Nijolė Pareigytė Meksikoje atšventė plienines vestuves: „Tėveliams reikia pabūti dviese“

Nijolė Pareigytė Rukauskienė / Socialinių tinklų nuotr.
Jūratė Juškevičiūtė
Šaltinis: Žmonės
2023-11-14 19:08

Spalio pradžioje grupės „69 Danguje“ narė ir renginių vedėja Nijolė Pareigytė su vyru Rimvydu Rukausku minėjo 11-ąsias santuokos metines. Ta proga sutuoktiniai skrido atostogauti į tolimąją Čikagą, o vėliau aplankė ir saulėtąją Meksiką.

N.Pareigytės kelionė prasidėjo nuo Barselonos, kurioje moteris turėjo renginį. Iš jos skrido į Čikagą, kuri iš pradžių ir turėjo būti pagrindine plienines vestuves mininčios poros atostogų kryptimi. Šiame mieste pora mėgavosi laiku dviese ir aplankė kelis draugus, tačiau labiausiai Čikagoje Nijolė norėjo apsipirkti.

„Ankščiau, kai skrisdavome į Ameriką, visuomet pasiveždavome kokį nors „Apple“ įrenginį, todėl ir dabar norėjome vaikui artėjančio gimtadienio proga nupirkti „iPad“. Seniau visa įranga ten buvo daug pigesnė, visada ir dovanas ten pirkdavome, ir telefonus atsinaujindavome, tačiau dabar, po karantino, visos kainos labai žymiai šoktelėjusios į viršų“, – Žmonės.lt pasakoja rugsėjo 16-tą vestuvių metines minėjusi Nijolė.

Ji taip pat pastebi, kad šiuo metu Lietuvoje apskritai turime labai didelį prekių pasirinkimą – nebėra jokios atskirties tarp pasaulio prekybos centru įvardijamų Jungtinių Amerikos Valstijų ir mūsų šalies. Nors nusipirkti norėtų prekių atlikėjai nepavyko, nusiminti nėra ko, kelionė tęsėsi Meksikoje.

N.Pareigytė su vyrų lankėsi Kankune, o vėliau Talumo mieste. Pati dainininkė sako, kad šios dvi vietos skiriasi lyg diena ir naktis.

„Prieš septynis metus jau teko lankytis Meksikoje, tačiau tą kartą Kankuną praleidome, todėl dabar norėjome apsilankyti. Ten turėjome „viskas įskaičiuota“ paketą, bet su vyrų manome, kad be reikalo. Tikrai tiek visko nepavalgysi ir neišgersi. Eidavom kiekvieną dieną vakarieniauti tik todėl, kad viskas apmokėta“, – savo priimto sprendimo gailėjosi moteris.

Nijolė sako, kad apskritai Kankuno miesto ji niekam nerekomenduotų. Toje Meksikos pakrantės vietoje yra nemažai povandeninių srovių, kurios į krantą suneša daug žolių, todėl vanduo visuomet atrodo pakankamai nešvarus.

„Kankune nei karto neįlipome į jūrą, o tik kojas pamirkėme. Ten ne tik nešvarus krantas, bet ir oras pasitaikė vėjuotas ir lietingas. Kažkoks nesusipratimas“, – kelionės atsiminimais dalinasi dainininkė.

Nepaisant prasto oro, pora turėjo ir smagių akimirkų – lankėsi „Cirque du Soleil“ pasirodyme „Coco Bongo“ klube. Tiesa, vėliau daugiausia laiko leido viešbučio teritorijoje.

„Nėra labai jauku kažkur per daug bastytis. Meksikoje yra specialūs viešbučių kvartalai, kuriuose tikrai saugu, pilna policijos, tačiau pati šalis nėra saugiausia“, – atskleidžia N.Pareigytė.

Tačiau apsilankę Tulume, sutuoktiniai pagaliau rado tai, ko ieškojo šia svarbia proga – rojų žemėje. Nors Nijolė sako nemažai keliavusi po pasaulį, tačiau tokį gražų paplūdimį yra mačiusi nebent Tailando salose.

Pasak Nijolės, šios kelionės tikslas buvo pasyvus poilsis – pora norėjo pasikrauto energijos, papildyti po darbingos vasaros išsekusį miego rezervuarą, pabūti saulėje, skaniai pavalgyti ir tiesiog mėgautis laiku kartu.

„Su vyru turime tradiciją metines švęsti ne Lietuvoje. Pirmą vakarą atskridę į Meksiką nuėjom vakarienės, pavalgėm ir ėjom miegoti. Toks ir šventimas, bet vis tiek smagu, kad galėjome pabūti dviese“, – savo plieninių vestuvių minėjimą pamena garsi moteris.

N.Pareigytė prasitaria, kad vyru mėgsta skaniai pavalgyti, todėl išbandė daug patiekalų, tačiau vieno užkandžio negalėjo prisiversti nei paragauti. Tai – meksikietiškais prieskoniais pagardinti vabzdžiai. Tačiau vietines daržoves ir vaisius ji mini tik geru žodžiu.

Nijolė neslepia, kad kelionės jų šeimoje visuomet organizuoja vyras Rimvydas. Jis ne vienerius metus dirbo kelionių agentūroje, todėl planavimu visuomet užsiima būtent jis. Moteris juokauja, kad jai belieka mėgautis geru laiku. Nepaisant to, dainininkė sako visuomet labai pasiilgstanti namų.

„Kad ir kaip gera išvykti, aš visuomet raunuosi namo, o ypač jei vaikas Lietuvoje. Širdelę skauda, kad dukra negauna viso to, ką mes turime kelionės metu – gero oro, jūros, šviežių vaisių bei daržovių. Aš net savo jūrų kiaulyčių pasiilgau, bet reikia ir tėveliams pabūti dviese“, – sako grupės „69 Danguje“ narė.

Atlikėja mano, kad geriausia keliauti kol vaikų nėra arba, kol šie dar labai maži. Vėliau reikia labai daug derintis prie jų mokyklos rėžimo. Nijolė pabrėžia, kad pastarojo labai griežtai laikosi ir neleidžia dukrai Patricijai praleisti pamokų be reikalo.

Nors visa Rukaičių kelionė ėjosi sklandžiai, Nijolė neslepia, kad kelionė atgal buvo itin sunki – ji truko net 26 valandas.

„Mes skridome atgal iš Kankuno į Čikagą, iš jos į Helsinkį, tuomet į Vilnių. O paskui mašina pasiekėme Kauną. Tai po tokių kelionių grįžti ir atrodo, kad niekur nebuvai išvažiavęs. Tokios ilgos kelionės vargina, tačiau kartais verta“, – atvirauja N.Pareigytė ir priduria, kad kitas iššūkis grįžus – sunkus prisitaikymas prie laiko skirtumų.

Nijolės Pareigytės ir Rimvydo Rukaičio vestuvės Kaune (28 nuotr.)