Jaunųjų liūtų“ konkurse varžosi 26 komandos

„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos
Tomo Tumalovičiaus nuotr. / „Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Ar nuolatinio skaitmeninio prisijungimo ir priklausomybės mobiliesiems telefonams laikais įmanoma gyventi lėčiau ir skirti daugiau kokybiško laiko sau? Tokį klausimą kelia šiųmetinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas. Konkurso užduotį sprendžia ir dėl teisės atstovauti Lietuvai „Jaunųjų liūtų“ finaliniame konkurse Kanuose varžosi 26 komandos.

Sukurti skaitmeninę kampaniją, kuri populiarintų žurnalų skaitymą kaip galimybę gyventi lėčiau. Taip skamba konkurso užduotis, kurią inicijuoja pagrindinis konkurso partneris – žurnalas „Žmonės“.

Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos
Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos

Konkurso organizatoriai pastebi, kad nuolatinis skaitmeninis įsitraukimas vagia laiką, kurį būtų galima skirti sau – poilsiui, įkvėpimams, asmeniniam tobulėjimui. Kokybišką poilsį išstumia momentiniai priešokiai į socialinius tinklus arba ilgas, pasyvus naršymas. Psichologai tai vadina skaitmeniniu nerimu, kurį lydi nemiga, dėmesio koncentracijos stoka, o kraštutiniais atvejais – depresija.

Galimybę paspausti pauzę nuo įtempto gyvenimo tempo ir įtraukti į ramų, lėtą, kokybišką laiką sau suteikia kita medija – tai žurnalai. Sasekso universiteto mokslininkai skaičiuoja, kad kasdien užtenka 6 minučių lėtojo, ramaus skaitymo, kad sulėtėtų širdies rimtas, o raumenys atsipalaiduotų. Šiuo požiūriu, lėtasis skaitymas yra veiksmingesnis nei muzika, arbata ar pasivaikščiojimas.

Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos
Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos

Jungtinėje Karalystė žurnalų leidėjai šią situaciją sprendžia susivieniję iniciatyvai „Press Pause“. Konkurso partneris „Žmonės“ siekia panašią kampaniją sukurti ir Lietuvoje.

Užduoties sprendimui sukurti konkurso dalyviai turi vieną dieną. Konkurse dalyvauja 26 dalyvių poros iš šalies reklamos, skaitmeninių sprendimų ir žiniasklaidos planavimo agentūrų.

Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos
Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos

Jų darbus vertins komisija, kuriai pirmininkauja kūrybos vadovas Antonio Bechtle. Komisijoje taip pat yra „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas, prekės ženklų strategas Andrius Grigorjevas, Justina Palinavičiūtė, „BoredPanda“ reklamos operacijų vadovė, ir Žygimantas Kudirka, kuris „Jaunųjų liūtų“ finaliniame konkurse Kanuose 2015 metais laimėjo sidabrą.

Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos
Tomo Tumalovičiaus nuotr. /„Jaunųjų liūtų“ konkurso akimirkos

Finalinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas Kanuose kartu su dešimtimis dalyvių porų iš viso pasaulio – toks prizas laukia ir šiųmetinio konkurso Lietuvoje laimėtojų. Kas Lietuvai birželio mėnesį atstovaus Kanuose ir kovos dėl pasaulinio apdovanojimo, paaiškės jau pirmadienį.

„Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuoja „Lions share“, kuri taip pat rengia „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūras ir kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Komentarai
Temos: 2 Kanai Reklama
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt