„Kino Pavasaris“ namuose: festivalio filmai, dėl kurių nereikės laukti eilėse

Filmas „Magiškos naktys"
Filmas „Magiškos naktys"
Šaltinis: Žmonės
2019-03-21 18:01
AA

„Kino pavasaris“ – tas metas, kai visos mintys ir kalbos sukasi apie kiną. Filmų herojų gyvenimas tampa svarbesnis ir aktualesnis nei pažįstamų. Visiems kino mylėtojams,  nespėjusių „pagauti“ festivalio filmo kino teatre siūlome net dešimt filmų, kuriuos festivalio laikotarpiu galėsite išvysti patogiu metu, jaukioje namų aplinkoje, apsilankę www.zmonescinema.lt.

„Vasara“, rež. Kirill Serebrennikov

Festivalio atidarymo filmas „Vasara“ – odė laisvei, meilei, kūrybai ir begalinei jaunatviškai energijai. Tik ką prasidėjusio 9 dešimtmečio vasarą, kai Leningrado pogrindyje griaudi roko muzika, susitinka trys žmonės. 19-metis, vėliau grupės „Kino“ lyderiu tapsiantis Viktoras Cojus, jo tuometinis stabas Maikas Naumenko („Zoopark“) ir jo gražuolė žmona Natalija Naumenko net neįtaria, kad ši vasara bus lemtinga, o jų draugystė, kaip ir jie patys, taps nemirštančia legenda.

„Angelas“, rež. Luis Ortega

Jo angeliškas veidas slėpė žiaurumą, godumą ir visišką nejautrumą kitų skausmui. Carlosas Robledo Puchas – ilgiausiai Argentinoje kalintis nusikaltėlis, nuteistas už 11 žmogžudysčių, 1 pasikėsinimą žudyti ir 17 ginkluotų plėšimų. Jau vaikystėje Karlitas geisdavo svetimų daiktų, tačiau tikrasis jo „pašaukimas“ – būti vagimi pasireiškė pereinant į suaugusiųjų pasaulį. Septyniolikmetis kūdikio veido ir blondiniškų garbanų vaikis, išdidus, kaip kino žvaigždė, kartu su mokyklos draugu leidžiasi į atradimų, meilės ir nusikaltimų kupiną kelionę, kur žmogžudystė tampa kasdienybe.

„Magiškos naktys“, rež. Paolo Virzì

Vieno populiariausių italų kino režisierių Paolo Virzì – komedijos bei detektyvo elementų turinti odė Italijos kinui. Tibro upėje randamas garsaus kino prodiuserio lavonas. Pagrindiniais įtariamaisiais tampa trys jauni karjeros siekiantys scenaristai. Vieną naktį policijos nuovadoje jie mintimis grįžta į stiprių emocijų ir ironijos kupiną kelionę po Romą, miestą, kuris išgyvena paskutines šlovingos Italijos kino eros dienas.

„Matangi/Maya/M.I.A.“, rež. Steve Loveridge

Mathangi augo tamilų opozicijos lyderio šeimoje, Šri Lankoje, kurią dėl pilietinio karo buvo priversta palikti. Su šeima atsidūrusi Londone, ji gavo vardą Maya. Prasidėjus muzikinei karjerai, ji tapo M.I.A., aktyviste už žmogaus teises ir kovotoja prieš nelygybę, neteisybę žiniasklaidoje bei išnaudojimą muzikos industrijoje. apie vieną kontroversiškiausių šio dešimtmečio žvaigždžių M.I.A. – tai jos bičiulio Steve’o Loveridge’o koliažas iš autentiškos medžiagos. Filme rekonstruojamas ne tik merginos kelias į pop muzikos viršūnę, bet ir jos politinių pažiūrų ir aktyvumo ištakos. 

„Netikėta meilė“, rež. Juan Vera

Sąmojinga pasakoja apie vidutinio amžiaus porą, išgyvenančią krizę. Po 25 metų santuokos Markosas ir Ana ima kelti klausimus apie meilę, aistros prigimtį bei ištikimybę ir priima sprendimą skirtis. Nors iš pradžių viengungystė pasirodo viliojanti ir įdomi, jai gyvenimas netruks pavirs monotonišku, o jam – kone košmaru. 

„Panikos ataka“, rež. Paweł Maślona

Šis debiutuojančio lenkų režisieriaus patiks aštresnio humoro mėgėjams. Šešios paprastų žmonių, atsidūrusių ribinėse situacijose ir patiriančių panikos priepuolį, istorijos primena linksmuosius kalnelius: vieną naktį moteris susitinka du buvusius vyrus, pora pasirenka blogiausią vietą lėktuve, mergina beveik išsiduoda draugėms, kad yra porno žvaigždė, nuotaka gimdo savo pačios vestuvėse, paauglys pirmą kartą apsirūko žolės, o jaunuolis maldauja mamos, kad ši išsaugotų jo viso gyvenimo darbą.

„Šefas Flynnas“, rež. Cameron Yates

Virtuvės genijus, jaunasis Jamie Oliveris, gastronomijos Justinas Bieberis – taip žiniasklaidoje pristatomas ypatingais gabumais pasižymintis virtuvės šefas Flynnas McGarry’is. 10-mečio Flynno kambarys perdaromas į virtuvę. 12-os jis jau ruošia šedevrus šeimos name įkurtame restoranėlyje. 15-os jis tampa „The New York Times Magazine“ viršelio veidu. herojus žavi ne tik savo išskirtiniu kulinariniu talentu, bet ir nepaprastu užsidegimu bei atsidavimu savo pasirinktai profesija.

„Mano mažoji sesutė Mirai“, rež. Mamoru Hosoda

Šis patiks visiems japoniškų anime fanams, ypač neabejingiems Hayao Miyazaki kūrybai. „Oskarui“ ir „Auksiniam gaubliui“ nominuotas animacinis filmas pasakoja apie keturmetį Kun, su tėčiu ir mama gyvenantį dideliame priemiesčio name. Idiliškas vienturčio lepūnėlio gyvenimas apsiverčia aukštyn kojomis, kai namuose atsiranda mažoji sesutė Mirai. Tokia buitiška situacija, kaip broliuko pavydas savo mažajai sesutei, tampa pretekstu leistis į fantastišką kelionę po beribės vaizduotės pasaulį.

„Gordonas ir Padi“, rež. Linda Hambäck

„Gordonas ir Padi“ – kino seansas visai šeimai pakvies leistis į nostalgišką, senosios animacijos žavesio kupiną pasaulį. Miško detektyvas varlius Gordonas svajoja apie pensiją. Bet kas pasirūpins žvėreliais, jei Gordonas išeis užtarnautų atostogų? Vieną dieną detektyvas sutinka drovią pelytę, kuri turi puikią uoslę, bet yra bevardė. Gordonas pavadina ją Padi ir pradeda globoti. Dabar nauji kolegos kartu ima narplioti sudėtingą bylą – kas pavogė Voverėno riešutus?

„CHAENAS: ypač tyro aliejaus kraštas“, rež. José Luís López Linares

patiks visiems, kurie mėgsta laisvalaikiu pasižiūrėti kulinarines laidas. Dokumentinis pasakojimas pakvies į mažai žinomą Ispanijos regioną Chaeną. Čia alyvuogių aliejus ne tik esminis maisto ingredientas, bet ir gyvenimo būdas. XXI a. Chaene įvyko alyvuogių auginimo revoliucija: iš Picual, anksčiau tinkamai neįvertintos, tačiau neabejotinai embleminės krašto alyvuogės, šiandien spaudžiamas bene geriausias pasaulyje ypač tyras alyvuogių aliejus. Filme apie patirtus iššūkius kalba alyvuogių augintojai ir garsūs šefai, kurie revoliuciją mato iš gastronomijos ir vartojimo perspektyvos.

Daugiau įvairių žanrų filmų rasite www.