4 būdai įveikti persivalgymą ir pagirias

Mėsainis / Fotolia nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2016-08-21 17:00
Savaitgaliais dažnai mitybos ir poilsio rutina būna suardoma, pavyzdžiui, suvartojama daugiau nesveiko maisto, persivalgoma, mėgaujamasi desertais, padauginama alkoholio ir pan. Savaime aišku, kad tokie „nutrūkimai“ itin neigiamai veikia mūsų savijautą ir sveikatą.

Kaip rašoma cheatsheet.com, galvos skausmas, dehidratacija, pilvo pūtimas ir skausmas, ėdantis rėmuo – visa tai gali būti nesaikingo gyvenimo būdo atspindžiai. Kokia greitoji pagalba čia gali padėti?

Šiltas vanduo su citrina

Patariama rinktis šiltą, o ledinį vandenį, kadangi toks lengviau ir švelniau priimamas mūsų organizmo, jis nepatiria šoko. Citrina ir jos sultys padeda virškinamajam traktui ypač tada, kai persivalgote riebaus ir sunkaus maisto. Taigi, skanaukite į sveikatą, juolab, kad šis vaisius neskatina pilvo pūtimo, valo organizmą.

Sureguliuokite miego ciklą

Dėl suvartoto riebaus maisto ir alkoholio, jūsų miego ciklas tampa itin chaotiškas. Štai dėl šios priežasties jūs jausitės it zombis ir sunkiai galėsite susikaupti įprastai rutinai. Stenkitės miegoti 8–10 valandų ir venkite dvasinio sąmyšio, pavyzdžiui, nuolat tikrindami socialinius tinklus prieš miegą, geriau nepasijusite.

Prakaituokite sporto salėje

Tai gali skambėti visai nesmagiai, turint galvoje, kad visą savaitgalį mėgavotės kepsniais ant grotelių, gerdami įvairius kokteilius. Tačiau nepaisant visko, reikėtų susiimti ir pasistengti įžygiuoti į sporto salę su tikslu. Juk norite atgauti jėgas ir formas? Tik nepersistenkite ir neskubėkite prarasti intensyviai sportuodami visų jėgų – ramiai, harmoningai ir su tikslu įsiliekite į sporto rutiną.

Susidraugaukite su paprastais ir sveikais maisto produktais

Nesveikame maiste yra daug angliavandenių, dėl kurių kenčiame alkio priepuolius, todėl metas pagalvoti apie sveikesnę mitybą. Taigi, rinkitės tokį maistą, kuriame būtų gausu skaidulų ir baltymų – išmėginkite kiaušinius su avokadu ir dubenėlį vaisių ar uogų ir pan. Stenkitės visą savaitę nenusižengti sveikai mitybai ir skanaukite daržoves, vaisius ir liesus baltymus. Ir, žinoma, stenkitės, atsilaikyti prieš įvairias pagundas.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kaip atrodyti 5 metais jaunesnei? Pataria dietologai

Ji24.lt

Naujausi straipsniai