#FashionInTheMaking renginyje Robertas Kalinkinas atskleidė mados verslo užkulisius ir svajones

Renginio akimirka/Orgaizatorių nuotr.
Renginio akimirka/Orgaizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-02-13 16:30
AA

Antradienio vakarą pasirodymų ir renginių erdvėje „Kablys + Kultūra“ beveik 200 žmonių susirinko į trečiąjį Kazimiero Simonavičiaus universiteto ir mados tendencijų prognozuotojos Marijos Palaikytės organizuojamo paskaitų ciklo #FashionInTheMaking renginį. Šį kartą Marija kalbino dizainerį, verslininką, mados industrijos ekspertą Robertą Kalinkiną, kuris pasidalino ilgamete savo prekinio ženklo plėtojimo patirtimi ir savo sėkmės istorija.

Mados industrija tai ne tik žavingas glamūrinis pasaulis, tai dinamiška verslo sritis, kurioje norint pasiekti sėkmės kaip niekur kitur reikalinga ypatinga skirtingų savybių kombinacija. Pripažinimas, karjera Lietuvoje ir perspektyvos pasaulyje – mados industrijos spindesys vilioja ne vieną.

Robertas pateikė labai daug praktinių patarimų, kaip vystyti savo verslą, prekinį ženklą, nuo ko pradėti ir kokių klaidų nedaryti. Patarė viską daryti pačiam, eiti link savo tikslo, o svarbiausia patiems savimi tikėti be galo stipriai. Jo teigimu mados verslą geriau pradėti nuo savo „namų“, rinkos kurią žinai, pažysti jos žmones.

Renginio akimirka/Orgaizatorių nuotr.

Dizaineris pasakojo, kaip vos netapo plagijuotoju per visišką atsitiktinumą. Paleidę naują rankinukų seriją, gavo asmeninių žinučių su kaltinimais, kad plagijuja kitą prekinį ženklą. 

„Man buvo stebuklas, bet įvedęs paiešką, radau visus įmanomus variantus mano paties sukurto rankinuko. Netikiu, kad jie nusižiūrėjo mano dizainą, nors aš turiu visus brėžinius, eskizus, tačiau tai niekam neįdomu. Nors mes neplagijavome ir tikrai nesu matęs ankščiau to produkto, tačiau mes tiesiog išėmėme gaminius iš prekybos, kadangi kitas prekinis ženklas didesnis ir tuo labiau ne iš Lietuvos, kad nepakenkti patys sau. Todėl labai svarbu stebėti rinką, kad neįvyktų panašių incidentų.“ – teigė Robertas.

Robertas juokavo, kad jo penkmečio planas nuvažiuoti atostogauti dvejoms savaitėms pirmą kartą per dešimt metų. O rimtai – verslo prasme, išvystyti verslą Lietuvoje per tris metus, būti žinomiausiu ir komerciškai stipriausiu prekiniu ženklu ir teigė, jog – „Esme labai netoli to. Pagaliau išvažiuoti „užkariauti“ Ameriką ir savaime suprantam Europą. Užkariauti tai reiškia komercine sėkme, norėtume kad mūsų produkcija prekiautu bent jau 60 prekybos vietų.“

Renginio akimirka/Orgaizatorių nuotr.

„Mados industrijos edukacija Lietuvoje yra būtina – ypač nukreipta verslumo skatinimo ir mados kaip fenomeno pažinimo kryptimi. Mes suburiame savo sričių profesionalus, kurie noriai dalinasi patirtimi, savo karjeros pavyzdžiu įkvepia ir padeda visiems norintiems pradėti ar vystyti savo profesinį kelią mados bei kūrybinėse industrijose“ – teigia Marija Palaikytė.

#FashionInTheMaking – tai tęstinis atvirų paskaitų projektas, kurį inicijuoja vienintelis Lietuvoje siūlantis mados industrijos bakalauro studijų programą Kazimiero Simonavičiaus universitetas. Kiekvieną mėnesį iki pat birželio mėnesio (pasirinktą trečiadienį) patyrę mados industrijos veikėjai skaitys paskaitas ir kvies diskutuoti įvairiomis su mados verslu susijusiomis temomis bei kvies į mados pasaulį žvelgti plačiau, bendrauti, diskutuoti.

Renginio akimirka/Orgaizatorių nuotr.

FashionInTheMaking paskaitos yra nemokamos, tačiau su išankstine registracija. Daugiau informacijos galite rasti www.ksu.lt.