Agnė Zacharevičienė Naujuosius pasitinka prisiminimais apie kalėdines atostogas saulėtoje Tenerifėje

Agnė Zacharevičienė / Asmeninio albumo nuotr.
2013-12-31 14:10

LNK vakaro žinių vedėja Agnė Zacharevičienė pirmą kartą Kalėdas šventė svetur. Moteris kartu su vyru Rolandu ir sūnumi Robertu išvyko į saulėtąją Tenerifės salą, kurią išmaišė skersai ir išilgai. Zacharevičių šeima apsistojo Puerto de la Kruso miestelyje ir iki šiol gyvena atostogų akimirkomis.

„Pirmą kartą Kalėdas sutikau svetur, tai puikus patyrimas, tačiau labai trūko artimųjų. Manau, kad geriau yra rinktis išvykti į užsienį per Naujuosius metus. Aišku, čia kiekvienam individualiai, nes man, pavyzdžiui, Naujieji nėra šventė, o Kalėdos, atvirkščiai, didžiausia metų šventė“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Agnė.

Agnės Zacharevičienės šeimos atsotogos Tenerifėje (23 nuotr.)

Spontaniška kelionė

Darbe A.Zacharevičienė gavo dešimt laisvų dienų šventinio laikotarpio metu, todėl sprendimas susikrauti lagaminus ir išvykti buvo spontaniškas ir neplanuotas. „Pagalvojome, kad reikia pasinaudoti proga ir pasirinkome artimiausią šalį, kur šilta ir būtų tiesioginis skrydis. Nesigailime dėl šio sprendimo, nes oras buvo nuostabus, o maistas, sala ir pramogos – geriausia kalėdinė dovana“, – įspūdžiais dalijosi žinių vedėja.

Kaip pasakojo Agnė, šeima norėjo daug pamatyti, todėl po salą keliavo dviračiais ir automobiliu. Zacharevičių šeima apvažiavo visą salą ir kiekvienas miestelis jiems pasirodė lyg mažas stebuklas:  balti gražūs nameliai atrodė tarsi išaugę iš kalnų, juodi paplūdimiai, o smėlis – kaip aguonos:  stambus ir juodas, žmonės besišypsantys, galima įsigyti ką tik vandenyne pagautų žuvų.

Ant Kūčių stalo – pačių sugauta žuvis

„Apsilankėme Loro parke, kur stebėjome orkų pasirodymus, taip pat riterių kautynėse ir flamenko šokėjų pasirodyme. Ankstyvą Kūčių rytą išsiruošėme į žvejybą. Vandenynas buvo gana grėsmingas, nors termometras rodė 26 laipsnius šilumos. Keli žmonės, kurie plaukė su mumis, susirgo jūros liga. Mes buvome kupini azarto pasigauti žuvies Kūčių stalui (juokėsi). Pradžia nebuvo vaisinga, bet vėliau, nuplaukus dar toliau į vandenyną, pradėjo kibti“, – pasakojo Agnė.

Atostogaujančiai šeimai kibo dar gyvenime nematytos žuvys. Kelios iš jų buvo panašios į balionus: jų pilvas išsipūsdavo, kai paimdavo į rankas. Žvejyba neapsiėjo be nuotykių. Laive įsijungė sirena, kai vienas žvejys pagavo mirtinai nuodingą žuvį. Visiems keleiviams buvo liepta nesiartinti prie laimikio, o žuvies spygliai ant nugaros siekė du sprindžius. Grįžus į viešbutį pagautas laimikis buvo pagamintas ir patiektas.

„Labai nuostabus potyris yra ant Kūčių stalo turėti pačių pagautą žuvį. Nors viskas buvo šaunu, tačiau man prie stalo labiausiai trūko artimųjų: tėvelių ir sesers. Kalėdų rytą stengiausi padaryti kuo stebuklingesnį, todėl visur buvo prislėpta mažų dovanėlių ir smulkmenų mano mylimiausiems nuo nykštukų“, – pasakojo Agnė. Po pusryčių Zacharevičių šeima apsilankė vietinėje koplytėlėje, kur dalyvavo šventinėse mišiose. Kaip pasakojo A.Zacharevičienė, viskas vyko labai panašiai kaip Lietuvoje, tik kiekvienas žmogus yra individualiai palaiminamas ir bažnyčioje apsilankęs bučiuoja gimusį kūdikėlį.

Kalėdų Senelis atjojo ant kupranugario

„Dienos metu susitikome su draugais ir prie vandenyno praleidome ramią dieną. Vakare buvo didelė šventė: ant kupranugario atjojo Kalėdų Senelis su elfais, mažuosius džiugino šokolado fontanai ir dovanos. Man didžiausia šventė yra tuomet, kai aplink mane esantys žmonės yra laimingi. Juk šventę kuriame savo širdyse, o ne matuojame dovanų skaičiumi ar maisto kiekiu ant stalo“, – pasakojo žinių vedėja.

Moteris pastebėjo, kad Tenerifėje  labai daug sportuojančių žmonių, kurie jau  nuo septynių ryto pradeda bėgioti.  „Todėl ir mes daug sportavome, nes grynas oras, šiluma. Tai  tiesiog skatina imti dviračius ir riedėti, važiavome po salą, maudėmės, stebėjome gamtą“, – savo įspūdžiais dalijosi Agnė.

Paklausta, ar nebuvo keista švęsti Kalėdų be sniego, Agnė tik nusijuokė: „Bet ir Lietuvoje juk nebuvo sniego,  tačiau šiek kiek buvo keista su šortais pasitikti Kalėdas (juokėsi).“