3 lietuvių prekiniai ženklai tampa vienu: naujiena pristatyta kviestinei publikai

Aistė Kabašinskaitė, Julija Žižė, Simona Bandita / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Aistė Kabašinskaitė, Julija Žižė, Simona Bandita / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-04-24 12:27
AA

Didžiausias lietuviškos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“ tris prekės ženklus – „Aras“, „Rasa“ ir „Biok Dermatology“ – keičia į vieną tarptautinį – „Kilig“. Kaitą į žodį, reiškiantį įkvepiančią laimės akimirką, padiktavo vartotojų noras paprastumo ir teigiamų emocijų bei bendrovės ambicijos siekiant tarptautinės plėtros.

„Besikeičiantys vartotojai tikisi pokyčių ir iš mėgstamų prekės ženklų, tad turime atliepti jų poreikius, – apie pokyčių priežastis kalba lietuvių kosmentinio ženklo labaratorijos direktorė Romualda Stragienė. – Mūsų gyvenimas darosi vis intensyvesnis, gyvename tarsi miesto džiunglėse tarp daugelio galimybių, pasirinkimų, intensyvaus informacijos srauto. Šiame bėgime su kosmetikos produktais kasdien susiduriame mažiausiai penkis kartus, o vidutiniškai – apie dešimt, tad kosmetika yra tikrai reikšminga kasdienės rutinos dalis. Mūsų užsakymu atlikta apklausa rodo, jog net 66 proc. Lietuvos žmonių yra svarbu, kad kosmetikos prekės ženklas kurtų geras emocijas. Tad kurdami naujus kosmetikos produktus siekiame, kad jų naudojimas žmonėms suteiktų kuo daugiau malonių emocijų.“

„Kilig“ nuo šių metų liepos mėnesio parduotuvių lentynose keis dvidešimt trejus metus gyvavusią „Rasą“, devynerius – „Arą“ ir trejus – „BIOK Dermatology“. „Kilig“ linijos sukurtos skirtingiems vartotojų poreikiams: „Woman“ – moterims, „Man“ – vyrams, „Derma“ – itin jautrią odą turintiems pirkėjams.

„Ištyrėme, jog lietuviai per dieną laimingi jaučiasi beveik tris valandas. Pristatydami naujuosius „Kilig“ produktus norime nuolat užimtiems ir skubantiems pasaulio žmonėms suteikti galimybę per kosmetiką atrasti ir pasimėgauti kasdienėmis mažomis laimės akimirkomis. Produktų pakuotėmis, kvapais, tekstūromis, veiksmingu natūralumu, kuriuo grįsta mūsų kosmetika, siekiame priminti, kad net ir užimtoje kasdienybėje galima pajusti kilig, tai yra, trumpas, įkvepiančias laimės akimirkas, – apie produktų emociją kalba R. Stragienė. – Beje, svarbu paminėti ir tai, kad prekės ženklas nėra svarbiausia mūsų produkto dalis, galima sakyti, jis užims mažiausią pakuotės dalį. Manome, kad vartotojui esminė informacija yra tai, kokį produktą jis perka, kokia suteikiama funkcija ir emocija – tai yra, kokias vertes suteikia.“

Erica Jennings mėgaujasi lediniais vandens lašais

Atlikėjai Erica Jennings ir Jurgis Didžiulis sako, jog iš kasmetinės kelionės į Kolumbiją parsivežė visą šūsnį kilig akimirkų.

„Sulaukti pirmųjų saulės spindulių auštant, mėgautis lediniais vandens lašais karštą rytą, braukti pėdomis per smėlį, atsipalaiduoti hamake, glostyti smėlį, matyti, kaip vaikai susipažįsta su paukščiais ar vabaliukais. Tokios akimirkos primena, koks stebuklingas yra mūsų gyvenimas, susidedantis iš mažų laimės momentų. Tačiau pastebėti ir pasidžiaugti gražiais dalykais stengiamės ne tik per atostogas – tai dar svarbiau daryti kasdien“, – apie savo kilig akimirkas pasakoja Erica ir Jurgis.

Anot J. Didžiulio, jis labai džiaugiasi padėdamas pristatyti kilig emociją: „Seniai esu nuoširdus „BIOK laboratorijos“ fanas – mane žavi lietuviška įmonė su pasauline ambicija. Todėl su Erica kartu medžiojom ir stengėmės užfiksuoti bei kitiems perduoti mažas stebuklingas akimirkas, kurios priverčia jaustis gražesniais.“

Renginio akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Psichologė psichoterapeutė Ivona Suchodolska-Miškinė patvirtina, kad šiandieniniame, nuolat skubėti verčiančiame pasaulyje daugelis pamiršta, kokios brangios yra mažos laimės akimirkos. „Šiandien, didžiulės skubos, technologijų bei informacijos pertekliaus pasaulyje, sustoti ir pasimėgauti akimirka virto kone prabanga. Tačiau, kad jaustumėmės laimingi, svarbu mokėti būti dabartyje, sąmoningai išgyventi „čia ir dabar“ momentą bei gebėti juo džiaugtis. Sugebėjimas stabtelti ir pastebėti grožį to, kas mus supa, pasimėgauti šiuo metu išgyvenama akimirka yra būtina sąlyga, kad jaustumėmės laimingi. O kasdienis gyvenimas yra kupinas tokių „smulkmenų“, kurios gali džiuginti, jei išgyvensime jas sąmoningai“.

Renginio akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Nauja „Kilig“ linija su vitaminu C

Didžioji dalis kosmetikos produktų, iki tol buvusių „Rasos“, „Aro“ ir „BIOK Dermatology“ vardu, išliko tie patys. „Tačiau turėsime ir tris naujoves. Jau liepos mėnesį rinkai pristatysime veido odą skaistinančią priežiūros liniją su vitaminu C. Taip pat reaguodami į klientų poreikius iš iki tol buvusios „Biok Dermatology“ linijos išėmėme visus kvėpiklius, tad naujoji „Kilig Derma“ linija dabar bus sertifikuota „Alergy sertified“ sertifikatu ir dar saugesnė itin jautrią odą turintiems žmonėms. O jau lapkritį pristatysime tai, apie ką kalba pačios karščiausios kosmetikos pasaulio tendencijos“, – intriguoja R. Stragienė.

Naujųjų produktų pakuotėmis siekiama palengvinti vartotojų pasirinkimą. Pakuotė suteiks pagrindinę informaciją, kam skirtas produktas, kokia jo funkcija ir sukeliama emocija. Ant veido priežiūros produktų pakuočių yra išskiriamas natūralumas – kiek procentų ingredientų yra natūralios kilmės.

Renginio akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Tikisi eksporto šuolio

„Tikime, jog šis prekinis ženklas išlaikys ir sustiprins Lietuvos pardavimus bei atvers didesnį potencialą eksporto rinkose. Lietuvoje turime tikslą būti tarp TOP5 kosmetikos žaidėjų. Eksporto rinkose taip pat planuojame augimą ir turime siekį jau 2020-aisiais pusę pardavimų skaičiuoti iš eksporto“, – ambicingus planus įvardija R. Stragienė.

Naujo kosmetikos prekinio ženklo „Kilig“ pristatymas (44 nuotr.)
+38