Agnė Jagelavičiūtė apie sėkmę feisbuke: „Aš pati sau esu labiausiai wow“

Agnė Jagelavičiūtė  / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Agnė Jagelavičiūtė / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2016-05-06 14:50
AA

Agnė Jagelavičiūtė socialiniuose tinkluose turi milžinišką gerbėjų ratą – 130 tūkstančių sekėjų feisbuke, 57 tūkstančius – „Instagram“ tinkle. Sėkmingas feisbuko valdymas padėjo jai ne tik užsidirbti iš įvairiausių reklamų, tačiau ir įgyvendinti seną svajonę, kurią, kaip ji pati sako, jau seniai nešiojosi širdyje – įkurti internetinį stiliaus konsultacijos biurą.

Penktadienį technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ konferencijoje „Kelias į interneto žvaigždes“ Dovilė Filmanavičiūtė kalbino Agnę Jagelavičiūtę apie jos sėkmę socialiniuose tinkluose.

Agnė Jagelavičiūtė ir Dovilė Filmanavičiūtė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Klausantis diskusijos buvo nesunku pastebėti, kad moterys yra tikrai puikios bičiulės ir gyvenime – nuolat laidė juokus, draugiškai šaipėsi viena iš kitos, Agnė net buvo užsimojusi trinktelėti Dovilei.

Tačiau pagrindinė konferencijos tema buvo Agnės sėkmė feisbuke. Pokalbį Dovilė Filmanavičiūtė pradėjo nuo klausimo, ar A.Jagelavičiūtė žino, kelinta moteris pagal populiarumą ji yra internete.

Agnė spėjo, kad trečioji – pasak jos, ją aplenkia tik Prezidentė ir mergaitė iš pasakos – Monika Šalčiūtė.

Dovilė atsakė, kad dėl antrojo savo spėjimo Agnė yra teisi, tačiau populiariausių moterų trejetuke – ne Prezidentė. „Mano gera draugė, propaguojanti natūralų grožį – Oksana“, – juokavo Dovilė.

Agnė Jagelavičiūtė ir Dovilė Filmanavičiūtė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ar Agnės sekėjai yra tikri?

Ne paslaptis, kad feisbuke yra galimybė už tam tikrą pinigų sumą įsigyti šimtus ar net tūkstančius sekėjų. Tačiau Agnė sakė, kad šios paslaugos nesupranta.

„Kartą atsidariau mane sekančių žmonių skiltį, pirmi 30 vardų buvo arabiškos kilmės. Galvoju: Dieve, kaip jie galėjo atsirasti, todėl ėmiau juos trinti, nes nenorėjau, kad kas nors kabinėtųsi prie to. Bet pradėjus trinti, pamačiau, kad jų labai daug. Kelias valandas teko praleisti, kol visus ištryniau.

Po savaitės dar kartą patikrinau, o buvo vėl tas pats. Todėl daugiau jau to nebedarau. Vis dėlto klientas, kuris nori, kad reklamuočiau jo prekę, niekada neklausia, kiek žmonių mane seka, tai nėra prasmės. Viena yra turėti daug sekėjų, kita – turėti daug perkamosios galios“, – kalbėjo Agnė.

Agnė Jagelavičiūtė ir Dovilė Filmanavičiūtė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

A.Jagelavičiūtė pasakojo, kad taip pat nesupranta tų žmonių, kurių profilius administruoja kiti: „Aš niekada nesekčiau sausos, darbinės paskyros. Mane tas krato. Ir taip esu psichavota, tai kam to reikia, – juokavo Agnė. – Visada turi būti netikėtumo, emocijos faktorius, o tokiose anketose žmonės tiesiog turi dirbti taip, o ne kitaip.“

Nėra asmenybės, kuri mane visapusiškai įkvėptų. Aš pati sau esu labiausiai wow.

Paklausta, ar yra žmonių, kurie Agnę įkvepia ir pamoko, Agnė pasakojo, kad jos dievaičiai socialiniuose tinkluose yra visi žmonės: „Aš iš visų gaunu gyvybės, iš jų žinau, kas yra gerai, kas ne. Nėra asmenybės, kuri mane visapusiškai įkvėptų. Aš pati sau esu labiausiai wow.“

Feisbuke slėpė savo tikrąjį vardą

Prieš 6 metus užsiregistravusi feisbuke Agnė iš pradžių slėpė savo tikrąjį vardą – buvo pasivadinus Margarita Nikolajevna, taip norėdama išvengti viešumo.

„Kai jau užsiregistravau savo vardu, tai buvo tikslas. Neturėjau tikslo pardavinėti reklamos, bet buvo momentas, kai norėjau pasakyti kažką garsiai, norėjau, kad mane išgirstų.

Kalbant apie puslapio strategiją, svarbiausias dalykas, ko noriu iš savo paskyros – kad ji būtų tikroviška. Mano klientai pirkdami reklamą žino, kad nesitarsiu su jais dėl teksto. Jie gali pasakyti pagrindinę mintį, bet viso kito aš nederinu. Aš to nedarau, nes jei sakyčiau tai, ką jie norėtų, tada jie turėtų tą populiariąją paskyrą, o ne aš“, – sakė Agnė.

Agnės sekėjams gerai žinoma, kad komentaruose stilistė gali skaudžiai įgnybti, tačiau Dovilė pastebėjo, kad ji švelnėja: „Pagrindinė priežastis, kodėl nebesidraskau, nebesipykstu, mažiau keikiuosi – aš pavargau. Vienu metu tai buvo tam tikras variklis, buvo smagu išsivemti feisbuke. Bet dabar jau nebėra ką vemti. Supratau dar vieną dalyką – man internetas atėjo vėliau nei kitiems. Ir aš vėliau išgyvenau feisbuko paauglystę, o dabar atėjo laikas suaugti, nors, tiesą sakant, socialiniame tinkle agresyvus kalbėjimas parduoda daugiau“, – teigė Agnė.

Agnė Jagelavičiūtė ir Dovilė Filmanavičiūtė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Paklausta, kodėl Agnė taip atvirai rodo savo asmeninį gyvenimą, Agnė patikino, kad vis tiek sekėjai žino ne viską: „Iš esmės, jūs tik galvojate, kad kažką žinote. Iš kitos pusės, tas dirbtinis paslaptingumas moters gyvenime dabar yra beprasmis. Paslaptingumas yra būdingas tik kvailoms ar banditų boboms. Kvailas bobas tai gelbėja nuo nesąmonių, o banditų, žinome kodėl. Dar vienas dalykas – temperamentas. Esu ekstravertė, man būdingas ekshibicionizmas.“

Feisbukas padėjo įkurti verslą

Konferencijos metu Agnė atskleidė, kad visgi feisbukas buvo ta platforma, kuri padėjo jai įgyvendinti verslo įdėją – internetinį stiliaus konsultacijų biurą: „Jei ne feisbukas, „stiliuSOS“ turbūt nebūtų. Kai užsiregistravau feisbuke savo vardu, ėmiau gauti daug klausimų dėl stiliaus. Tai taip ir išėjo. Feisbukas atnešė galimybę būti savimi ir pasakyti tai, ką aš noriu.“

Baigdama pokalbį Agnė sakė: „Neįžeidinėkite manęs feisbuke. Aš žmones pasiunčiu ir blokuoju tik po ketvirto karto, todėl kam tai daryti? Komentarus irgi trinu labai retai. Pradedu trinti tik tada, kai komentaras yra toks, po kurio negali vystytis jokia konstruktyvi diskusija. Tai kad neužsikabintų dar kelios kvailės ir nevažiuotų kita tema, aš ištrinu.“

„Login“ konferencija „Kelias į interneto žvaigždes“ su Agne Jagelavičiūte (14 nuotr.)
+8
„Login“ konferencija „Internetą valdo moterys“ (11 nuotr.)
+5