Tarasovų atostogos Egipte – lyg medaus mėnuo: už arabišką Violetos dainą – netikėta dovana

Violetos ir Viliaus Tarasovų atostogos / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2023-03-27 18:59

Kol vėluoja sugrįžti pavasaris ir dominuoja darganotas oras, lietuviai keliauja gaudyti saulės į šiltus kraštus. Kai kuriems atostogų prireikia, kad pailsėtų prieš svarbius įvykius ar atsipūstų po jų. Ne išimtis ir muzikalioji šeima – Violeta bei Vilius Tarasovai. Jiedu prieš artėjančius koncertus nusprendė pailsėti Egipte.

Violeta ir Vilius Tarasovai prieš artėjančius koncertus iškeliavo pailsėti Egipto kurorte Hurgadoje, kur praleido savaitę. Portalui Žmonės.lt Vilius sutiko papasakoti savo įspūdžius plačiau.

Šįkart Tarasovai keliavo su draugais, keturiese. Savo paauglę dukrą Gabrielę jie paliko namuose, o 25-erių Elinga jau kurį laiką gyvena savarankiškai.

„Jau ir pernai Gabrielė nebenorėjo su mumis važiuoti. Dabar jai svarbūs klasiokai, draugai. Be to, nenorėjome jos atitraukti nuo mokyklos, o per atostogas ji pati nedegė noru su mumis keliauti. Taip ir nusprendėme – važiuosime vieni, ramiai pabūsime viešbutyje.

Violetos ir Viliaus Tarasovų atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Visgi viešbutyje buvo daug vaikų, vyko vakarėliai. Tačiau teritorija didelė, buvo ir paplūdimys, tai ramybę, labai panorėjus, buvo galima rasti“, – Žmonės.lt sakė V.Tarasovas.

Egipte jie lankėsi toli gražu ne pirmą kartą – jau bene penktą. Ten porai vis norisi sugrįžti dėl patogumo.

„Rinkomės kelionę pagal skrydžio trukmę, norėjome kuo trumpesnio. Be to, kitur prie Viduržemio jūros yra dar per šalta, o mes norėjome pasilepinti saule, pasigrožėti vandeniu ir geru oru. Norėjome ramybės.

Nors ir skridome keturiese, leisti visą laiką drauge neįsipareigojome, daug laiko praleidome ir dviese. Jiems labiau patiko baseinas, o mums – jūra. Mano mama juokavo, kad mes leidome laiką kaip per medaus mėnesį“, – šypsojosi Vilius.

Violetos ir Viliaus Tarasovų atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Prieš tai Tarasovai keliavo po įvairius Egipto kurortinius miestus, tada leido laiką aktyviau, o dabar norėjosi tiesiog pabūti ir pasimėgauti laisvu laiku. Tiesa, nuotykių ir šįkart netrūko – už įspūdingą Violetos dainavimą pora buvo apdovanota vakariene.

„Kadangi labai mėgstame bendrauti, susipažinome su ten dirbančiu personalu, jie mums net vakarienę suorganizavo. Mudu labai mėgstame avieną, o jos viešbutyje beveik neradome.

Sėdėjome prie stalo, draugai pasakė, kad mes esame muzikantai. Violeta moka kalbėti arabiškai, uždainavo populiarią jų dainą, visi atbėgo pasiklausyti, net dirbantys virtuvėje. Stebėjosi, kad kažkas moka jų kalbą, ėmė dainuoti kartu choru.

Už tokią staigmeną kitą dieną gavome dovanų vakarienę restorane. Valgėme savo mėgstamą gerai ištroškintą avieną“, – portalui Žmonės.lt besidžiaugdamas pasakojo Vilius.

Oras, anot Viliaus, buvo geras, tik viena diena pasitaikė vėjuota, kai net žemė su dangumi maišėsi. „Oras subjuro trečią dieną, o pirmas dvi jau buvome stipriai nudegę, tai juokavome, kad gavome ženklą iš dangaus pailsėti nuo saulės. Mūsų kūnai per tą dieną atsigavo, padarėme iškrovos nuo saulės dieną“, – juokėsi V.Tarasovas.

Vilius pasakoja, kad su Violeta jiedu niekada nekeliauja po vieną, ir ypač džiaugiasi vienas kito draugija.

„Mums nereikia jokios kompanijos, abiems kartu – geriausia. Be to, kadangi esame bendraujantys, tai visur, kur tik nuvažiuojame, susipažįstame su įvairiais žmonėmis, nesvarbu, ar lietuviais, ar ne“, – portalui Žmonės.lt sakė V.Tarasovas.

Netikėtas susitikimas oro uoste

Violetos ir Viliaus Tarasovų atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Oro uoste, skrendant į Hurgadą, Tarasovai sutiko porą kolegų – Arą Vėberį ir Kastytį Kerbedį: „Pirmą sutikome Arą, jis skrido į Dubliną koncertuoti. Apskritai, nėra buvę taip, kad oro uostę ko nors nesutiktumėme – arba mes skrendame koncertuoti, o kiti atostogauti, arba atvirkščiai. Su Kastyčiu irgi smagu buvo susimatyti, pasidarėme bendrą nuotrauką.“

Azija nevilioja

Tarp lietuvių pastaruoju metu labai populiari kryptis yra Tenerifė. Vilius taip pat neslėpė, kad planavo skristi būtent ten, be to, draugai šioje saloje turi apartamentus. Tačiau suplanuotų atostogų metu pora nerado patogių skrydžių.

O Azijos kryptys – Balis, Tailandas ir panašiai – atlikėjų nedomina. „Manęs visiškai netraukia, ne mano. Na, gal kada nors pabandysime, bet kol kas – ne“, – pripažino atlikėjas.

Violeta ir Vilius dažniausiai renkasi sėslesnes atostogas. Nors, kaip teigė pašnekovas, jis pats nenumoja ranka ir į aktyvesnes: „Violeta yra kaip driežas, jai patinka gulėti prieš saulytę ir nieko neveikti, o man patinka pavažinėti, tik ne per žudančius karščius.“

Atostogauti ilgiau nei savaitę Tarasovai negalėjo, nes sugrįžus laukė koncertas. Bet per savaitę atsipūsti, kaip sakė, pavyko.

„Grįžus laukė pasirodymas Kaune, Girstučio kultūros centre. Todėl po kelionės iškart tęsėme savo sporto treniruotes, kad susitvarkytų kvėpavimas. Gerai, kad neparsivežėme papildomų kilogramų“, – šypsojosi V.Tarasovas.

Violetos ir Viliaus Tarasovų poilsis Egipte (16 nuotr.)