Pasakiškos Karolinos Meschino atostogos Australijoje ir Fidžyje: prabanga ir išskirtinės pramogos

Karolinos Meschino atostogos / Asmeninio albumo nuotr.
2015-08-13 12:00

Verslininkai Asta ir Antonio Meschino kartu su vaikais ką tik grįžo iš kvapą gniaužiančių atostogų po Australiją ir Fidžio salas. Judviejų dukrai Karolinai (20) šios atostogos taip patiko, kad mergina jau dabar neabejoja – tai buvo pirmas, bet tikrai ne paskutinis kartas Australijoje.

Karolinos Meschino egzotiškos atostogos

„Mūsų kelionė į Australiją buvo ilgai laukta ir planuota: kadangi aš ir brolis tėčio dėka turime Australijos pilietybę, visada norėjome aplankyti šią šalį, tačiau niekada nerasdavome tinkamo meto. Juk pasiryžti tokiai tolimai kelionei į kitą pasaulio galą reikia nusiteikti paaukoti nemažai laiko. Dabar, kai man suėjo 20, o mano jaunesniajam broliukui – 16, pasinaudojome proga: tėtis turėjo skristi darbo reikalais, todėl pagaliau išsipildė mūsų visų svajonę ir jis supažindino mus su savo gimtine“, – Žmonės.lt sakė Karolina.

Mergina teigė, kad kelionė buvo tiesiog nuostabi, o Australija akimirksniu užkariavo jos širdį. „Kelionė – neužmirštama. Per tris savaites patyrėme tiek įspūdžių, kiek tikriausiai nebuvome patyrę per visą gyvenimą iki šiol! Australija – svajonių šalis, tai lyg visos šalys viename, kažkoks nepaprasto grožio mišinys“, – susižavėjimo neslėpė Karolina.

Karolinos Meschino atostogos Australijoje ir Fidžio salose (49 nuotr.)

Keliautojų maršrutas prasidėjo nuo Melburno, kur visi mėgavosi botanikos sodų grožiu, meno galerijomis, nuostabiu maistu. „Buvome apžiūrėti Uluru akmens, ten jodinėjome ant kupranugarių ir vakarieniavome vidury dykumos“, – priduria.

Karolinos Meschino egzotiškos atostogos

Tolimesnis maršrutas – į šalia Darwino miesto esantį Kakadu parką: „Gyvenome miškuose, susipažinome su laukine gamta, matėme ir krokodilų, ir kengūrų, ir laukinių žirgų. Dar – begalę paukščių, termitų „pilių“... Susipažinome su aborigenų kultūra, maudėmės laukiniame vandens telkinyje „Bilabong“ džiunglių viduryje tarp krioklių...“

Po tokių malonumų šeima skrido į Kvinslandą – išsinuomojo automobilį ir aplankė tikrą Australijos  banglentininkų rojų. „Vakarais stebėjome nesibaigiantį jaunimo „tūsą“, – šypteli Karolina.

Tuo keliautojų įspūdžiai toli gražu nesibaigė: vėliau jie aplankė uždarą gyvūnų šventyklą, kur galėjo apžiūrėti ir net palaikyti ant rankų koalas, paglostyti kengūras.

Karolinos Meschino egzotiškos atostogos

Po šių atrakcijų kelionė tęsėsi automobiliu, kur pakeliui į tėvo gimtąjį miestą Niukaslą visi grožėjosi Gold Kosto įlankomis.

„Tai buvo pati svarbiausia mūsų stotelė – susipažinome su didele gimine: dėdėm, tetom, visų eilių pusbroliais ir pusseserėmis. Tai iš tikrųjų buvo nuostabu ir labai emocionalu! Apžiūrėję ir susipažinę su visomis vietomis, kur tėtis leido vaikystę, išskridome į Fidžio salas. Gaila, čia nepasisekė su oru – 4 iš 5 dienų sėdėjome namie ir žaidėme stalo žaidimus, nes buvo šalta, už lango siautė audra...“ – apgailestavo mergina.

Vis dėlto paskutinė diena pagaliau palepino puikiu oru: „Tada pamatėme tobuląją Fidžio pusę, su spalvomis, apie kurias galima tik pasvajoti žiūrint į atvirutes!“

Karolinos Meschino egzotiškos atostogos

Paskutinė šeimos atostogų stotele tapo Sidnėjus. „Jis man labai priminė Niujorką, tik viskas daug švariau, tvarkingiau, erdviau, ir žmonės neleido nė sekundei nustoti šypsotis – buvau visiškai sužavėta“, – teigė pašnekovė.

Šeimos poilsį vainikavo apsilankymas Sidnėjaus operos teatre, kur šeima žiūrėjo „Figaro vedybas“. „Įsimylėjau Australiją ir pažadėjau ne tik sau, bet ir visiems ten likusiems giminaičiams, kad greitai ir vėl sugrįšiu!“ – jau dabar neabejoja Karolina.