Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją: gerbėjai Lietuvoje išvydo daugiau, nei Londone

Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2020-07-16 20:19
Viena bene aktyviausiai kuriančių šalies drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė (39) nuosekliai rengia savo asmeninius šou Lietuvoje bei kelis kartus per metus kūrybą pristato tarptautinėse mados savaitėse, tad ketvirtadienio vakarą išvysti jau aštuntosios prêt-à-porter kolekcijos į Vilniaus rotušę entuziastingai plūdo madai neabejingi svečiai.

Daktaro laipsnį turinti dizainerė dalį trijų linijų kolekcijos vasario mėnesį pristatė viename svarbiausių pasaulio mados industrijos renginių – pagrindinėje Londono mados savaitės programoje ir buvo ypač palankiai įvertinta tarptautinės mados bendruomenės, tačiau gerbėjai Lietuvoje išvydo kur kas daugiau – beveik pusšimtį moterims bei vyrams skirtų drabužių modelių. Agnei svarbus įvaizdžio išbaigtumas, pagrindo ir detalių harmonija, tad drabužių derinius papildė ne tik ekstravagantiškais ilgaauliais ar šį sezoną ypač madingomis kepurėlėmis, bet ir  drugelio raštu margintais dirželiais, pirštinėmis, galvos aksesuarais bei prie drabužių eilučių derančiomis „Calzedonia“ pėdkelnėmis.

Kasmet dizainerė plečia savo kūrybos liniją ir pristato vis daugiau vyrams kurtų drabužių – šiais metais ant podiumo penki vyrams skirti deriniai, kuriuose puikiai dera adaptuotas drugelio raštas ir stilingas praktiškumas.

Kolekcijoje plėtojamos trys, į vieną kompoziciją, sujungtos kryptys. Pirmoji – nuolat vystomas bei konceptualizuojamas drugelio prekės ženklas. Praėjusiais metais Agnė sukūrė specialų juodų drugelių baltame fone raštą, kuris labai pasiteisino, o juo puoštus drabužius mielai vilkėjo garsenybės tarp kurių fotografė ir režisierė Nadia Lee Cohen, Noah Cyrus bei pasaulinio garso atlikėja Rita Ora. Šiai metais dizainerė padarė rašto negatyvą ir sukūrė baltais drugeliais juodame fone margintus kombinezonus, glaustinukes, sukneles bei kitus drabužius, kurie puikiai atspindi tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją, taip pamėgtą drąsių ir stilingų Agnės klienčių.

Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Taip pat Agnei buvo svarbu paliesti šiuo metu ypač aktyviai plėtojamą bei aktualią ekologijos temą, nes erdvė, kurioje gyvename, pasak dizainerės, nėra monochrominė. Ji – spalvinga, prisotinta informacijos, tekstų ir logotipų. Taigi, eksperimentuoti su jau egzistuojančiais daiktais mėgstanti kūrėja naujam gyvenimui prikėlė ryškiaspalves padėvėtas sportines palaidines ir transformavo jas į figūrą papbrėžiančias, stilingas sukneles, įspūdingus ekstravagantiškus aukštakulnius ir kepurėles.

Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Kolekcijos pristatymo metu buvo galima išvysti ir archyvinį, trimatį suknelės modelį, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas prieš vienuolika metų. „Tendencijų ratas apsisuko ir daugiau nei prieš dešimtmetį kurta suknelė vėl atrodo aktualiai bei atitinka šio sezono spalvines tendencijas. Mados industrija vis dažniau atsigręžia į ekologiją, tad šis modelis tarsi mano nebylus pritarimas, kad palaikau įdėją, jog svarbu lėtinti mados ciklą ir vengti neracionalios gamybos. Apskritai, verčiant kūrybinės karjeros lapus išties smagu prisiminti buvusius modelius“, – mintimis dalijosi dizainerė A.Kuzmickaitė.

Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Agnė Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją / Pauliaus Peleckio / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Na, o trečiąją kolekcijos dalį sudaro iš plunksnų, kurios ir šį sezoną išlieka reikšminga mados tendencija, pasiūti drabužiai bei ilgi, spalvingi sijonai su giliais skeltukais. Galiausiai visos trys linijos sudaro vientisą kolekcijos kompoziciją, kuri nuo monochrominių raštų ir tamsių spalvų pereina į nuotaiką žadinančias spalvas. „Kuo ilgiau esu mados versle ir kuriu drabužius, tuo dažiau man kyla mintis, jog nebūtina į madą ar gyvenimą apskritai žiūrėti tik labai rimtai – derėtų dažniau sau leisti pasimėgauti spontaniškumo idėja ir kasdieniniu džiaugsmu. Mes nuolat vertiname istorinį kontekstą, sekame naujienas žiniasklaidoje, socialinėje medijoje bei tam tikra prasme visuomet juntame kažkokias apokaliptines nuotaikas, kurios trukdo tiesiog džiaugtis. Tadėl savo naująja kolekcija norėjau įkvėpti žmones mėgautis kiekviena akimirka tiek kasdien, tiek madoje bei neleisti nerimui užtemdyti šių pozityvių emocijų, kas šiuo metu yra ypač aktualu pasauliniu lygmeniu“, – kalbėjo A. Kuzmickaitė.

Naujausi straipsniai