Ernesta Elzbergaitė Tailande mokėsi valdyti jėgos aitvarą ir stovėjo ant banglentės

2016-01-23 18:03

Modelių agentūros „Catwalk“ vadovė Ernesta Elzbergaitė ką tik grįžo iš saulėtų atostogų Tailande. Šių būta ekstremalių – egzotiškoje šalyje žinoma moteris mokėsi kaituoti – valdyti jėgos aitvarą, stovėjo ant banglentės, nardė ir ryžosi dar daugiau išbandymų.

Pirmąkart Azijoje apsilankiusi E.Elzbergaitė Tailande praleido nei daug nei mažai – pustrečios savaitės. Per tąlaik apsilankė keliose salose, galiausiai, kelionės pabaigoje, užsuko ir į sostinę Bankoką.

Žmonės.lt E.Elzbergaitė pasakojo, kad į Tailandą išvyko vos grįžusi iš kitų kelionių – gruodžio pabaigoje viešėjo Milane, Naujus metus sutiko Monake, o tada jau ir leidosi į didįjį nuotykį.

Apsilankyti Tailande E.Elzbergaitė sumanė kartu su drauge. Anksčiau ji niekad nebuvo lankiusi šios pastaruoju metu lietuvių itin pamėgtos šalies, o ir į Aziją nebuvo užsukusi.

Ernestos Elzbergaitės atostogų Tailande akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

„Pirmiausia kelias dienas praleidome mažame miestelyje prie jūros, nes buvome ištroškusios saulės. Vėliau vykome į salas, o galiausiai į Bankoką“, – Žmonės.lt pasakoja Ernesta.

Ji džiaugiasi, kad atostogos buvo turiningos: „Tai buvo pakankamai aktyvi kelionė. Neturėjome laiko gulėti saulėje ir degintis. Norėjome išbandyti kuo daugiau įdomybių, o pagrindinis tikslas buvo išmokti kaituoti“, – atskleidė.

Ir mokėsi: pirmąkart tokiai pramogai ryžosi. „Lietuvoje man vis atrodydavo per šalta, nors jau seniai norėjau. Tiek metų planuodavau ir vis neišeidavo“, – šypsosi pašnekovė. O Tailande orai tam buvo tinkami, tik vėjas kišo koją: „Jis taip trukdė, kad viso savo kurso ir nebaigiau... Bet bent jau pradėjau!“

Ernestos Elzbergaitės atostogų Tailande akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

Pramokusi kaituoti E.Elzbergaitė ryžosi kitai pramogai – stojosi ant banglentės. „Radome tokią dirbtinai tam sukurtą vietą ir išbandėme!“ – džiaugiasi.

Ir jei kas nors galvoja, kad tiek ekstremalumo merginoms ir buvo gana, klysta: vėliau jos dar ir ėjo pavažinėti kartingais.

Tik vėliau merginos nurimo: „Tada jau ir beždžionėles, ir drambliukus aplankėme, pavaikščiojome po šventyklas...“

Ernestos Elzbergaitės atostogų Tailande akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

Keliavę po Tailandą žino, kad vienas pagrindinių šios šalies atributų – gardi nacionalinė virtuvė. O Ernestai ar buvo skanu?

„Prieš vykdama į Tailandą tikrai nebuvau didžiausia jų virtuvės gerbėja – kartais paragaudavau. Bet ten prisijaukinau tą maistą – buvo labai skanu. Tik žinoma, ten reikia atsirinkti, kur valgyti... Pamačiusi jų požiūrį į higieną buvau kiek sukrėsta. Šokiravo ir Bankoke tvyrantis kvapas... Šiek tiek gąsdino matyti, kaip jie indus plauna gatvėse, kaip nežinia kur ir ką gamina... Bet pasirinkome vietas pagal rekomendacijas ir viskas buvo gerai“, – šypsosi.

Žinoma moteris juokėsi, kad kelionės metu pasikartojo ir jai jau įprasta tradicija: „Lietų teko patirti. Bet man taip yra – visur, kur keliauju, palyja. Bet nebaisu – kai yra +30, tas lietus negąsdina.“

Asmeninio albumo nuotr./Ernestos Elzbergaitės atostogų Tailande akimirka

Ernestos Elzbergaitės atostogų Tailande akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

Kokį įspūdį jai paliko vietos gyventojai? „Visokių žmonių teko sutikti, tad negaliu vertinti vienareikšmiškai. Su daugeliu buvo sunku susišnekėti – atrodo, kalbi su jais, o jie nieko nesupranta. Kartais net įtarėme, kad ir savo kalba jie nesusikalba! Dar pasirodė, kad jiems trūksta organizuotumo... Tačiau sutikome ir tikrai malonių žmonių. Pavyzdžiui, kaitavimo mokykloje“, – pasakoja.​

O paklausta, ar rekomenduotų čia atostogauti kitiems, linksi galva: „Žinoma. Pradžioje turėjome didesnius užmojus – galvojome greta Tailando aplankyti ir Kambodžą, galbūt Vietnamą. Bet kiti įspėjo, kad geriau nesimėtytume – yra ir Tailande užtektinai ką pamatyti. Gaila tik, kad į šiaurinę pusę nespėjome nukeliauti...“