Agnė Jagelavičiūtė pradeda Lietuvoje dar nematytą verslą

Agnė Jagelavičiūtė / Pauliaus Stefanovičiaus nuotr.
Agnė Jagelavičiūtė / Pauliaus Stefanovičiaus nuotr.
2016-11-14 11:44
AA

Stilistė, žurnalo „Ikona“ vyriausioji redaktorė Agnė Jagelavičiūtė neria į naujus verslo vandenis. Prieš kelerius metus įkūrusi stiliaus konsultacijų portalą Stiliusos.lt šiandien Agnė pristato Lietuvoje dar nematytą projektą – prekybos centrą internete.

„Stiliusos e-molas – tai ne paprasta parduotuvė, kur tau siūlo šimtą sijonų už gerą kainą, o tu ir vėl nežinai ką rengtis, ką su kuo derinti ir panašiai. Po savo stogu subūrėme rinktinę komandą prekinių ženklų ir profesionalių, praktikuojančių bei diplomuotų stilistų, kurie dirbs petys į petį tam, kad klientui liktų tik viena užduotis – mėgautis savo puikia išvaizda. Šiandien mes galime ne tik atsakyti, kas su kuo derės, šiandien mes stilių pristatysime tiesiai jums į namus“,– naująjį projektą pristato A.Jagelavičiūtė.

Agnė Jagelavičiūtė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Anot stilistės, ši elektroninė parduotuvė yra tikras prekybos centras internete. Agnė tvirtina, kad toks verslo modelis Lietuvoje yra vienintelis ir išskirtinis.

„Kuomet sukūriau stiliaus konsultacijų paslaugą, tokios nebuvo ne tik Lietuvoje. Stiliusos.lt prasidėjo nuo internetinių konsultacijų. Pagrindinis mūsų tikslas buvo įrodyti, kad stilistas nėra išrinktųjų prerogatyva, tai ne VIP zona, o kasdieniškas ir prieinamas dalykas kiekvienam, kuris nori atrodyti stilingai. Norą atrodyti stilingai galima vertinti kaip tuštybę, tačiau tai – netiesa. Juk gera išvaizda tikrai pakelia savivertę ir pasitikėjimą savimi, o tai atsispindi tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime“,– įsitikinusi Agnė.

Naujasis Agnės vadovaujamas prekybos centras internete startuoja su beveik trimis dešimtimis skirtingų parduotuvių ir prekės ženklų, kurių kiekvieną dieną daugės.

Agnė Jagelavičiūtė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.