Aktorė Alicia Vikander: „Pirmoje intymioje scenoje nusifilmavau būdama gal dvidešimties"

Alicia Vikander / Vida Press nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2020-01-26 17:25
Alicia Vikander (31) puikiai susitvarko ne tik su vaidmenimis, bet ir su intymiomis scenomis, keliančiomis rūpesčių ne vienai aktorei, o naujame filme prabyla japoniškai ir griežia smuiku.

Sekso scenų klausimas iškilo dėl naujosios „Netflix“ juostos „Earthquake Bird“ („Žemės drebėjimo pranašas“), kuriame aktorė aistringai ne tik bučiuojasi su kolega – japonų modeliu, šokėju ir aktoriumi Naoki Kobayashi (35).

Mistiniam trileriui JAV priskirtas reitingas R – tai reiškia, kad filme esama sekso scenų, atviros nuogybės, prasprūsta keiksmažodžių ir nepadorių žodžių. Tačiau kad ir ką ekrane darytų Vikander (pavyzdžiui, nusisegtų baltą nėrinių liemenėlę), „Netflix“ kūrinys aistra neprilygsta 2012-ųjų juostai „Karališkas romanas“ – joje tarp Vikander ir Madso Mikkelseno personažų, atrodo, net oras virpa.

Alicia Vikander / Vida Press nuotr.
Alicia Vikander / Vida Press nuotr.

„Karališkas romanas“ irgi turi reitingą R. O per penkiolika metų kine aktorė susikūrė savo taisykles, kaip turi būti filmuojamos intymios scenos. Pirmoji jų – tik vienas dublis: neketina keturias valandas gulinėti nuoga filmavimo grupės akivaizdoje.

„Pirmoje intymioje scenoje nusifilmavau būdama gal dvidešimties. Viskas visada buvo labai techniška ir gerai organizuota, kaip ir turi būti. Komandą perspėju, kad scena nebus kartojama, – pasakojo ji „Harper’s Bazaar“ žurnalistei. – Žmonės aikštelėje turi būti gerai pasirengę. Tokiose scenose visi paklūsta choreografijai, kaip šokėjai. Tik taip visi gali jaustis patogiai. Paradoksas, bet tik taip galbūt pavyks perteikti per objektyvą bent kiek stebuklo ir žiūrovai patikės, kad tai, ką mato ekrane, tikra.“

Alicia Vikander / Vida Press nuotr.
Alicia Vikander / Vida Press nuotr.

Kai Alicia pradėjo kino karjerą, į galvą nebūtų atėję studijoms samdyti intymumo konsultantų, padedančių aktorėms saugiai jaustis tokiose scenose, – dabar tokių vis dažniau atsiranda. Pati Vikander irgi pripažįsta, kad jaunystėje trikdo noras visiems įtikti ir kuo geriau atlikti savo darbą. Tačiau ją užgrūdino studijos Švedijos karališkojoje baleto mokykloje, kur nuo trejų svajojusi šokti mergaitė praleido devynerius metus. Pamokos šešias dienas per savaitę po 5–7 valandas kasdien suformavo charakterį, o svarbiausia, kaip pati pripažįsta, išmokė įsiklausyti į save ir drįsti kalbėti apie savo poreikius. Praėjo dvidešimt metų, tačiau iki šiol sprendimą mesti baletą, priimtą po kelių nugaros ir pėdų traumų, ji vadina vienu lemtingiausių gyvenimo žingsnių, apie kurį ilgai nedrįso niekam pasakyti.

Alicia Vikander ir Michaelas Fassbenderis / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Alicia Vikander ir Michaelas Fassbenderis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šiaip ar taip, Vikander vyras aktorius Michaelas Fassbenderis (42) gali būti ramus – jo žmonai nesusuko galvos gražuolis kolega japonas. Beje, filme „Earthquake Bird“ aktorė kalba japonų kalba, nors sakosi tiesiog esanti profesionali apsimetėlė. „Džiaugčiausi galėdama pasigirti išmokusi japoniškai per tris mėnesius, – šypsosi Vikander. – Kada nors ir išmoksiu, bet ne dabar. Esu dvikalbė (rengdamasi vaidinti „Karališkame romane“ švedė aktorė per du mėnesius pramoko daniškai, vaidina filmuose anglų kalba – red. past.), ir aišku, kad turiu suprasti, ką šneku filme. Mano vizažistė, kalbanti ir japoniškai, ir angliškai, kiekvieną rytą turėjo klausytis mano monologo. Kartą net paklausė, gal galėčiau repetuoti namuose.“

Alicia Vikander ir „Bulgari“ / Vida Press nuotr.
Alicia Vikander ir „Bulgari“ / Vida Press nuotr.

Jei sutuoktinis ir kolega dėl ko ir galėtų pavyduliauti, nebent dėl profesinės sėkmės. 2015 metais geriausia antraplane aktore pripažintos Vikander vaidmenų daug ir jie įvairūs: ateinančiais metais pasirodys feminizmo ikonos Glorios Steinem kino biografija (Alicia įkūnija pagrindinę heroję jaunystėje), baigta fantastinė karaliaus Artūro laikų drama „Green Knight“ („Žaliasis riteris“), trileris „Born to be Murdered“ („Gimę būti nužudyti“). Dabar aktorė filmuojasi dramoje „Blue Bayou“ („Žydrasis užutėkis“) – dar viename Azijos tematikos filme apie Amerikoje įvaikintą korėjiečių berniuką. O pavasarį imsis „Kapų plėšikės“ tęsinio. Nors dauguma kritikų raukėsi, finansinė pirmosios dalies sėkmė akivaizdžiai įrodė, kad mėginimas Angeliną Jolie pakeisti Alicia Vikander pasiteisino, taigi scenaristė Amy Jump ir režisierius Benas Whiteley dar kartą pasakos Laros Kroft istoriją. Beje, pati aktorė įsitikinusi, kad veiksmo filmų herojės yra ne mažiau populiarios nei vyrai ir vertos tokių pačių didelių biudžetų.

Faktas, kad Alicia negreitai galės ramiai ilsėtis Lisabonoje, kur jiedu su vyru turi jaukų lizdelį toliau nuo nekuklių publikos ir fotografų akių. Bet kad ir kur dirbtų, ji palaiko ryšį su šeima bei draugais per „FaceTime“ vaizdo telefonijos programėlę ir socialinius tinklus, nors pati paskyros neturi. Tai – dar viena jos taisyklė.

Žurnalą „Žmonės“ galite prenumeruoti ČIA.

Naujausi straipsniai