Lojalumas aviakompanijoms duoda apčiuopiamų privalumų, „Žinių radijui“ prisipažino dažnai lėktuvais keliaujantis verslininkas Jogaila Morkūnas. Pasak jo, būti lojaliam patogu pačiam klientui.
„Jei esi „Air France“ „Flying Blue“ auksinis narys, tai tu gali vežtis dvigubai daugiau bagažo. Antras epizodas – visada yra didesnė tikimybė, kad, perkant ekonominės klasės bilietą, tave perkels į aukštesnę klasę. Tad yra šansų, kad papulsi į „Economy premium“ arba į verslo klasę“, – laidoje „Aukšta klasė“ kalbėjo J.Morkūnas.
- Vaidas Baumila: „Jei tau taip įdomi gėjų tema, ar tu iš tikro esi toks heteroseksualus?“
- Raigardas Musnickas ir Mindaugas Lapinskas į savo naują radijo laidą pakvietė ir Victorią Beckham
- Mantas Petruškevičius apie naktinių klubų „face control“: vulgarių moterų ir bukagalvių jis neįleistų
- Agnė Jagelavičiūtė: „Normalaus žmogaus negali įžeisti pastaba apie negražų drabužį“
Jo teigimu, skrendant amerikiečių avialinijomis „Delta“, kompiuteris automatu išmeta visus auksinius klientus, kurie skrenda ekonomine klase, ir juos perkelia į verslo klasę.
„Čia yra visiškas automatas. Čia gražių akių, kuriomis prašai „check-in“ mergaitės, jau nėra ir nebūna. Mergaitės gali paprašyti, kad tave pasodintų prie avarinio išėjimo, kur daugiau vietos kojos, bet ta mergaitė pasakys, kad tai kainuoja 30 eurų. Su „chi chi cha cha“ dabar gali gauti papildomą netikėtą buteliuką vyno. Viskas“, – sakė J.Morkūnas.
Visą laidos „Aukšta klasė“ įrašą galite paklausyti čia.