Įspūdingoje Trakų erdvėje vasarojo garsūs svečiai: atvyko D.Bunkus ir G.Lebedeva su šeima

Šaltinis: Pranešimas spaudai
2023-07-07 11:55

„Kai tokia vieta ir toks oras, pamiršti bet kokius savo planus ar skubėjimą“, – su šypsena kalbėjo jaukioje „Bona Relaxeria“ erdvėje su įspūdinga Trakų pilies panorama vasaros popiete mėgavęsis verslininkas Danielius Bunkus.

Jis patikino – vasaromis retai tenka keliauti, nebent tą daryti būtina dėl darbo reikalų.

„Daugelyje pietų Europos šalių dabar yra karščiau nei pas mus. Be to, temperatūra menkai sumažėja net naktį, todėl leisti laiką gimtinėje man yra geriausias pasirinkimas. Net kai buvome įsikūrę Prancūzijoje, vasaromis stengdavausi parskristi į Lietuvą ir tų dvylika jos savaitgalių praleisti kitokiu ritmu – aplankant draugus, Nidą, kepant šašlykus, vakarojant prie ežero“, – kalba D.Bunkus.

Nors nuvykti į Kuršių Neriją jis stengiasi kasmet, bet, dėl tolimo kelio, mieliau renkasi kitas „skanias“ Lietuvos vietas. Dažniau jis užsibūna Trakuose – aplanko mėgstamą restoraną, draugų sodybą. Į karališką miestelį, kur yra daugybė lankytinų objektų, šįkart jis atvyko su sūnumi Kristupu. O tam, pasak D. Bunkaus, buvo proga – atsinaujino ir „Bona Relaxeria“ terasa, kurioje, dideliame ekrane, jau galima stebėti sporto varžybas, ir meniu.

Žinomų žmonių popietė Trakų naujoje erdvėje / Loretos Kondratės nuotr.

Paauglys sūnus vasarą nemažai laiko praleidžia su tėčiu susipažindamas su tomis vietomis, kurioms jo yra vertinamos.

K.Bunkui patinka ilsėtis Lietuvoje, bet, be kitą savaitę vykstančių atostogų Turkijoje su seneliais, jis svajoja apie išvyką į Italiją. Vaikinukas papasakojo besimokąs italų kalbos ir, nors šioje šalyje nėra buvęs, yra įsitikinęs, kad ji įspūdinga.

Neseniai gimtadienį atšventusiam imtynininkui, olimpiečiui Aleksandrui Kazakevič vasara yra pats darbymetis.

Žinomų žmonių popietė Trakų naujoje erdvėje / Loretos Kondratės nuotr.

„Šiaip vasarą pasiankstinome ir jau gegužės mėnesį skridome į saulėtąją Kroatiją. Ten buvome porą savaičių, pasimėgavome saule ir gražiais gamtos vaizdais. Dabar kol kas būname Lietuvoje, namuose. Turime savo kiemą, tad, dienas dažniausiai leidžiame pas save“, – kalba į „Bona Relaxeria“ vasaros popietę su vyru Aleksandru taip pat atvykusi sporto trenerė, mitybos konsultantė Greta Lebedeva-Kazakevič.

Rugpjūtį sportiška pora turės keletą aktyvesnių veiklų, tokių kaip plaukimas baidarėmis, poilsis gamtoje.

„Na, o rudeniop gal dar ir sugalvosime prasitęsti vasarą kokioje užsienio šalyje. Mūsų šeima mėgsta ir aktyvų, ir pasyvų poilsį, kaip jau patys susiplanuojame“, – pasakoja G. Lebedeva-Kazakevič.

Tarp „Bona Relaxeria“ svečių buvo ir leidėjas, fotografas, keliautojas, dokumentinių filmų autorius Marius Jovaiša su žmona Brigita, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė, Lietuvos kurortų asociacijos direktorė Kristina Citvarienė, nuomonės formuotojos „nesupermama“ Viktorija Beišienė ir „nėra blogo oro“ Lina Vasiliauskienė bei kiti.

Žinomų žmonių popietė Trakų naujoje erdvėje / Loretos Kondratės nuotr.

Ir specialaus vakaro, ir bet kada į įspūdingąją terasą užsukantys svečiai gali ne tik lepintis skaniu maistu ar gėrimais plauste, bet ir plaukdami „Mindaugo laivais“ iš arti pasimėgauti vienos ryškiausių Lietuvoje pilies vaizdais.

„Vasarą gyvename netoli Trakų ir labai mėgstame vieni ar su svečiais atvažiuoti arba atplaukti į „Apvalaus stalo klubą“, kur naujam sezonui atidaryta ežero terasa „Relaxeria“ – vieta, su vaizdu už milijoną, nauju meniu ir naujomis pramogomis. Su žmona Brigita buvome pakviesti į atidarymo vakarėlį bei vieninteliame miestelyje „gėrimų plauste“ atradome labai gaivų naujo skonio keistu pavadinimu limonadą. Puiki vieta, nuoširdžiai rekomenduojame!“, – viešnagės įspūdžiais dalinosi M.Jovaiša.

Į popietę „Bona Relaxeria“ Trakuose užsuko vasaromis sostinėje vis rečiau matomi Vesta bei Edvinas Krungolcai. Pernai olimpietis penkiakovininkas pajūryje įrengė atostogų namus šeimai, kuriuose praleidžia vis daugiau laiko.

Žinomų žmonių popietė Trakų naujoje erdvėje / Loretos Kondratės nuotr.

„Viskas kilo iš poreikio, nes dukrytei labai patinka jūra. Daug laiko praleisdavome nuomodamiesi poilsio vietas, tad, po kurio laiko, nusprendėme, jog reikia turėti savą erdvę“, – pasakoja E.Krungolcas.

Anot jo, įprastai su šeima mėgsta aktyvų poilsį – kopia į kalnus, bėgioja pajūryje, vaikšto miškais.

„Šią vasarą leisime Lietuvoje, nes norime pasidžiaugti naujais savo namais ir svečiais, atvykstančiais iš JAV“, – sako E.Krungolcas.

Fotogalerija:

Žinomų žmonių popietė Trakų naujoje erdvėje (36 nuotr.)