Bosistas J.Valančauskas vedė mylimąją Eglę: priesaika Tailande, neeilinis nuotakos įvaizdis ir 70 svečių

Julius Valančauskas ir Eglė Stankevičiūtė su Erika Vitulskiene / Asmeninio albumo nuotr.
Greta Talat-Kelpšaitė
Šaltinis: Žmonės
2023-12-16 09:09

Muzikos pasaulyje puikiai žinomas bosistas, „Elitaz“ muzikos prodiuseris Julius Valančauskas vedė savo mylimąją, toje pačioje įmonėje dirbančią pardavimų vadovę Eglę Stankevičiūtę. Pora atšventė net dvejas vestuves. Vienos buvo surengtos Vilniuje su artimiausiais žmonėmis, o antrosios iškeltos egzotiškajame Tailande. Pora atskleidžia ne tik su kokiais iššūkiais teko susidurti planuojant vestuves, bet ir prisiminė pažinties pradžią.

Meilė, užgimusi karantino laikotarpiu

Kaip portalui Žmonės.lt pasakoja J.Valančiauskas, jo ir Eglės istorija prasidėjo prieš penkerius metus, jiems susipažinus viename Vilniaus bare.

„Lankydavomės tose pačiose vietose – „Invino“ ir „Young’s Club“, vis susitikdavome bendrų draugų rate, taip ir užsimezgė pažintis. Paskui, prasidėjus kovidui, santykiai išaugo į rimtesnę draugystę, o vėliau – ir į meilę“, – prisimena muzikantas.

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės / Eimanto Paulausko nuotr.

Julius ir Eglė pora – jau beveik ketverius metus.

„Prasidėjus kovidui, nusprendėme šį laiką išnaudoti ir geriau vienas kitą pažinti. Apsigyvenome kartu, karantino laikotarpiu pradėjome žaisti „restoranus“ namie, kviesti vienas kitą į pasimatymus savo namų salone. Turėjome daug laiko giliems pokalbiams, vienas kitą pažinome nebepaviršutiniškai, tapome geriausiais draugais ir labai stipriai vienas kitą pamilome“, – šypsosi J.Valančiauskas.

Kartu sukūrė verslą

Tačiau pandemija atnešė ne tik teigiamus dalykus. Sutrikęs gyvenimo ritmas ir kilę iššūkiai profesinėse sferose jaukė šeiminę idilę. Bet energijos ir entuziazmo nestokojanti pora rado sprendimą – kartu sukūrė verslą.

„Mūsų profesijos buvo labiausiai nukentėjusios nuo COVID. Man – sustojo visi koncertai, Eglė neteko darbo viešbučių valdymo įmonėje, kurioje praleido kelis metus. Pirmus karantino mėnesius mėgavomės vienas kito kompanija, keliavome po įvairiausius Lietuvos kraštelius, tačiau vėliau jau reikėjo sukti galvą, kaip užsitikrinti pajamas ir karantino laikotarpiu. Eglė visada buvo didelė tvaraus gyvenimo ir ekologiško maisto entuziastė, tad sugalvojome tvarios, daugkartinėje dėžutėje atkeliaujančios, ekologiškų pietų prenumeratos idėją „12 O’Clock Box“ (liet. 12-tos valandos dėžutė)“, – teigia muzikantas.

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės / Eimanto Paulausko nuotr.

Pasak pašnekovo, tokiai idėjai, žinoma, reikėjo šefo, bet jo ieškoti toli nereikėjo, nes sena J.Valančausko aistra – maisto gaminimas.

„Pasiraitojome rankoves ir pradėjome įgyvendinti projektą, o kadangi restoranai tuo metu buvo uždaryti, sulaukėme tikrai nemažo Vilniečių susidomėjimo, vėliau sekė ir pasiūlymai investuoti. Darbo buvo daug, senamiestyje įkurtoje mūsų virtuvėje sukomės nuo ryto iki vėlaus vakaro. Pasibaigus karantinui natūraliai sumažėjo klientų, tačiau ne darbo, nes teko dienomis gaminti, o vakarais – koncertuoti. Prasidėjus karui, akimirksniu netekome didžiulės dalies klientų, tas vėl kirto finansiškai, ilgainiui teko pristabdyti veiklą, tačiau dabar galvojame apie koncepto pokyčius ir tolimesnę plėtrą“, – entuziazmo nepraranda muzikos pasaulyje žinomas vyras.

Sužadėtuvės bendru sutarimu ir audringas mergvakaris

Pasiteiravus, kaip nusprendė pasipiršti savo mylimajai, J.Valančauskas – atviras.

„Daug kalbamės apie ateitį, viltis, lūkesčius, norus, kalbėjomės ir apie vestuves. Galiausiai šių metų sausio 2 dieną abu nusprendėme, kad atėjo laikas savo santykius užregistruoti oficialiai ir „myliu“ ištarti prieš artimus žmones“, – teigia bosistas.

Ne paslaptis, kad dažna pora prieš vestuves švenčia mergvakarius ir bernvakarius. Ne išimtis – Juliaus ir Eglės pora. Kaip pasakoja muzikantas, mylimosios mergvakaris buvo labai tematiškas, mat draugės nustebino ją Mulen Ružo vakariene Klaipėdoje.

„Ryte atvyko merginų „glam team’as“ ir pavertė Eglę tikra Mulen Ružo performere. Vėliau merginos išvyko švęsti. Žinau, kad vakarėlis buvo audringas. Mano bernavakarį, deja, teko paskutinę minutę atšaukti, bet su vaikinais tarėmės, kad tikrai paminėsime jį keliones metu Tailande“, – dalijasi J.Valančauskas.

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės / Eimanto Paulausko nuotr.

Vestuvių šventė Tailande ir budistų vienuolio palaiminimas

Pora teigia, kad nuo pat sužadėtuvių žinojo, kokių vestuvių nori. Eglė ir Julius neabejojo, kad šventė įvyks artimiausių draugų tarpe, jų mylimiausioje Tailando saloje Koh Kud.

„Šioje saloje esu keliavęs daug kartų, tad turiu vietinių draugų, kurie būtent ir užsiėmė vestuvių organizavimu. Pasiskambinome, pasakėme ko norime. Mums buvo svarbu, kad tą diena būtų smagi ir įsimintina ne tik mums, bet ir draugams, juk jie keliavo tūkstančius kilometrų, kad būtų kartu su mumis. Tad prigalvojome ne vieną pramogą ir ceremoniją: nuo mūsų santuokos laiminimo budistų šventykloje iki snorkelinimo ar žvejybos laive. Be to, mūsų draugai maistą myli tiek pat kiek mes, tad organizavome didžiulę maisto šventę. Taip pat supratome, kad vestuvėse norime ne tik pramogų, bet ir puikių nuotraukų, taigi į kelionę su mumis vyko draugas ir nuostabus fotografas Eimantas Paulauskas“, – Žmonės.lt pasakoja J.Valančauskas.

Pasirinko ypatingą datą

Nors vestuvės Tailande skamba labai egzotiškai ir smagiai, tačiau jų organizavimas turėjo ir savų iššūkių.

„Planuoti vestuves Tailande buvo labai smagu, tačiau žinojome, kad jose tikrai negalės dalyvauti visi mūsų draugai, be to, labai norėjosi vestuves atšokti ir su šeimomis, tad visgi nusprendėme ceremoniją daryti ir Vilniuje. Kadangi vestuvės Tailande turėjo vykti lapkričio 18-ąją, lietuviškąsias nusprendėme daryti lapkričio 11 dieną, 11 valandą. O dėka nuostabiosios Dovilės (metrikacijos centro darbuotojos, kuri mus sutuokė), parašus ant santuokos liudijimo pavyko padėti netgi 11 val. 11 min. Lapkritis mums ypatingas mėnuo, kadangi abu švenčiame gimtadienius, o dabar švęsime dar ir vestuvių metines“, – pastebi muzikantas.

Atsisakė tradicinės šventės

J.Valančauskas teigia, kad su mylimąja visada troško paprastų vestuvių – be pompastikos ar krūvos dekoracijų, kurias vėliau tektų išmesti. Taip pat nesinorėjo tradicinių vestuvių, o atvirkščiai – traukė modernumas.

„Vestuvių norėjome tikrai ne prastų, tad organizuojant į pagalbą pasikvietėm mano sesę Kristiną, kuri nuėmė daug rūpesčių nuo mūsų pečių, bet to, jos kurtos gėlių dekoracijos ir puošė šventės lokacijas. Vietoje tradicinės vakarinės šventės pasirinkome „vėlyvų pietų konceptą“. Pati ceremonija vyko Užupyje, Jono Meko Skervėjyje, AP galerijoje, o po jos persikėlėme į netoliese esantį restoraną „Gastrolės“. Pažįstam savo draugus, tad žinojom, kad gerti šampaną ir švęsti meilę nuo pat ryto patiks visiems. Jau 14 val. vyko didžiulis vakarėlis – DJ kaitino šokių aikštelę soul stiliaus muzika, o progos pašokti nepraleido net ir vyriausi vestuvių svečiai“, – pasakoja muzikantas.

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės / Eimanto Paulausko nuotr.

Jis teigia, kad prieš ypatingą momentą tikrai ėmė jaudulys, juk tokia šventė – vieną kartą gyvenime.

„Tad netradiciškai nusprendėme pradėti ir dieną – pasidarėme ankstyvą fotosesiją „Radisson Clollection Astoria“ viešbutyje kartu su keturių draugų kompanija. Vestuvių liudininkais pasirinkome artimus draugus, kurie taip pat savo vestuves atšoko šį rudenį, tai – maisto influencerė Eglė Mascarenhas su vyru Shannonu Mascarenhu. Pačioje šventėje dalyvavo apie 70 žmonių“, – prisimena neseniai vedęs jaunikis.

Įkvėpė sena anglų tradicija

Pasiteiravus, kas kūrė dailiąją nuotakos suknelę, Julius atskleidžia, kad tai darė jo žmona su savo drauge.

„Eglei labai svarbu kokybė, tad ji norėjo šilkinės suknelės, kurią pasiuvo IVETI. Be to, Eglė prie altoriaus žengė pagal seną anglų tradiciją, kur nuotaka turi dėvėti „Something old, something new, something borrowed & something blue“. Seni buvo Eglės tetos dovanoti perlai, nauja, žinoma, suknelė, skolinti – kvepalai, o mėlynos buvo Eglės kojinės, kurios slėpėsi po ilgais batais“, – atskleidžia J.Valančauskas.

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės / Eimanto Paulausko nuotr.

Tuo tarpu jaunikio stilių kūrė jo artima draugė, stilistė Milda Metlovaitė.

„Norėjome likti prie klasikinio įvaizdžio, tačiau tokio su šiek tiek egzotiškesniu prieskoniu. Su Egle vienas kito apdarų nematėme iki pat vestuvių ryto. Žiedus rinkomės labiau klasikinius, matinius, balto aukso“, – pasakoja Julius.

Ištekėjusi Eglė pasirinko Valančauskės pavardę.

Sėkmingų santykių receptas

Paklaustas apie sėkmingų santykių receptą ir patarimus poroms, J.Valančauskas negaili įžvalgų.

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės / Eimanto Paulausko nuotr.

„Kalbėkitės – apie viską norus, lūkesčius, baimes. Kuo daugiau vienas kitam išsipasakosite, tuo sėkmingesnis bus pasiruošimas tiek vestuvėms, tiek bet kam kitam“, – Žmonės.lt pokalbį užbaigia muzikantas.

Fotogalerija:

Juliaus Valančausko ir Eglės Stankevičiūtės vestuvės (32 nuotr.)