Reperiui Jay Z gresia 18 mln. JAV dolerių ieškinys iš jo vardo kvepalus pristačiusios firmos.
- Jay Z plečia savo muzikos imperiją: pristatė programėlę „Tidal“, konkuruosiančią su „Spotify“
- Beyonce netikėtai išleido meilės baladę – per Jay Z srautinio garso siuntimosi svetainę
- Pasižvalgykite po naujus Beyonce ir Jay Z namus, įrengtus buvusioje bažnyčioje
- Romantiškomis atostogomis Italijoje Beyonce ir Jay Z neigia gandus apie santuokos krizę
Bendrovės „Perfumania Holdings Inc.“ vadovai tvirtina, kad reperis tinkamai neišreklamavo jų produkto „Gold Jay Z“, nors už tai pasiėmė 2 mln. JAV dolerių honorarą.
„Gold Jay Z“ pardavimai smuko dėl to, kad Jay Z ir komanda nebuvo suinteresuota remti ir reklamuoti jo paties prekės ženklą, nors pasiėmė gražų pradinį honorarą ir „Perfumania“ akcijų“, – sakoma ieškinyje.
2014 metais prekybose pasirodę vyriški kvepalai buvo geriausiai tais metais parduodamas garsenybės vardą turintis kvepalų gamintojų produktas. Tačiau pardavimams sumažėjus firmos vadovai sako, kad tam įtakos turėjo Jay Z atsisakymas pasirodyti JAV televizijos rytinėje laidoje „Good Morning America“, duoti interviu žurnalui „Women's Wear Daily“ ir dalyvauti kvepalų reklamos renginyje, rašo „New York Post“.
„Perfumania Holdings Inc.“ vadovai iš hiphopo magnato Jay Z siekia susigrąžinti honorarą ir prisiteisti 16 mln. JAV dolerių nuostoliams atlyginti.