„Litexpo“ pristatė naują sezoną: svečiams – šventinis priėmimas, tarp naujienų – J.Statkevičiaus kolekcija

„Litexpo“ pristatė naująjį savo sezoną / Lukas Balandis / BNS nuotr.
„Litexpo“ pristatė naująjį savo sezoną / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Šaltinis: Pranešimas spaudai
2023-09-19 14:57
AA

Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“ specialiame renginyje pristatė naująjį savo sezoną. Kviestiniai svečiai ir centro klientai sužinojo, kad jame netrūks ir auditorijai gerai žinomų parodų, ir naujų, pirmą kartą pristatomų renginių.

„Litexpo“ 2023–2024 metų sezonui pristatyti skirto renginio metu su kviestiniais svečiais savo muzika dalijosi violončelės meistras Justas Kulikauskas – „Future Cello“, Augustės Vedrickaitės ir Roberto Semeniuko duetas bei iš Nigerijos kilusi atlikėja Kleo Udongwo su gyvo garso grupe.

Neseniai prie „Litexpo“ vairo stojęs naujasis direktorius Jonas Sakalauskas teigia, kad į organizaciją jis įsilieja ypač intensyviu laiku, kai svarbu ne tik atliepti kultūrinius visuomenės poreikius, bet ir reaguoti į kylančias aplinkos grėsmes.

Naujojo Litexpo sezono atidarymas

„Matome gamtos stichijas, ekologinius sukrėtimus, visuomenėje vykstančius pokyčius, tad tvarumo tema, manau, yra viena esminių. Šį sezoną norėtųsi pavadinti, visų pirmiausia, tvariu. Būtent jis užbaigia sudėtingą laikotarpį, kai, siaučiant pandemijai, centras dirbo neįprastu ritmu, tačiau iš situacijos išsikapstė ir vieną didžiausių pastarojo laiko iššūkių – NATO viršūnių susitikimą – įveikė iškelta galva“, – pranešime spaudai akcentavo J.Sakalauskas.

Kalbėdamas apie ateities viziją, naujasis vadovas išskyrė dvi – trumpalaikių ir ilgalaikių – tikslų kategorijas.

„Trumpalaikiu laikotarpiu mums svarbu iki šiol turėtas parodas organizuoti dar kokybiškiau, atrasti įdomesnių detalių, pritraukti naujų partnerių. Nuolat reikia naujomis akimis žvelgti ir į turimą komandą bei resursus, atrasti, kokie aspektai trukdo ar neleidžia pasiekti aukščiausių įmanomų rezultatų. Šiemet ypatingas dėmesys bus skiriamas turinio paieškoms bei rinkodaros ir komunikacijos stiprinimui“, – aiškino J.Sakalauskas ir pridūrė, kas ilguoju laikotarpiu „Litexpo“ turėtų tapti savotišku mediatoriumi, skatinančiu įvairių visuomenės grupių sąveiką.

Parodų organizavimo skyriaus vadovė Jolanta Beniulienė savo ruožtu teigia, kad naujasis parodų sezonas turės du etapus: iki Naujųjų metų ir po jų.

„Rudenį pakviesime lankytojus atrasti naujas mūsų parodas ir konferencijas, kurios tik pradeda kurti savo istoriją, ir su tuo susijęs didžiausias mūsų iššūkis – kaip efektyviausiu būdu nešti žinią būsimiems dalyviams bei pakviesti juos į „Sveikatos parodą“ ar visiškai naujai startuosiančią tvarumo parodą „Tvari ateitis“. Kita dėmesio verta konferencija – paroda „Tėvystės kodas“, šiais metais pristatoma šūkiu „Ateitis – ryšys su vaikais“.

2024 metų pradžioje startuosime su jau gerai žinomais prekių ženklais, tokiais kaip „Adventur“, Vilniaus knygų mugė, „Karjera ir studijos Lietuvoje“, „Pelenė“, „Resta“ ir „Balttechnika“, „Motivated@work“. Tiesa, čia iškyla kitas iššūkis – suvaldyti srautus ir įpūsti naujos dvasios jau dešimtmečius vykstantiems projektams“, – kitų metų planais ir darbais dalijosi J.Beniulienė.

Siekdamas didinti tarptautiškumą, „Litexpo“ taip pat pradėjo megzti glaudesnius ryšius su užsienyje esančiais parodų centrais, bendradarbiauja su užsienio ambasadomis mūsų šalyje ir Lietuvos ambasadomis svetur, paskirtais komercijos atašė.

Šį sezoną parodų ir konferencijų centre taip pat vyks daugybė renginių.

Pasak „Litexpo“ renginių skyriaus vadovės Eglės Gudauskienės, bendradarbiaudamas su „Go Vilnius“ bei būdamas Tarptautinės kongresų ir konferencijų asociacijos ICCA nariu, parodų ir konferencijų centras siekia pritraukti kuo daugiau užsienio organizatorių kuruojamų tarptautinių renginių, kurie garsintų ne tik patį konferencijų centrą ar Vilnių, bet ir Lietuvą.

Jau šią savaitę organizuojama stipriausių darbdavių TECH mugė, skirta karjerą į IT sektorių keičiantiems žmonėms, o vėliau vyks „Supernamai“, „Ambertrip“, HELSO bei dvi tarptautinės šunų ir kačių parodos, šventinių dovanų mugė ir didžiausia kalėdinė jaunųjų verslų mugė, taip pat daug konferencijų ir forumų įvairiausių sričių.

Anot E.Gudauskienės, „Litexpo“ šį sezoną vėl pasirinko ir didžiausi kasmečiai renginiai – popkultūros renginys „Comic Con Baltics“, technologijų ir inovacijų renginys „Login“, bus demonstruojama naujausia drabužių dizainerio Juozo Statkevičiaus kolekcija.

„Litexpo“ kompetencijas ir galimybes įrodė mūsų erdvėse liepos mėnesį vykęs NATO viršūnių susitikimas – precedentų savo masteliu kol kas neturintis renginys Lietuvoje“, – akcentavo renginių skyriaus vadovė.

Nestandartinis požiūris į maitinimą

Naujojo sezono atidaryme viešai pristatytas ir parodų centro maitinimo partneris – „Chef the Viking“ su Vyliumi Blauzdavičiumi priešakyje.

„Litexpo“ naujo sezono pristatymas (47 nuotr.)
+41