5 interneto išparduotuvės, kur verta pirkti dizainerių kūrinius

„Chanel“ pavasaris'17, ready to wear / Vida Press nuotr.
„Chanel“ pavasaris'17, ready to wear / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2017-04-13 09:00
AA

Ne faktas, kad LABAI pigiai (bet pigiau nei įprasta). Kaip ir bet kurioje išparduotuvėje, viskas čia priklauso nuo sėkmės ir prekybos dievo malonės. Ir kaip visose gerose turgaus aikštėse, čia sužinomos naujausios naujienos.

www.yoox.com

Viena seniausių ir populiariausių tokio tipo parduotuvių, įkurta prieš septyniolika metų. Nepaprastai gausus prekių asortimentas (nuo vidutinės klasės iki garsiųjų mados namų; pristatomos įvairios linijos). Sklinda gandai, kad net egzistuoja specialiai yoox‘ui kuriamos dizainerių kolekcijos, bet mes labai abejojame tokio žingsnio ekonominiu pagrįstumu...

Renkantis svarbu kantriai naudotis filtrais – kitaip prekybos salės labirintuose, kad ir elektroniniuose, tikrai pasiklysite. Juolab kad yoox'as pildomas gana chaotiškai: svetainėje galima aptikti daiktų ir iš praėjusių, ir iš dvejų metų senumo kolekcijų. Užtai kokie medžioklės plotai toms, kurios ieško konkretaus šalikėlio ar tos palaidinės!

Nepamirškite užsisakyti naujienlaiškio (kaip ir kitose svetainėse) ir sekti papildomas nuolaidas ir akcijas. Galutinė „Gucci“ (tiesa, ne pirmos jaunystės) kaina gali išeiti net labai maloni.

www.theoutnet.com

Garsiojo milžino www.netaporter.com išparduotuvė, įkurta 2009 m. Būtent čia pasibaigus sezono nuolaidoms suteka neparduoti „J Brand“ džinsai ir „Valentino“ rankinės. Pasirinkimas mažesnis nei yoox'e, tačiau patogesnė paieška, atidžiau atrinkti prekės ženklai, daiktai – vos sezono senumo. Puikūs lookbookai, interviu su dizaineriais, specialios riboto leidimo dizainerių kolekcijos (nekeista, jog dingsta pirmiausia), nuolaidos siekia iki 75 proc., galutinio išpardavimo metu – iki 90 proc.

Pristatymas mokamas, nuo 15 eurų, per kurjerių tarnybą. Naujienlaiškį užsisakyti būtina – kad nepražiopsotumėte karštų ir trumpalaikių akcijų.

Butas / 123rf.com nuotr.

www.vestiairecollective.com

Jei išparduotuvės gali būti prabangos, tai ši – būtent tokia. Iš esmės tai greičiau didelis turgus, kiek primenantis „eBay“, tik veikiantis ne aukciono, o „pamatei – ir griebk“ principu. Privatūs asmenys čia parduoda savo drabužius, avalynę ir aksesuarus. Beveik viskas – garsiausių mados namų pirmosios linijos, beveik nėra rizikos nusipirkti klastotę – prekes tikrina svetainės komanda. Patogus ir akiai mielas parduotuvės dizainas – nesijauti perkanti naudotą daiktą (nors „VestiaireCollective“ nemažai išvis naujų egzempliorių). Galima rasti net tokių perliukų, kurie paprastai neišparduodami ar išvis beveik neparduodami internetu („Chanel“ aksesuarai ir rankinės ar fenomenalios „Goyard“ rankinės, dėl kurių kraustosi iš proto Niujorko mados sekėjos).

Kaina priklauso tik nuo pardavėjo sveiko proto ir geros valios. Galima derėtis, parduoti savo nebereikalingą turtą; geras vintažo: nuo bekilmio iki „Yves Saint Laurent“, „Givenchy“, „Chanel“ ar „Dior“ – skyrius.

www.therealreal.com

Amerikietiškas „Vestiaire Collective“ analogas. Naujiems nariams – 25 dolerių nuolaida, galima gauti iki 200 dolerių kreditą (be abejonės, yra papildomų sąlygų). Dauguma daiktų nauji, didžiulis asortimentas, milžiniškas meno dirbinių ir interjero aksesuarų skyrius. Nuolat rengiamos akcijos, kurių metu galima gauti papildomą nuolaidą iki 20 proc. Jei medžiojate konkretų daiktą, galite įtraukti jį į laukimo sąrašą.

Vienas trūkumas – reikės turėti reikalų su muitine arba prašyti draugų pagalbos. Kitas – drabužiai išfotografuoti ant begalvių manekenų – nebelieka estetikos džiaugsmo. Antra vertus, mažesnė pagunda nusipirkti tai, ko nelabai reikėjo.

www.barneyswarehouse.com

Vienos iš legendinių Niujorko universalinių „Barney’s“ outletas, nenusileidžianti pagrindinei parduotuvei. Geras prekių ženklų pasirinkimas: čia verta ieškoti konkretaus dizainerio ir konkretaus daikto, o raustis visur iš eilės galima nebent tada, kai iš širdies norisi šopingo. Beje, čia rasite ir mados dievus „Vetements“ – o visos mados sekėjos žino, kad jų daiktai beveik nesulaukia nuolaidų meto.

Nuolaidos svarios – vidutiniškai iki 75 proc. Asortimentas priklauso nuo prekės ženklo – kai kas pristato aibę daiktų iš naujausių kolekcijų, kai kas – vos vieną kitą ir tai neaišku, kurių metų. Daug amerikietiškų ir šiaip Europoje mažiau žinomų prekių ženklų. Ypatingų nuolaidų skyrius irgi yra, tačiau jame labai mažai daiktų (nors čia verta ieškoti, sakykim, klasikinių marškinių ar kelnių) ir paprastai tik nepopuliarūs dydžiai.