Antradienio vakarą vyrų stiliaus namuose „Trend Wave“ vyko parfumerio Aisčio Mickevičiaus kvepalų linijos vyrams „Bestia Gentile“ (liet. „Švelnus Žvėris“) pristatymas. Tai pirmoji A.Mickevičiaus kvepalų linija vyrams, kurioje – trys aromatai skirtingoms asmenybėms ir progoms. Vakaro metu svečiams pristatyta ir plati vyriškų aksesuarų gama, kurią stilingiems vyrams siūlo „Trend Wave“.
Susirinkusiems svečiams, besidomintiems parfumerija, A.Mickevičius pristatė tris paties kurtus naujus aromatus: „Pony Leather“ (liet. „Ponio oda“), „Pepper Soul“ (liet. „Pipirų siela“) ir „Amber Lemonade“ (liet. „Gintarinis limonadas“). Visi jie įtraukti į naują A.Mickevičiaus aromatų liniją „Bestia Gentile“.
Anot parfumerio, apie naujus kvapus kalba jau vien jų pavadinimai. „Kiekviename šių pavadinimų yra šis tas užkoduota. Pavyzdžiui, „Ponio odos“ aromatas, suprantama, yra apie odą – prašmatnios odos kvapas. „Pipirų siela“ – tai kvapas, kuris labiau skirtas dienai: yra šviežias, kvepia pipirais, gaiva. O „Gintarinis limonadas“ yra tarsi tarpinis variantas tarp šių dviejų kvapų. Jame daug gintaro ir jūros“, – Žmonės.lt pasakojo A.Mickevičius.
Kūrėjas apibūdino ir vyrus, kuriems jo kurti nauji kvepalai tiktų: „Nesu girdėjęs, kad parfumerijos srityje Lietuvoje kas nors ką nors kurtų vyrams. Tai, turbūt, bus išvis pirmas kartas. Vyras, kuriam skirti mano kvapai, yra miesto žmogus, neslepiantis savo jausmingumo, emocijų, inteligencijos, skonio.“
- Naujovę Vilniuje – maisto turgų „Open Kitchen“ – pirmasis išbandė aktorius Aistis Mickevičius
- Aistis Mickevičius išsiaiškino, kuo kvepia Lietuva tautiečiams ir užsieniečiams
- Aistis Mickevičius švenčia 3-iąjį „FUMparFUM“ gimtadienį: sulaukė garsių svečių
- Aisčio Mickevičiaus kuriamai parfumerijai – tarptautinis dėmesys
- Aistis Mickevičius: „Namai privalo kvepėti“
- Snieguole persirengęs Aistis Mickevičius ant parketo pakeitė Jolantą Leonavičiūtę
- „M-1“ gimtadienis: vardiniai Aisčio Mickevičiaus radijo kvepalai ir ožkos studijoje
- „Žvaigždžių dešimtukas“ grįžta: Oksana Pikul-Jasaitienė atskleis savo gyvenimo detales
- Aistis Mickevičius: „Visų pasaulio kvepalų savikaina – ne didesnė nei 6 doleriai“
- Aistis Mickevičius: „Nematau tikslo susisaistyti visam gyvenimui ir turėti vaikų“
Šiuo metu A.Mickevičius tvarko kvepalų dokumentus, idant prekyboje jie pasirodytų kuo greičiau. Pristatęs kvepalus jis svečius pakvietė padiskutuoti apie parfumerijos mitus ir tikrovę.
Vakaro metu susirinkę svečiai taip pat išgirdo ir apie daugiau naujovių: vyrų stiliaus namams „Trend Wave“ diriguojančios Marija Palaikytė ir Julija Valiulienė pristatė naujus čia rasti galimus aksesuarus, paženklintus pasaulyje pripažintais prekės ženklais.
Pavyzdžiui, „Pinetti“ aksesuarus, kurių išskirtinumas – architektūriški siluetai ir kitoniškos spalvos, taip pat džentelmeniškosios linijos „Primonai“ aksesuarus, Florencijoje gamintas rankų darbo skrybėlaites, dizainerio Egidijaus Sidaro kurtų varlyčių kolekciją, aukščiausios kokybės kaklaraiščius iš „Tie Your Tie“, „Otto Marchesi“ rankų darbo fantazijas ir varlytes, juvelyrės Sonatos Bylaitės vyriškų sąsagų ir smeigių kolekciją.