Stilinga sostinės publika susirinko į pirmąjį kalėdinį vakarėlį: apžvelgė dovanų idėjas

Renginio viešnios/Gretos Skaraitienės nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-11-14 21:14
Trečiadienio popietę mados ir grožio viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR“ stilingąją sostinės publiką pakvietė į Kalėdinį vakarėlį „Christmas Press Day“. Jo metu buvo pristatytos grožio ir mados naujienos, rinkos tendencijos bei aktualijos.

Stilingas Kalėdas švęsti atvyko Gintarė Gurevičiūtė, Ingrida Martinkėnaitė, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Simona Starkutė, Solveiga Mykolaitytė, Anžela Adomovič, Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukininienė, Justina Gafarovaitė, Reda Mickevičiūtė, Ieva Pauliukonytė-Swan ir kitos naujienomis besidominčios moterys.

Kalėdomis kvepiančiame renginyje viešnios kalbėjo apie artėjančias šventes ir pasiruošimą joms, o apžvelgusios naujienas neslėpė, kad ne viena jų nuguls po eglute. Vaizdo tinklaraštį kurianti Ieva Swan neslėpė, kad apie kalėdines dovanas pradeda galvoti dar spalį, kuomet radusi nuolaidas ar žmogui labai tinkantį daiktą jį perka dar likus porai mėnesių iki Kalėdų: „Visada buvau ta, kuri dovanas ruošia iš anksto. Negaliu pakęsti kamščių ir eilių paskutinėmis gruodžio savaitėmis, kuomet reikėtų džiaugtis šventine nuotaika ir laiką leisti su artimaisiais. Pasirūpinusi iš anksto dovanomis jaučiuosi rami ir galiu laukti švenčių be streso“.

Susirinkusios tinklaraštininkės kalbėjo, jog šiandien prisijaukinus šventinę atmosferą skubės jos kurti ir savo namuose.  

„Kaip ir kiekvienais metais, pagrindiniams nuomonės formuotojams pristatome aktualiausias sezonines rinkos naujienas, taip pat tiek gerai žinomų prekių ženklų, tiek nišinių bei originalių prekių ženklų kolekcijas. Nors tradicinės žiniasklaidos priemonės produkcijos viešinimui išlieka svarbios, bet pastebime, kad prekių ženklai vis didesnį dėmesį skiria socialiniams tinklams, tiksliniams nuomonės formuotojams bei santykių užmezgimui ir palaikymui su mikro ir makro tinklaraštininkais“ – pasakoja „Polhem PR Lietuva“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.

U. Petrauskaitės teigimu, stiprėjant Lietuvos socialinės medijos bendruomenei, į vietinę rinką vis daugiau investuoja tarptautiniai prekių ženklai, lokalizuojantys pasaulines kampanijas. Pasinaudoti socialinių medijų galimybėmis produkcijos viešinimui nepraleidžia ir originalūs Lietuvos kūrėjų ženklai, tokie kaip „Le SLAP“ ar „SOLIDU“.

Renginio metu buvo pristatytos kalėdinės „Reserved“, „Lindex“ ir „Le SLAP“ kolekcijos, pasaulyje pažangumu pirmaujančios korėjietiškos veido odos priežiūros priemonės „ERBORIAN“ ir „Tony Moly“, naujieji maisto papildai „SMARTHIT“, kalėdiniai „Douglas“ dovanų rinkiniai, rankų priežiūros priemonės „Indigo Nails“ bei šventinės avalynės „Crocs“, „Teva“ ir „TOMS“ linijos. 

Naujausi straipsniai